K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpa täällä ja vauvalla nyt seesteistä.
Mikäpä siinä, jos on leppoisaa välillä. Kunhan ei aleta varoa tavallisia keskusteluja siksi, että jankuttajat iskee aina väliin sotkemaan. Ne pitää vaan ignoorata täysin, eikä vastailla niille. Kunhan muuten keskustelee asiallisesti, niin ei tosiaan tartte niiden pillin mukaan tanssia, muuten nämä keskustelut kuihtuu kokonaan. Jotkut on ehkä saaneet porukan vähenemään vauvalla ja jututkin kuihtumaan verrattuna aiempaan. Ei kannata totella samoja tyyppejä täälläkin.
 
vierailija
Tänään vähän sivuttiin muutamalla viestillä tuota Jan ja Bojan -asiaa ja kuka on kenenkin makuun kuuma/ komea/ kaunis/ muuten vaan vetovoimainen? Ois hauska kuulla lisääkin mitä ajattelette? 🔥 Mä mainitsinkin jo päivällä että kaikki joksut & K on kivan näköisiä mun makuun, mut erityisesti Bojan ja Jan on kuumia. Lisätään vielä pakettiin tästä saagasta se Buc Kesidin Zoran, hänessäkin on musta jotain.
 
vierailija
Ovatko Jokerit kertoneet jossakin haastattelussa tms. että mitkä ovat heidän lempi raflojaan maailmalla ja/tai Sloveniassa? Entä suosikki ruuat? Jonkun haastattelun muistan, missä B puhui keitoista.🧐
 
vierailija
Tänään vähän sivuttiin muutamalla viestillä tuota Jan ja Bojan -asiaa ja kuka on kenenkin makuun kuuma/ komea/ kaunis/ muuten vaan vetovoimainen? Ois hauska kuulla lisääkin mitä ajattelette? 🔥 Mä mainitsinkin jo päivällä että kaikki joksut & K on kivan näköisiä mun makuun, mut erityisesti Bojan ja Jan on kuumia. Lisätään vielä pakettiin tästä saagasta se Buc Kesidin Zoran, hänessäkin on musta jotain.
Mulle alusta asti Kris on sellanen, joka on mut vetänyt puoleensa ja nyt myös Nace on alkanut olemaan sellainen. Kaikki ne on kuitenkin mun makuun kivan näköisiä ja suloisia myöskin, mutta erityisesti Kris ja Nace mulla 🥰
 
vierailija
Jumiutuvat sinne vielä turvatarkastukseen
Se on kans yks toope. Voi hyvä luoja taas. Ja sitten tää se ig muutenkin.
Poseeraa ensin puolialasti somessa (kokoajan peräpää pitkällä & tissit esillä) ja sit silmät pyöreänä "ihmettelee" miten kaikki (ihan kauheat) miehet haluaa sen kans kahville ("kahville") tai pyytää lähettämään lisää kuvia. Ja hänelle toki vois mainita et some on täynnä näitä pyyntöjä jne, vaikka olisit ihan perus muija. Jotenkin vaan antaa itsestään valitettavan nolon ja pöllön kuvan, vaikka ei luultavasti todellisuudessa noin yksinkertainen (bimbo) olekaan.
 
vierailija
Ovatko Jokerit kertoneet jossakin haastattelussa tms. että mitkä ovat heidän lempi raflojaan maailmalla ja/tai Sloveniassa? Entä suosikki ruuat? Jonkun haastattelun muistan, missä B puhui keitoista.
Jotain slovenialaisia ruokia ovat myös maininneet, mitkä oli kenenkin suosikkeja ja myös siellä Lontoossa oli jotain puhetta siitä, mistä ruoista tykkäsivät. Siitä Janin risotosta (risotto bolognese?) tykkäsi kai aika moni. Ja perunoita laittoivat paljon mut pastaa vähän.
 

Yhteistyössä