No ei.Jan on kyllä helvetin seksikäs.
Ne on tosiaan kaikki sen verran vetävää porukkaa et nää mielipiteet voi jakautua tosi monella tavalla.Mulle alusta asti Kris on sellanen, joka on mut vetänyt puoleensa ja nyt myös Nace on alkanut olemaan sellainen. Kaikki ne on kuitenkin mun makuun kivan näköisiä ja suloisia myöskin, mutta erityisesti Kris ja Nace mulla
TodellakinNe on tosiaan kaikki sen verran vetävää porukkaa et nää mielipiteet voi jakautua tosi monella tavalla.
Ei välttis olekaan, mutta nytkin sen pitää omaa naamaa esitellä. On niin muovisen ja ulkonäkökeskeisen oloinen, että hyi. Sillä nyt ei ole väliä, vaikka selittääkin instassa heidän olevan kentällä hetkellä X (ts sen voi siitä päätellä). Ei sinne silti juuri ketään mene ja jos meneekin niin so what.Se on kans yks toope. Voi hyvä luoja taas. Ja sitten tää se ig muutenkin.
Poseeraa ensin puolialasti somessa (kokoajan peräpää pitkällä & tissit esillä) ja sit silmät pyöreänä "ihmettelee" miten kaikki (ihan kauheat) miehet haluaa sen kans kahville ("kahville") tai pyytää lähettämään lisää kuvia. Ja hänelle toki vois mainita et some on täynnä näitä pyyntöjä jne, vaikka olisit ihan perus muija. Jotenkin vaan antaa itsestään valitettavan nolon ja pöllön kuvan, vaikka ei luultavasti todellisuudessa noin yksinkertainen (bimbo) olekaan.
Minusta vaikuttaa mukavalta ihmiseltä ja tosi nätti, kateellisten puhetta?Ei välttis olekaan, mutta nytkin sen pitää omaa naamaa esitellä. On niin muovisen ja ulkonäkökeskeisen oloinen, että hyi. Sillä nyt ei ole väliä, vaikka selittääkin instassa heidän olevan kentällä hetkellä X (ts sen voi siitä päätellä). Ei sinne silti juuri ketään mene ja jos meneekin niin so what.
...mulla on siis fetissi noihin Boitsun adidaksiin 🥹 Ensimmäinen kerta elämässäni kun on käynyt näin.Ei hittolainen, ootte kyl yks CIA kenkätiimi.
On todella hotJan on kyllä helvetin seksikäs.
En kyllä koe olevani kateellinen, kai ihmiset nyt voivat ärsyttää muistakin syistä kuin että heitä kadehtii?Minusta vaikuttaa mukavalta ihmiseltä ja tosi nätti, kateellisten puhetta?
Yksityishenkilön ruotiminen täällä ketjussako asiallista sitten? Siltä toi nyt vaan enemmän kuulostaa.En kyllä koe olevani kateellinen, kai ihmiset nyt voivat ärsyttää muistakin syistä kuin että heitä kadehtii?
Nainen saa pukeutua miten haluaa ja se on ihan niiden ”kahville” pyytäjien vika, jos naisen ulkonäön ja vaatetuksen perusteella lähtevät kuvittelemaan asioita.Se on kans yks toope. Voi hyvä luoja taas. Ja sitten tää se ig muutenkin.
Poseeraa ensin puolialasti somessa (kokoajan peräpää pitkällä & tissit esillä) ja sit silmät pyöreänä "ihmettelee" miten kaikki (ihan kauheat) miehet haluaa sen kans kahville ("kahville") tai pyytää lähettämään lisää kuvia. Ja hänelle toki vois mainita et some on täynnä näitä pyyntöjä jne, vaikka olisit ihan perus muija. Jotenkin vaan antaa itsestään valitettavan nolon ja pöllön kuvan, vaikka ei luultavasti todellisuudessa noin yksinkertainen (bimbo) olekaan.
Puhutko itseksesi vai onko teitä jopa kaksi. Mikäs kateus sinuun/teihin iski?Ei välttis olekaan, mutta nytkin sen pitää omaa naamaa esitellä. On niin muovisen ja ulkonäkökeskeisen oloinen, että hyi. Sillä nyt ei ole väliä, vaikka selittääkin instassa heidän olevan kentällä hetkellä X (ts sen voi siitä päätellä). Ei sinne silti juuri ketään mene ja jos meneekin niin so what.
Mä tykkäsin siitä Boitsun uudesta kielivideosta, ihanan ilkikurinen siinä. Mut noi lavalla tehdyt tukistukset ja silmien peittämiset myös, huh! Se jäi erityisesti mieleen kun tässä joku aika sitten kävi pyöräyttämässä Janin tukasta oikein kunnollaJan on minustakin ihan vtun kuuma. Bojan on kaunis, mutta hän vetoaa minuun lähinnä silloin, kun on raisulla päällä (tukistaa, ku ristaa, polvistuu jne.)
Julkisen instan perusteella, mitä sinne näyttää, kertoo, jakaa.Yksityishenkilön ruotiminen täällä ketjussako asiallista sitten? Siltä toi nyt vaan enemmän kuulostaa.
Samaa mieltä että ei ole asiallista. Hän saa tilillään julkaista mitä haluaa, se ei ole syy haukkua ketään.Yksityishenkilön ruotiminen täällä ketjussako asiallista sitten? Siltä toi nyt vaan enemmän kuulostaa.
Mulle riittää esileikiksi se, kun Jan avaa suunsa ja kuuluu se seksikäs möreä ääni.
Outoa silti, että yllättyy, eikä mene tajuntaan, että niitä sitten ilmestyy riesakseen. Ei kai kukaan järkevä mies tuollaista ottaisikaan.Nainen saa pukeutua miten haluaa ja se on ihan niiden ”kahville” pyytäjien vika, jos naisen ulkonäön ja vaatetuksen perusteella lähtevät kuvittelemaan asioita.
Eikös muovisen oloinen ja ulkonäkökeskeinen ole ihan faktoja?Samaa mieltä että ei ole asiallista. Hän saa tilillään julkaista mitä haluaa, se ei ole syy haukkua ketään.
Minuun taas ei ole ikinä vedonnut Jan ja Nace, lähinnä Bojan vaan + Jerekin kakkosena ja varsinkin he yhdessä ihania, Kris ja Jurekin ok söpöjä ja sitten pidän myös Kikistä ja Deanista.Jan on minustakin ihan vtun kuuma. Bojan on kaunis, mutta hän vetoaa minuun lähinnä silloin, kun on raisulla päällä (tukistaa, ku ristaa, polvistuu jne.)
Kielivideo Boitsusta oli kyl Mä odotan lisää sitä SM-kontenttia. Kai heillä kaikilla joku viehtymys asiaan on, koska Kriskin viihtyy suu teipattuna Damonin otteessa?Mä tykkäsin siitä Boitsun uudesta kielivideosta, ihanan ilkikurinen siinä. Mut noi lavalla tehdyt tukistukset ja silmien peittämiset myös, huh! Se jäi erityisesti mieleen kun tässä joku aika sitten kävi pyöräyttämässä Janin tukasta oikein kunnolla
Missä Bllä on lilat kengät ollut?Ei kai se samba ollut? Boitsun kengissä ei ainakaan ole tekstiä raitojen vieressä ja ne näyttää mokkanahkaisilta, ei sileä-. Lisäksi millä mallilla on ollut noi liloina?