K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Waude, ihan oikeasti Aito tai mikä lienetkin tai jopa kolme samanmielistä. Ainoa mikä on surullista, on se, että jatkat tätä samaa myrkyn suoltamista päivästä toiseen monella palstalla. Mulla oli ainakin raskaan työpäivän jälkeen hauskaa lukea kaikenlaista porkkanajuttua. Hyvää yötä nyt sullekin.
 
vierailija
Waude, ihan oikeasti Aito tai mikä lienetkin tai jopa kolme samanmielistä. Ainoa mikä on surullista, on se, että jatkat tätä samaa myrkyn suoltamista päivästä toiseen monella palstalla. Mulla oli ainakin raskaan työpäivän jälkeen hauskaa lukea kaikenlaista porkkanajuttua. Hyvää yötä nyt sullekin.
Onneks en oo samalla työpaikalla kuin sinä.
 
vierailija
Joko teitäkin on jo kokonainen penkkirivillinen? Wow. Minä hurraan K:n rajoja rikkovalle toiminnalle. Siinä hän on taitava. Hurraan myös sille, miten hän saa markettojen nutturat tärisemään. Todella virkistävä ja ihailtava artisti. Saa viedä rahani.
Virkistävä ja ihailtava artisti= porkkana persvaossa. Että sokea fani voikin olla hyvä huijaamaan itseään, kun ei halua nähdä totuutta.
 
vierailija
Sinä kirjoitit mm. näin:
Ei se sitä muuta että näen, että osa ihmisistä on noin tyhmiä, hirveitä ja kamalia. Tap*pakaa (ilman tähteä) itsenne, niin mun olo paranee.

Olen tehnyt nyt sinusta nettivinkin viranomaisille, ehkä viimein saat kauan tarvitsemaasi a p ua.
Hyvä. Missä näitä voi tehdä? Poliisin nettisivuilla? Koska mun mielestä nyt on kyllä jo oikeasti hätä.
 
vierailija
Kyllä se vähän yllätys kuitenkin on, millaiselle mauttomuuden tasolle hän on päätynyt. Ei tällaista alkuun ollut.
Se mikä on sinusta mautonta, on joidenkin mielestä vain hauskaa. Sitä paitsi et ihan oikeasti tarpeeksi hyvin perehtynyt. Pysy nyt vaan hyvä ihminen kaukana Kärtsän tuottamasta sisällöstä ja keikoilta, säästyt paljolta sitten. Kärtsä on hahmo ja ihminen sen takana on silti ihana. Tämä kombo on se, mikä kiinnostaa. Ei ole toista ilman toista.
 

Yhteistyössä