K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo on musta ihan turhaa vänkäystä mihin virkistystoimintaan ne rahansa käyttää. Me ei täällä tiedetä sitä ja ihan kuin ne ei itse osais laskea ja suunnitella mikä kannattaa ja mihin on varaa.
 
vierailija
Tuo on musta ihan turhaa vänkäystä mihin virkistystoimintaan ne rahansa käyttää. Me ei täällä tiedetä sitä ja ihan kuin ne ei itse osais laskea ja suunnitella mikä kannattaa ja mihin on varaa.
Ihan uskomatonta. Nehän on voineet vaikka sopia että tehdään näin paljon enemmän kesäkeikkoja ihan vaan sen takia että rentoudutaan sitten lopuksi Espanjassa.
 
vierailija
Oon eri mut tuo tais olla lähinnä turhautumista noihin juttuihin, jos et hoksannut.
Siitähän tänään aiemmin oli puhetta, että täällä ärsyynnytään tuohon B:n seurustelun kieltäjään, mutta kuitenkin tahallaan provosoidaan häntä tänne jankkaamaan. Jatkakaa vaan ärsyyntymistänne, siis, jos tarkoituskin on sitä kieltämistä tahallisesti yllyttää.
 
vierailija
Siitähän tänään aiemmin oli puhetta, että täällä ärsyynnytään tuohon B:n seurustelun kieltäjään, mutta kuitenkin tahallaan provosoidaan häntä tänne jankkaamaan. Jatkakaa vaan ärsyyntymistänne, siis, jos tarkoituskin on sitä kieltämistä tahallisesti yllyttää.
Pitäiskö muiden olla siis mielestäsi hiljaa, eikä keskustella mistään jos se ei häntä miellytä? Yksi ihminen sanelisi säännöt täällä?
 

Yhteistyössä