K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskomatonta mutta tunnistin taas tuon paikan jossa B on! En nyt kuitenkaan ollut Ljubljanassa kuin 5 päivää Mutta onko tuo uusi video? Jotenkin luulin että Ljubjanassa olisi parhaillaan tosi kuumaa ja bojanilla näyttää olevan aika paljon päällä.
Ainakin Bojanin kengät on joko ihan uudet tai sit jotkut vanhat joita se ei enää käytä. 😁 Ei ole tuollaisia näkynyt tänä vuonna, eikä muistaakseni viime vuonna. Maa näyttää märältä eli on satanut.
 
vierailija
Ainakin Bojanin kengät on joko ihan uudet tai sit jotkut vanhat joita se ei enää käytä. Ei ole tuollaisia näkynyt tänä vuonna, eikä muistaakseni viime vuonna. Maa näyttää märältä eli on satanut.
Oletko sinä se kenkä asiantuntija?😀 Olen pistänyt merkille, että joku täällä muistaa Joksujen kaikki kengät. Mä en muista ainuttakaan paria.😅
 
vierailija
Siksi kirjoitin että noin 20 astetta. Siellä olisi parasta aikaa ihanaa olla ainakin sään puolesta.😎 Sinä Ljubljanassa kävijä, multa on mennyt valitettavasti sun reissu ohi, jos olet siitä täällä kertonut?
Kävin alkukesästä ja olen rehvastellut lähinnä Siddhartan keikalla ja noilla tunnistamillani paikoilla, joita Bojanin stooreista tai tägäyksistä tulee vastaan :D
 
vierailija
Ainakin Bojanin kengät on joko ihan uudet tai sit jotkut vanhat joita se ei enää käytä. Ei ole tuollaisia näkynyt tänä vuonna, eikä muistaakseni viime vuonna. Maa näyttää märältä eli on satanut.
Jatkan vielä että B on mun mielestä vasta tänä vuonna alkanut näyttää tuollaista leveälahkeista farkkumallia käärityillä lahkeilla, viime vuonna oli tyköistuvampia farkkuja. Eli kengät on ehkä uudet, siellä koristilaisuudessakin oli uudet Onitsukan tennarit. Ehkä B on käynyt shoppailemassa kun on asunut niissä Adduissa niin monta kuukautta.
 
vierailija
Hittolaine, en saa yhdessäkään sääpalvelussa näkymään tän päivän aikaisempaa säätä, saati eilistä! Täällä kun on jo ljubljana-vastaava, kenkävastaava ja alushousuvastaavakin taitaa olla, niin oisin halunnut olla säätilojen tarkastaja, mut ei onnistunu sekään. No, sit ku tarvitaan jancen sydänsilmäkuvia ni oon ydinosaamisalueellani.
 
vierailija
Tänään ollut Ljubljanassa kevyttä sadetta ja 23 astetta puolen päivän aikaan. Eilen taas kuudelta iltapäivällä satoi vähän enemmän ja oli 19 astetta. Video voisi olla eiliseltä,
 
vierailija
Hittolaine, en saa yhdessäkään sääpalvelussa näkymään tän päivän aikaisempaa säätä, saati eilistä! Täällä kun on jo ljubljana-vastaava, kenkävastaava ja alushousuvastaavakin taitaa olla, niin oisin halunnut olla säätilojen tarkastaja, mut ei onnistunu sekään. No, sit ku tarvitaan jancen sydänsilmäkuvia ni oon ydinosaamisalueellani.
25 on ollut aiemmin tänään ihan Forecan mukaan. Puoli pilvistä ei ole satanut eikä sada nytkään.
 
vierailija
Jatkan vielä että B on mun mielestä vasta tänä vuonna alkanut näyttää tuollaista leveälahkeista farkkumallia käärityillä lahkeilla, viime vuonna oli tyköistuvampia farkkuja. Eli kengät on ehkä uudet, siellä koristilaisuudessakin oli uudet Onitsukan tennarit. Ehkä B on käynyt shoppailemassa kun on asunut niissä Adduissa niin monta kuukautta.
Rakastan näitä asiantuntija-analyysejä 🤣 Itse en huomaa enkä muista ikinä mitään.
 

Yhteistyössä