K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos näillä palstoilla ei ole vuorokauteen yhtään riitaa ja provosointia, tulen antamaan yhden vinkin tänne.
Me ainakin sovittiin iltapäivällä että ei kommentoida enää riidanhaastaja-jankkaajille mitään. Siinä mielessä vois kokeilla onnistuuko? Huumori ehkä erikseen, mutta ei vastata tosissaan mitään. Tää on yhtä riitelyä taas muuten.
 
vierailija
Minä en kyllä nää tossa Janissa mitään, enkä noissa väleissä.
Eikä sun tarvitsekaan. Minä taas en näe Krisissä mitään, enkä henk.koht syty BoKris ajatuksesta. Moni taas pitää Krisiä humalaisena ilmestyksenä ja BoKrisiä kuumimpana kombona. Pääasia olisi se, että näistä eri näkemyksistä pystyisi keskustelemaan asiallisesti.
 
vierailija
Ei niiden väleissä mitään erityistä taida ollakaan. Luulen, että sitä näkee mitä haluaa. Jos vaikka itse pitää Jania vetävänä, niin helposti näkee hänen ympärillään juttuja, joita ei oikeasti ole olemassa.
Tämä on ihan hyvä pointti ja varmasti pätee näiden kaikkien m/m parien kohdalla. Omien mieltymysten takia me nähdään joku pari kuumempana ja kiehtovampana kuin joku toinen. On siihen muitakin syitä, koska itse en erityisesti syty Janista enkä Bojanista, mutta m/m kombona ovat musta se kuumin pari. Näen sitä kipinää heidän välillään. Mulle on yhdentekevää vaikka kumpikin olisi hetero, sitä kipinää voi olla siitä huolimatta.
 

Yhteistyössä