K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös muovisen oloinen ja ulkonäkökeskeinen ole ihan faktoja?
Ihmisellä on oikeus meikata ja hoitaa itseään. Jokainen saa ottaa rakennekynnet tai vaikka hiustenpidennykset jne. jos haluaa. Hänen työnsä on osittain julkista, joten varmasti haluaa näyttää hyvältä. Itse viihdyn luonnollisessa tyylissä, mutta puolustan ihmisten oikeutta näyttää siltä, miltä he haluavat.
 
vierailija
Ihmisellä on oikeus meikata ja hoitaa itseään. Jokainen saa ottaa rakennekynnet tai vaikka hiustenpidennykset jne. jos haluaa. Hänen työnsä on osittain julkista, joten varmasti haluaa näyttää hyvältä. Itse viihdyn luonnollisessa tyylissä, mutta puolustan ihmisten oikeutta näyttää siltä, miltä he haluavat.
Juuri näin, sama juttu täällä.
 
vierailija
Jan on tosi hot, mutta joissakin kuvissa hän näyttää enemmän söpöltä kuin seksikkäältä, varmaan tilanteen ja fiiliksen mukaan. Olen heikkona molempiin puoliin hänestä. Ja se Janin ääni on todellakin jotain, viettelevä suorastaan.🥵
 
vierailija
Jan on kuumista kuumin, varsinkin tykkään niistä parin vuoden takaisista nuttura-ajoista. Oon myös ekaa kertaa elämässäni ymmärtänyt valkoisen t-paidan arvon, kun sellaisen näin Janin päällä.

Kaikki muutkin aiheuttaa mussa kyllä tuntemuksia, paitsi Jurea en pidä erityisen kuumana. Se on mun silmään kyllä hyvännäköinen, mutta ei vaan sytytä sen kummemmin. Sitten taas toisaalta oon saanut siitä kuvan, että se on hauska mutta myös tosi kunnianhimoinen, ja ne piirteet kyllä vetoaa muhun. Eli joo, lähtisin kyllä senkin matkaan ihan mukisematta.
 
vierailija
Ihmisellä on oikeus meikata ja hoitaa itseään. Jokainen saa ottaa rakennekynnet tai vaikka hiustenpidennykset jne. jos haluaa. Hänen työnsä on osittain julkista, joten varmasti haluaa näyttää hyvältä. Itse viihdyn luonnollisessa tyylissä, mutta puolustan ihmisten oikeutta näyttää siltä, miltä he haluavat.
Just näin! Ja itse asiassa on olemassa naisia, jotka ihan tietoisesti tekee ylikorostuneen naisellisisa ja seksikkäitä valintoja pukeutumisessaan ja meikkaamisessaan ja siti ovat piinkoviea feministejä ja tosi älykkäitä tyyppejä. Tää on ihan yleinen toteamus siitä, että älä arvota ihmistä hänen ulkonäkönsä tai ns. ulkonäkökeskeisten postaustensa perusteella. Ja muutenkin tästä aiheesta jankkaaminen voisi jo loppua. Tää yksi on jauhanut näitä samoja hyi-juttujaan jo ilhan liian monta kertaa .
 
vierailija
Jan on kuumista kuumin, varsinkin tykkään niistä parin vuoden takaisista nuttura-ajoista. Oon myös ekaa kertaa elämässäni ymmärtänyt valkoisen t-paidan arvon, kun sellaisen näin Janin päällä.

Kaikki muutkin aiheuttaa mussa kyllä tuntemuksia, paitsi Jurea en pidä erityisen kuumana. Se on mun silmään kyllä hyvännäköinen, mutta ei vaan sytytä sen kummemmin. Sitten taas toisaalta oon saanut siitä kuvan, että se on hauska mutta myös tosi kunnianhimoinen, ja ne piirteet kyllä vetoaa muhun. Eli joo, lähtisin kyllä senkin matkaan ihan mukisematta.
Mulle tuli fiksaatio valkoisiin T-paitoihin ja toppeihin tämän saagan myötä. Tommykin näytti pirun hyvältä ruskettuneena siinä valkoisessa paidassa.
 
vierailija
Outoa silti, että yllättyy, eikä mene tajuntaan, että niitä sitten ilmestyy riesakseen. Ei kai kukaan järkevä mies tuollaista ottaisikaan.
Just tätä hain et luulis et sen verran ois älliä päässä. Et ei nyt ainakaan julkisesti tarvi "hämmästellä" miesten käytöstä jos tietoisesti laittaa kuvia "feel cutie" ja pelkät rintsikat päällä keikistelee. En ole kateellinen, mut en voi ymmärtää. Esittää tyhmempää kuin on. Olen pitänyt ihanana äitinä häntä ja söpöjä päivityksiä lapsista ja arjesta, ja pidän häntä tosi nättinä ja kivakroppaisena. Mutta joo.
 

Yhteistyössä