vierailija
voi jeesus tota sun eivät katso toisiaan- todiste taas. Sama kuin kn ja gfnkin kuvasta.Eivät katso toisiaan, b on tylsistyneen näköinen ja toinen kuva ei ees ole heistä?
voi jeesus tota sun eivät katso toisiaan- todiste taas. Sama kuin kn ja gfnkin kuvasta.Eivät katso toisiaan, b on tylsistyneen näköinen ja toinen kuva ei ees ole heistä?
Siinä ei ole Sadie, vaan se Sonny. Jos sita Damonin sylikuvaa tarkoitat.Näyttää ihan aidolta ja toi "kaulalappu" Bojanilla vielä jotenkin tekee entistä uskottavampaa. Ja onhan ne aika söpöläisiä tossa toisessa kuvassakin.
Tekoälyllä voi luoda muutakin ja tutkimusten mukaan valtaosa ihmisistä ei tunnista tekoälyn luomia kuvia ennen kuin epäloogisuudet niistä osoitetaan. Ei ne aina ole niitä ylimääräisiä sormia ja puuttuvia jalkoja.Tietysti voi, mutta se ei mitenkään todista että juuri tuo kuva olisi tekoälyn tuotosta. Yleensä tekoälyllä luoduissa kuvissa on myös tiettyjä tunnistettavia piirteitä, kuten ylimääräisiä sormia ym. Kyseisessä kuvassa mitään tällaista ei ole.
Tekoälyllä? Vai tarkoitatko kuvanmuokkauksella? Eri asioita, kulta pieni.Tietysti voi, mutta se ei mitenkään todista että juuri tuo kuva olisi tekoälyn tuotosta. Yleensä tekoälyllä luoduissa kuvissa on myös tiettyjä tunnistettavia piirteitä, kuten ylimääräisiä sormia ym. Kyseisessä kuvassa mitään tällaista ei ole.
Kokeilkaa nyt ensin itse tehdä niitä kuvia tekoälyllä ja tulkaa sen jälkeen sanomaan onko tuo kuva tehty tekoälyllä.Tekoälyllä voi luoda tuollaisia kuvia.
Mun kaltaisten? Kaikki nuo asiat on tulleet eri henkilöiden kautta. Silti kehtaat väittää että kaikki vaan keksivät asioita.Nää on kaikki sunkaltaisten tyyppien keksimää:
"S kiertueella? Lentokoneessa? Vielä päälle ne BL:n jutut ja huppari"
Siinä on Sadie kuten tossa kahvilassa istumassa Bojanin kanssa.Siinä ei ole Sadie, vaan se Sonny. Jos sita Damonin sylikuvaa tarkoitat.
Bojan on niin ovela pikku kettu.Sitä mä vaan, että eikö se Bn Rumours -stoori olisi täysin typerä veto, jos hän kuitenkin seukkaisi Sadien kanssa? Sen vielä ymmärrän, että haastattelussa kierrellään ja kaarrellaan ja näennäisesti kiistetään asia, mutta miksi laittaa sellainen stoori? Ja sama kuin moni muu jo laittanut, tuskin menisi ihmisten ilmoille Sn kanssa jos jotenkin haluaisi piilotella suhdetta. Johtopäätös: mitään piilotettavaa ei ole.
Mutta edellenkään se, että jokin on mahdollista ei ole mikään todiste tässä kyseisessä tapauksessa.Tekoälyllä voi luoda muutakin ja tutkimusten mukaan valtaosa ihmisistä ei tunnista tekoälyn luomia kuvia ennen kuin epäloogisuudet niistä osoitetaan. Ei ne aina ole niitä ylimääräisiä sormia ja puuttuvia jalkoja.
Olen koko ajan sanonut, että aika ympäripyöreesti vastasi.Olisiko Bojan haastattelussa myöntänyt seurustelun, jos se haastatteluhetkellä olisi totta? Vaikea tilanne. Mitä luulette.
