vierailija
Entäs sitten?Siellä se NM taas uusimmalla koosteella K:n ig:ssä sivussa kävelee ja vilahtelee
Entäs sitten?Siellä se NM taas uusimmalla koosteella K:n ig:ssä sivussa kävelee ja vilahtelee
Eipäs ollutkaan, eikä myöskään kaatanut viiniä niinkuin väitettiin.Siellä se NM taas uusimmalla koosteella K:n ig:ssä sivussa kävelee ja vilahtelee
Mietin kans et miten joku jaksaa edelleen kytätä jotain mahdollisia vilahduksia.Entäs sitten?
Odottelee varmaan sitä päivää, että voisi kuvitella voivansa mennä iskemään Kärtsän.Mietin kans et miten joku jaksaa edelleen kytätä jotain mahdollisia vilahduksia.
Tollaset sammakon raajat.Juuri näin! Janin käsivarret on kaukana rimpuloista, hän tekee kymmenenkunta punnerrusta tuosta vaan, ei onnistu rimpuloilla. Just sopivasti lihaksia, ei liikaa eikä liian vähän.
Mä mietin kanssa että miten joku jaksaa vieläkin ihmetellä miten toisia kiinnostaa kytätä.Mietin kans et miten joku jaksaa edelleen kytätä jotain mahdollisia vilahduksia.
Mä ihmettelen, että miten joku jaksaa ihmetellä, että miten joku jaksaa ihmetellä sitä miten joku jaksaa ihmetellä kyttäämistä.Mä mietin kanssa että miten joku jaksaa vieläkin ihmetellä miten toisia kiinnostaa kytätä.
Mäkään en huomannut että olisi ollut. Mistä tiedät ettei ollut viininkaataja? Itse en siis tunnistanut siitä joten en väittänyt että olisikaan.Eipäs ollutkaan, eikä myöskään kaatanut viiniä niinkuin väitettiin.
Joka palstalla sama meno.Onpa väsynyttä menoa täällä.
No kai se nyt on 99% todennäköisempää, että tapasravintolassa se on tarjoilija, joka seisoo pöydän vieressä kaatamassa. Miksi NM seisoisi polvimittaisessa hameessa pöydän vieressä, kun se vois istuakin ja pyytää itse kaatoa lasiinsa? Ihan näin todennäköisyyksiä kun heräät ajattelemaan.Mäkään en huomannut että olisi ollut. Mistä tiedät ettei ollut viininkaataja? Itse en siis tunnistanut siitä joten en väittänyt että olisikaan.
Taas oot sairaana hidastuksella katsellut videon läpi, ei kukaan normaali siellä mitään gf:iä näe.Siellä se NM taas uusimmalla koosteella K:n ig:ssä sivussa kävelee ja vilahtelee
Mitä ne tekee tossa?Mä vaan aina tuun tänne ihastelemaan jancea mutta tääkin nyt taas https://www.tumblr.com/lovvecherrymotion/760728613114003456/i-cant-stand-gay-people-omg?source=share
Joo joo, koko bändi on hyvin kiinteä ja kaikki ovat läheisiä keskenään jne mutta nuo kaksi on kyllä AINA porukassa kahdestaan. Jos eivät ole liimattuina toisiinsa, ne kyllä löytävät reitin toistensa luo ja aina niillä tuntuu olevan asiaa juuri toisilleen.
Jep Ensi vuonna Jere on niin sexy ja vaarallinen paketti, että Tommykin pissaa housuun, kun Jere tuijottaa häntä lavalla intensiivisesti silmiin.Jere näyttänyt tänään taas ihan helvetin upeelta (stoorit). Ukko paranee päivä päivältä. En käsitä miten se on edes mahdollista.
Joku Rietas gay voisi tehdään paluun ja näyttää, että miten se kuolaus hoidetaan oikeaoppisesti. Täälläkin tosin olisi tarvetta hänelle.Voi Jeresuksen perse tota vauvan Tylsyyden tyyssija-paatin menoa.
Sama täällä. Hiukset on myös kivasti.Janin käsivarret vie mun huomion kokonaan, ihan sama miltä ne muuten näyttää-
Toisaalta mikä tarve meillä on lähteä olettamaan hänestä tuollaisia asioita? Tilastojen valossa on hyvin todennäköistä, että B puhuu naisista, koska naiset lähtökohtaisesti kiinnostavat häntä, eikä miehet. Niin ja siis mä olen yksi heistä, jotka ovat mielestään nähneet kipinää B:llä miespuolisen henkilön kanssa. Kunhan toin keskusteluun muitakin näkökulmia.Tossahan jo lähtökohta oli se että B oli ollut niillä cosmon sokkotreffeillä ja koko aihe pyöri tytöissä. Ja hei, vuonna 2020 niillä ei oo ensimmäistäkään levyä vielä ilmestynyt ja julkisuus on ollut tosi vähäistä. Hyvin harva parikymppinen wannabe rokkitähti lähtisi ekoissa haastatteluissaan vihjailemaan mahdollisella seksuaalisella joustavuudellaan, etenkin kun heitä jo varmaan tuossa vaiheessa kuitenkin homoteltiin nimenomaan haukkumismielessä.
Mulla on käynyt sama mielessä.Odottelee varmaan sitä päivää, että voisi kuvitella voivansa mennä iskemään Kärtsän.
Mä teen nykyään samaa. On korrektimpaa käyttää ilmaisua kumppani. Monet nuoret tekevät näin jo ihan automaatisesti.Oispa kyllä kiinnostava tietää miksi se on ensin valinnut jonkun vanhahtavan ilmaisun puhuessaan tytöistä ja sit kuitenkin korjannut itseään