K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä myös yksi hämmästelijä. Mitä mauttomampaa käytöstä K lta, sitä enemmän hurrataan. K on löytänyt yleisönsä ja tietää miten siltä otetaan rahat pois.
Seuraajat ovat hämmentyneitä ja ilakointia syntyy sen takia, ettei haluta sanoa kritiikkiä, kun se sotisi omaa narratiivia vastaan.
Mutta se alitajuinen tarve myöntää, että K:n touhu on supernoloa, on niin voimakas, että sen peittäminen vaatii korostunutta ilakointia. Huoh, niin läpinäkyvää.
 
vierailija
Seuraajat ovat hämmentyneitä ja ilakointia syntyy sen takia, ettei haluta sanoa kritiikkiä, kun se sotisi omaa narratiivia vastaan.
Mutta se alitajuinen tarve myöntää, että K:n touhu on supernoloa, on niin voimakas, että sen peittäminen vaatii korostunutta ilakointia. Huoh, niin läpinäkyvää.
Onko sulla nyt hyvä mieli kun pääset analysoimaan ja pätemään? Oikein kunnon keittiöspykolooki. Muista nyt kuitenkin kuoria ne porkkanat.
 
vierailija
Täällä myös yksi hämmästelijä. Mitä mauttomampaa käytöstä K lta, sitä enemmän hurrataan. K on löytänyt yleisönsä ja tietää miten siltä otetaan rahat pois.
Joko teitäkin on jo kokonainen penkkirivillinen? Wow. Minä hurraan K:n rajoja rikkovalle toiminnalle. Siinä hän on taitava. Hurraan myös sille, miten hän saa markettojen nutturat tärisemään. Todella virkistävä ja ihailtava artisti. Saa viedä rahani. 😊
 
vierailija
Joko teitäkin on jo kokonainen penkkirivillinen? Wow. Minä hurraan K:n rajoja rikkovalle toiminnalle. Siinä hän on taitava. Hurraan myös sille, miten hän saa markettojen nutturat tärisemään. Todella virkistävä ja ihailtava artisti. Saa viedä rahani.
Samoin. Mielelläni rahoitan esim Aidon kilareita. Jos housukuvalle olisi voinut antaa tippiä, olisi lähtenyt ainakin 50 euroa.
 
vierailija
Haista jo se peppuporkkana. Siteeraat häntä ihan valikoivasti. On aina jatkanut sen miljonäärijutun jälkeen siitä, mitkä ovat oikeasti tärkeitä juttuja. Totta helevetissä kaikki haluaa "rahaa" työstään eli sitä, että pystyvät elämään ja suunnittelemaan tulevaisuuttaan rauhassa.
No hän toi sen erittäin selvästi ja painokkaasti esille.
 
vierailija
Joko teitäkin on jo kokonainen penkkirivillinen? Wow. Minä hurraan K:n rajoja rikkovalle toiminnalle. Siinä hän on taitava. Hurraan myös sille, miten hän saa markettojen nutturat tärisemään. Todella virkistävä ja ihailtava artisti. Saa viedä rahani.
Just näin. Ja parempi sen porkkanankin on olla K:n pepussa kuin jokun vihanlietsojan kuorinnassa.
 
vierailija
Silloinhan sun pitäisi tukea siinä, etteivät halua shipata enää. Joten muutapa tarinoitasi ja ala antaa sitä tukea.
Sinähän et tiedä mitään siitä, mitkä täällä ovat minun tarinoitani. Tänään sairasvuoteelta olen niitä kirjoittanut kymmeniä, eikä yhdessäkään ollut mitään shippaukseen liittyvää ennen kuin tulit tänne päsmenteeraamaan. En myöskään itse shippaa, eli ihan vain tuosta sääntöasiasta lähdin huvikseni höpöttämään, kun näkyy aiheuttavan niin kiehtovaa hampaidenkiristelyä. 😘
 

Yhteistyössä