Onhan Bstä ja Sstä levitelty tosi törkeitäkin juoruja. Jospa tarkoittikin niitä, eikä seurustelujuoruja.Sitä mä vaan, että eikö se Bn Rumours -stoori olisi täysin typerä veto, jos hän kuitenkin seukkaisi Sadien kanssa? Sen vielä ymmärrän, että haastattelussa kierrellään ja kaarrellaan ja näennäisesti kiistetään asia, mutta miksi laittaa sellainen stoori? Ja sama kuin moni muu jo laittanut, tuskin menisi ihmisten ilmoille Sn kanssa jos jotenkin haluaisi piilotella suhdetta. Johtopäätös: mitään piilotettavaa ei ole.
Mutta jos ei oo enää, niin en ole iloinen. Kiusallista se sit on.Jos noin on niin aivan ihana juttu ja mä ainakin oon tosi iloinen Boitsun puolesta.
No tästä on ihan turha jankata, kun siinä sylikuvassa oleva on jo aika päiviä sitten todettu Sonnyksi.Siinä on Sadie kuten tossa kahvilassa istumassa Bojanin kanssa.
Mistä se toinen kuva löytyy?Näyttää ihan aidolta ja toi "kaulalappu" Bojanilla vielä jotenkin tekee entistä uskottavampaa. Ja onhan ne aika söpöläisiä tossa toisessa kuvassakin.
Varmaan ärsyyntynyt, että juorulehti kertoo näitä juttuja. Kyllä varmaan itseäkin v****isi, jos oma naama löytyisi juorulehdestä.Bojan on niin ovela pikku kettu.
Ois sanonut, ettei kommentoi. Joo, se voitaisiin tulkita kylläksi, mutta se ois silti edelleen, että en kommentoi, lehdillä ei ois siitä sen enempää, mitä väittää. Eikä teilläkään. Koska joku voi sanoa niinkin, jos ei halua sanoa asiasta mitään esim jostain muista syistä.Olisiko Bojan haastattelussa myöntänyt seurustelun, jos se haastatteluhetkellä olisi totta? Vaikea tilanne. Mitä luulette.
Tämä just. Kokoajan puhunut mitä he ovat eikä mitä eivät ole. Siinä on ero. Bojan on taitava tässä hommassa. Missään vaiheessa ei ole käytetty edes "vain" sanaa sanojen "ystäviä ja kollegoita" edessä. Lisää kuvia odotellessa.Olen koko ajan sanonut, että aika ympäripyöreesti vastasi.
Totta. Ei ole mitään piilotettavaa, niin hyvin voi ottaa kantaa juoruihin ja niiden haitallisuuteen.Sitä mä vaan, että eikö se Bn Rumours -stoori olisi täysin typerä veto, jos hän kuitenkin seukkaisi Sadien kanssa? Sen vielä ymmärrän, että haastattelussa kierrellään ja kaarrellaan ja näennäisesti kiistetään asia, mutta miksi laittaa sellainen stoori? Ja sama kuin moni muu jo laittanut, tuskin menisi ihmisten ilmoille Sn kanssa jos jotenkin haluaisi piilotella suhdetta. Johtopäätös: mitään piilotettavaa ei ole.
Mikä vtun Sonny
Mä myös. Ei kieltänyt, ei myöntänyt. Sanoi vain, että ovat kavereita ja kollegoja ja juoruista yleisesti. Kaikki muu jäi auki.Olen koko ajan sanonut, että aika ympäripyöreesti vastasi.
Eihän ole. Heistä kahdesta siis.Katso koko klippi, onhan siinä muutakin
Tottakai mut hän on julkkis, ja ollut sitä pienen ikänsä. Ei tule yllätyksenä varmaan. Ja jos seurustelee Hollywood-tähden kanssa, well...Varmaan ärsyyntynyt, että juorulehti kertoo näitä juttuja. Kyllä varmaan itseäkin v****isi, jos oma naama löytyisi juorulehdestä.