K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietysti voi, mutta se ei mitenkään todista että juuri tuo kuva olisi tekoälyn tuotosta. Yleensä tekoälyllä luoduissa kuvissa on myös tiettyjä tunnistettavia piirteitä, kuten ylimääräisiä sormia ym. Kyseisessä kuvassa mitään tällaista ei ole.
Tekoälyllä voi luoda muutakin ja tutkimusten mukaan valtaosa ihmisistä ei tunnista tekoälyn luomia kuvia ennen kuin epäloogisuudet niistä osoitetaan. Ei ne aina ole niitä ylimääräisiä sormia ja puuttuvia jalkoja.
 
vierailija
Sitä mä vaan, että eikö se Bn Rumours -stoori olisi täysin typerä veto, jos hän kuitenkin seukkaisi Sadien kanssa? Sen vielä ymmärrän, että haastattelussa kierrellään ja kaarrellaan ja näennäisesti kiistetään asia, mutta miksi laittaa sellainen stoori? Ja sama kuin moni muu jo laittanut, tuskin menisi ihmisten ilmoille Sn kanssa jos jotenkin haluaisi piilotella suhdetta. Johtopäätös: mitään piilotettavaa ei ole.
 
vierailija
Sitä mä vaan, että eikö se Bn Rumours -stoori olisi täysin typerä veto, jos hän kuitenkin seukkaisi Sadien kanssa? Sen vielä ymmärrän, että haastattelussa kierrellään ja kaarrellaan ja näennäisesti kiistetään asia, mutta miksi laittaa sellainen stoori? Ja sama kuin moni muu jo laittanut, tuskin menisi ihmisten ilmoille Sn kanssa jos jotenkin haluaisi piilotella suhdetta. Johtopäätös: mitään piilotettavaa ei ole.
Bojan on niin ovela pikku kettu.
 
vierailija
Sitä mä vaan, että eikö se Bn Rumours -stoori olisi täysin typerä veto, jos hän kuitenkin seukkaisi Sadien kanssa? Sen vielä ymmärrän, että haastattelussa kierrellään ja kaarrellaan ja näennäisesti kiistetään asia, mutta miksi laittaa sellainen stoori? Ja sama kuin moni muu jo laittanut, tuskin menisi ihmisten ilmoille Sn kanssa jos jotenkin haluaisi piilotella suhdetta. Johtopäätös: mitään piilotettavaa ei ole.
Onhan Bstä ja Sstä levitelty tosi törkeitäkin juoruja. Jospa tarkoittikin niitä, eikä seurustelujuoruja.
 
vierailija
Olisiko Bojan haastattelussa myöntänyt seurustelun, jos se haastatteluhetkellä olisi totta? Vaikea tilanne. Mitä luulette.
Ois sanonut, ettei kommentoi. Joo, se voitaisiin tulkita kylläksi, mutta se ois silti edelleen, että en kommentoi, lehdillä ei ois siitä sen enempää, mitä väittää. Eikä teilläkään. Koska joku voi sanoa niinkin, jos ei halua sanoa asiasta mitään esim jostain muista syistä.
 
vierailija
Sitä mä vaan, että eikö se Bn Rumours -stoori olisi täysin typerä veto, jos hän kuitenkin seukkaisi Sadien kanssa? Sen vielä ymmärrän, että haastattelussa kierrellään ja kaarrellaan ja näennäisesti kiistetään asia, mutta miksi laittaa sellainen stoori? Ja sama kuin moni muu jo laittanut, tuskin menisi ihmisten ilmoille Sn kanssa jos jotenkin haluaisi piilotella suhdetta. Johtopäätös: mitään piilotettavaa ei ole.
Totta. Ei ole mitään piilotettavaa, niin hyvin voi ottaa kantaa juoruihin ja niiden haitallisuuteen.
 
vierailija
Mikä vtun Sonny
 

Yhteistyössä