K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu en ole, kiitos vaan. Olen entinen fiilistelijä ja ehkä shippaajakin vähän, mut jotenkin vaan ei enää jaksa tota touhua. Kärtsä on ihana, mut itse haluan pitää nykyään asiat jotenkin todellisena, sama juttu Bojanin kanssa. On ihan oikein et tyypit seurustelee ja on onnellisia ihan oikeassa elämässä. Mun oma todellisuus ehkä iski parhaiten kun tapasin K:n ja juttelin muutaman sanan. Ei ihmeitä mut se et joo hän on seksikäs ja ihana, mut myös ihan lihaa verta oleva ihminen. Voin fanittaa & kuumistella kyllä jatkossakin. Mut joku raja. En tiedä mut mennyt maku noista jutuista.
Ei B seurustele vai onko jotain mennyt täällä ohi?
 
vierailija
ei varmaan ollut hänen murhe vaan lähinnä naureskelee vauvalla kirjoittavalle tyypille joka ei voi mitenkään käsittää että Paidatonriehuja Oy voisi tarjota työntekijöilleen verotuksessakin vähennyskelpoisen virkistysloman koska luulee sen menevät Käärijän omasta pussista
Onhan sekin raha pois firman tuloksesta, jonka K voisi saada muuten aikanaan itselleen tai sijoittaa.
 
vierailija
Juu en ole, kiitos vaan. Olen entinen fiilistelijä ja ehkä shippaajakin vähän, mut jotenkin vaan ei enää jaksa tota touhua. Kärtsä on ihana, mut itse haluan pitää nykyään asiat jotenkin todellisena, sama juttu Bojanin kanssa. On ihan oikein et tyypit seurustelee ja on onnellisia ihan oikeassa elämässä. Mun oma todellisuus ehkä iski parhaiten kun tapasin K:n ja juttelin muutaman sanan. Ei ihmeitä mut se et joo hän on seksikäs ja ihana, mut myös ihan lihaa verta oleva ihminen. Voin fanittaa & kuumistella kyllä jatkossakin. Mut joku raja. En tiedä mut mennyt maku noista jutuista.
Pahoittelut väärintulkinnasta, itse en ole shippaaja laisinkaan ja pelkkä Kärtsän fani. Mun mielestä toi Vauvan keskustelu oli kyllä ihan parasta huumoria pitkään aikaan. Mulle siinä ei ollu mitään shippimerkitystä edes. Koko keskustelua en edes nähnyt kun viestejä kai poistui jonkun moralisoijan toimesta. Kärtsä itse aloitti tämän jutun postaamalla kuvan, jonka taatusti tiesi aiheuttavan reaktioita
 
vierailija
On tanssija- E:lläkin laivameiningit muuttuneet - muistan kun 2018 poseeras erään toisen megarokkarin laivaseurana ilmeetömänä ja eksyneen näköisenä, kauniina kylläkin.

Nyt oikein hehkuu ton Vantaan pikku porkkanaperseen messissä :D
 

Yhteistyössä