vierailija
Mä voin millon tahansa laittaa anaalitappihännän, mutta raja menee paljaissa jaloissa.Et sä mitään tennareita tarvitse. Viimeisintä huutoa on olla therian ja kulkea ulkona ilman kenkiä.
Mä voin millon tahansa laittaa anaalitappihännän, mutta raja menee paljaissa jaloissa.Et sä mitään tennareita tarvitse. Viimeisintä huutoa on olla therian ja kulkea ulkona ilman kenkiä.
Mä en ole nähnyt New Balanceja nuorison päällä pitkään aikaan täällä päin. Ainoastaan milleniaaleilla.Kyllä nekin kuulemma muotia ovat. New Balancen kengät on mun lapseni ja hänen kavereiden suosiossa tällä hetkellä. Sitä en voi vannoa, että kuinka perillä he oikeasti muodista ovat.
Mikset vaan osta sellaista mikä itseä miellyttää? Turha juosta trendien perässä kun sitten saa olla uusimassa kengät ja asusteet jatkuvasti.No koska tää keskustelu meni nyt tähän, niin mikä laukkumerkki tai malli on tällä hetkellä in? Ei mitään tonneja maksavia kiitos.
Mun lapsi on ala-asteella, ei edes esiteini vielä. Vähän jopa säälittää, että tuon ikäinen tunnistaa merkkejä.Mä en ole nähnyt New Balanceja nuorison päällä pitkään aikaan täällä päin. Ainoastaan milleniaaleilla.
Onhan se joo. :/ Mutta omassakin nuoruudessa kaikilla piti olla Fubua ja Mic Maccii (oltiin micmaccijätkii).Mun lapsi on ala-asteella, ei edes esiteini vielä. Vähän jopa säälittää, että tuon ikäinen tunnistaa merkkejä.
Kysyin ihan mielenkiinnosta. Sitäpaitsi toiset tykkää shoppailla vaatteita ja koruja. Eikä tarvitse nyt ilmastoa ja ekologisuutta vetää esille.Mikset vaan osta sellaista mikä itseä miellyttää? Turha juosta trendien perässä kun sitten saa olla uusimassa kengät ja asusteet jatkuvasti.
Mä voin millon tahansa laittaa anaalitappihännän, mutta raja menee paljaissa jaloissa.
Mä voin millon tahansa laittaa anaalitappihännän, mutta raja menee paljaissa jaloissa.
Ei ne taida satasen perustennareita ryöstellä vaan kalliimpia juttuja.Sitten tulee roadmanit ja ryöstää merkkivaatteet ja -kengät sun päältä.
Ei heitä kiinnosta nämä merkit ollenkaan. Vähän hintavampaa pitää olla.Sitten tulee roadmanit ja ryöstää merkkivaatteet ja -kengät sun päältä.
Mikäpä siinä, jos on leppoisaa välillä. Kunhan ei aleta varoa tavallisia keskusteluja siksi, että jankuttajat iskee aina väliin sotkemaan. Ne pitää vaan ignoorata täysin, eikä vastailla niille. Kunhan muuten keskustelee asiallisesti, niin ei tosiaan tartte niiden pillin mukaan tanssia, muuten nämä keskustelut kuihtuu kokonaan. Jotkut on ehkä saaneet porukan vähenemään vauvalla ja jututkin kuihtumaan verrattuna aiempaan. Ei kannata totella samoja tyyppejä täälläkin.Onpa täällä ja vauvalla nyt seesteistä.
Normaalit eivät todellakaan näe häntä tuolla videolla. Koska eivät stalkkaa hidastettuna noita.Normaali = Sokea (joka ei halua tätä myöntää)
Jumiutuvat sinne vielä turvatarkastukseenSiellä taas S oikein kellonajatkin ilmoittaa stooreissaan että varmasti kaikki tietää mille lennolle menevät
Mulle alusta asti Kris on sellanen, joka on mut vetänyt puoleensa ja nyt myös Nace on alkanut olemaan sellainen. Kaikki ne on kuitenkin mun makuun kivan näköisiä ja suloisia myöskin, mutta erityisesti Kris ja Nace mullaTänään vähän sivuttiin muutamalla viestillä tuota Jan ja Bojan -asiaa ja kuka on kenenkin makuun kuuma/ komea/ kaunis/ muuten vaan vetovoimainen? Ois hauska kuulla lisääkin mitä ajattelette? Mä mainitsinkin jo päivällä että kaikki joksut & K on kivan näköisiä mun makuun, mut erityisesti Bojan ja Jan on kuumia. Lisätään vielä pakettiin tästä saagasta se Buc Kesidin Zoran, hänessäkin on musta jotain.
Ainakin tekivät instaan postauksen heidän lempiruuistaan SloveniassaOvatko Jokerit kertoneet jossakin haastattelussa tms. että mitkä ovat heidän lempi raflojaan maailmalla ja/tai Sloveniassa? Entä suosikki ruuat? Jonkun haastattelun muistan, missä B puhui keitoista.
Ei kai se samba ollut? Boitsun kengissä ei ainakaan ole tekstiä raitojen vieressä ja ne näyttää mokkanahkaisilta, ei sileä-. Lisäksi millä mallilla on ollut noi liloina?On joo, ne on tosi suositut just nyt. Sambat on väistymässä noiden tieltä (se Boitsun edellinen kenkämalli ).
Milloin se on tehty? Mä saatan olla somesta välillä pois viikon ja sit huomaan, et asioita on mennyt ohi.Ainakin tekivät instaan postauksen heidän lempiruuistaan Sloveniassa
Se on kans yks toope. Voi hyvä luoja taas. Ja sitten tää se ig muutenkin.Jumiutuvat sinne vielä turvatarkastukseen
Ei hittolainen, ootte kyl yks CIA kenkätiimi.Ei kai se samba ollut? Boitsun kengissä ei ainakaan ole tekstiä raitojen vieressä ja ne näyttää mokkanahkaisilta, ei sileä-. Lisäksi millä mallilla on ollut noi liloina?
Jotain slovenialaisia ruokia ovat myös maininneet, mitkä oli kenenkin suosikkeja ja myös siellä Lontoossa oli jotain puhetta siitä, mistä ruoista tykkäsivät. Siitä Janin risotosta (risotto bolognese?) tykkäsi kai aika moni. Ja perunoita laittoivat paljon mut pastaa vähän.Ovatko Jokerit kertoneet jossakin haastattelussa tms. että mitkä ovat heidän lempi raflojaan maailmalla ja/tai Sloveniassa? Entä suosikki ruuat? Jonkun haastattelun muistan, missä B puhui keitoista.