K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä sen naama sit oli jotenkin turvonnut syystä tai toisesta
Voi johtua ihan kuvastakin vaan, mutta esim. lyhyt kortisonikuuri voisi selittää. Jos on vaikka ollut kovempi flunssa niin joskus voidaan määrätä, jos on tarvetta. Ihan viikon kuurikin voi pyöristää kasvoja juuri tuohon tyyliin ja ne palautuu sitten siitä kyllä kun kuurin lopettaa. Mutta kuten sanottu, kuvakin voi vääristää.
 
vierailija
Juuri näin! Janin käsivarret on kaukana rimpuloista, hän tekee kymmenenkunta punnerrusta tuosta vaan, ei onnistu rimpuloilla. Just sopivasti lihaksia, ei liikaa eikä liian vähän.
Joo Jan on kaunis mies kyllä. Oon bojanisti mutta Janissa on myös jotain erityisen vetoavaa mun mielestä. Hyvännäköisiähän kaikki joksut on toki ja Jerppa myös. Mut Bojan ja Jan ❤ Ja yhdessä ne on 🔥
 
vierailija
No kai se nyt on 99% todennäköisempää, että tapasravintolassa se on tarjoilija, joka seisoo pöydän vieressä kaatamassa. Miksi NM seisoisi polvimittaisessa hameessa pöydän vieressä, kun se vois istuakin ja pyytää itse kaatoa lasiinsa? Ihan näin todennäköisyyksiä kun heräät ajattelemaan.

Eri
Miksi ei olisi jos kuvaavat jotain materiaalia. Ja en siis sano että on. Itsestäni olisi kummallisempaa pyytää tarjoilijaa mukaan kuvaamiseen.
 

Yhteistyössä