K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mäkään en huomannut että olisi ollut. Mistä tiedät ettei ollut viininkaataja? Itse en siis tunnistanut siitä joten en väittänyt että olisikaan.
No kai se nyt on 99% todennäköisempää, että tapasravintolassa se on tarjoilija, joka seisoo pöydän vieressä kaatamassa. Miksi NM seisoisi polvimittaisessa hameessa pöydän vieressä, kun se vois istuakin ja pyytää itse kaatoa lasiinsa? Ihan näin todennäköisyyksiä kun heräät ajattelemaan.

Eri
 
vierailija
Mä vaan aina tuun tänne ihastelemaan jancea mutta tääkin nyt taas https://www.tumblr.com/lovvecherrymotion/760728613114003456/i-cant-stand-gay-people-omg?source=share
Joo joo, koko bändi on hyvin kiinteä ja kaikki ovat läheisiä keskenään jne mutta nuo kaksi on kyllä AINA porukassa kahdestaan. Jos eivät ole liimattuina toisiinsa, ne kyllä löytävät reitin toistensa luo ja aina niillä tuntuu olevan asiaa juuri toisilleen.
Mitä ne tekee tossa?
 
vierailija
Tossahan jo lähtökohta oli se että B oli ollut niillä cosmon sokkotreffeillä ja koko aihe pyöri tytöissä. Ja hei, vuonna 2020 niillä ei oo ensimmäistäkään levyä vielä ilmestynyt ja julkisuus on ollut tosi vähäistä. Hyvin harva parikymppinen wannabe rokkitähti lähtisi ekoissa haastatteluissaan vihjailemaan mahdollisella seksuaalisella joustavuudellaan, etenkin kun heitä jo varmaan tuossa vaiheessa kuitenkin homoteltiin nimenomaan haukkumismielessä.
Toisaalta mikä tarve meillä on lähteä olettamaan hänestä tuollaisia asioita? Tilastojen valossa on hyvin todennäköistä, että B puhuu naisista, koska naiset lähtökohtaisesti kiinnostavat häntä, eikä miehet. Niin ja siis mä olen yksi heistä, jotka ovat mielestään nähneet kipinää B:llä miespuolisen henkilön kanssa. Kunhan toin keskusteluun muitakin näkökulmia.
 

Yhteistyössä