Niin, kerran, jonne maksettiin kolme (3) crewn jäsentä mukaan. Vauvalla oletettiin, että K maksaa noita matkoja enemmänkin. Tai edes tämän. Mitään tietoa asiasta ei ole.Ja mistä tiedät että Joksut ei järjestä virkistystoimintaa? Onhan ne Thaimaassakin olleet.
Ei ollut.Mä haluaisin tietää oliko Kukkis Fuengirolassa lauantaina keikalla? Tuli mieleen vaan.
Joksuthan voi vaikka kerran kuussa järjestää ties mitä illanviettoja crewlle, et sä sitä tiedä.Niin, kerran, jonne maksettiin kolme (3) crewn jäsentä mukaan. Vauvalla oletettiin, että K maksaa noita matkoja enemmänkin. Tai edes tämän. Mitään tietoa asiasta ei ole.
Turha sun on käyttää provoon energiaa täällä. Täällä ei ole shippareita.Kärtsä kustantaa hyväuskoisten shippareiden rahoilla lomat gf:lle Porkkanaa perseeseen ja Härtsän kanssa vähän feikkihomoilua niin johan rahat irtoaa ja gf:ää naurattaa kun saa nauttia skumppaa veneessä espanjan auringon alla
Hämmästelen juuri samaa En ois halunnut tätä kun perehdyin keväällä -23 näihin kahteenTää K-kultti on hyvin hämmentävää. Mitä mauttomampaa sisältöä, sitä innokkaampia nää seuraajat on.
No eivät järjestä. Ihme pakko yrittää saada kaikki muutkin tuhlaamaan rahaa tyhjään kun idolisi väitetään tekevän niin.Joksuthan voi vaikka kerran kuussa järjestää ties mitä illanviettoja crewlle, et sä sitä tiedä.
Bojan on vähän eri tasolla jo akateemisen sukunsa puolestaHämmästelen juuri samaa En ois halunnut tätä kun perehdyin keväällä -23 näihin kahteen
Niin on, enemmän sillä millä itsekin oon.Bojan on vähän eri tasolla jo akateemisen sukunsa puolesta
Hedelmistään puu tunnetaan.
Ihan uskomatonta. Nehän on voineet vaikka sopia että tehdään näin paljon enemmän kesäkeikkoja ihan vaan sen takia että rentoudutaan sitten lopuksi Espanjassa.Tuo on musta ihan turhaa vänkäystä mihin virkistystoimintaan ne rahansa käyttää. Me ei täällä tiedetä sitä ja ihan kuin ne ei itse osais laskea ja suunnitella mikä kannattaa ja mihin on varaa.
Ai ei vai?Turha sun on käyttää provoon energiaa täällä. Täällä ei ole shippareita.
Tyhjään? Joksut meni huvikseen kahdeksi kuukaudeksi Lontooseen asumaan, onhan sekin rahan turhaa tuhlaamista.No eivät järjestä. Ihme pakko yrittää saada kaikki muutkin tuhlaamaan rahaa tyhjään kun idolisi väitetään tekevän niin.
Sun jutuista sitä ei ainakaan arvais.Niin on, enemmän sillä millä itsekin oon.
Ei ollut edes provo, kunhan vain totesin miltä asiat näyttää mun silmiin.Turha sun on käyttää provoon energiaa täällä. Täällä ei ole shippareita.
Onhan niitä muutama.Ai ei vai?
Niin onkin, mutta he eivät tavoittelekaan miljoonaa.Tyhjään? Joksut meni huvikseen kahdeksi kuukaudeksi Lontooseen asumaan, onhan sekin rahan turhaa tuhlaamista.
Aika eri tasolla hän kyllä on kun ei roiku anonyymillä nettipalstalla haukkumassa muita päivästä toiseen.Niin on, enemmän sillä millä itsekin oon.
Siitähän tänään aiemmin oli puhetta, että täällä ärsyynnytään tuohon B:n seurustelun kieltäjään, mutta kuitenkin tahallaan provosoidaan häntä tänne jankkaamaan. Jatkakaa vaan ärsyyntymistänne, siis, jos tarkoituskin on sitä kieltämistä tahallisesti yllyttää.Oon eri mut tuo tais olla lähinnä turhautumista noihin juttuihin, jos et hoksannut.
Ei ehdi.Aika eri tasolla hän kyllä on kun ei roiku anonyymillä nettipalstalla haukkumassa muita päivästä toiseen.
Eli Käärijän pitäisi nyt elää riisillä ja pavuilla kunnes miljoona on kasassa? Mitä jos sitä ei edes kiinnosta mikään miljoona euroa. Ihan ihme ulinaa.Niin onkin, mutta he eivät tavoittelekaan miljoonaa.
Pitäiskö muiden olla siis mielestäsi hiljaa, eikä keskustella mistään jos se ei häntä miellytä? Yksi ihminen sanelisi säännöt täällä?Siitähän tänään aiemmin oli puhetta, että täällä ärsyynnytään tuohon B:n seurustelun kieltäjään, mutta kuitenkin tahallaan provosoidaan häntä tänne jankkaamaan. Jatkakaa vaan ärsyyntymistänne, siis, jos tarkoituskin on sitä kieltämistä tahallisesti yllyttää.
Ai muuten olisi? Just joo.Ei ehdi.