K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä noi Joksujen kuuntelijat tosiaan on nousussa tällä hetkellä. Nyt on 198 285 kuuntelijaa
Hyvä, hyvä! Tilapäinen kausivaihtelu vaan. Olen pikkaisen huolissani, tekeekö Joksut nyt "toukokuut" eli hiljenevät sosiaalisessa mediassa alkusyksyn, kun keikat loppuivat kesän osalta ja luultavasti Balkanin keikkakiertue tullee uuden albumin jälkeen. Mutta pakko luottaa siihen, että Bluza nyt ilmestyy piakkoin ja pitäähän Joksujen käynnistellä uuden albumin promoaminenkin.
 
vierailija
Oon joskus aiemmin yrittänyt sanoa sulle, että voisitko edes pikkuisen yrittää avata sitä ajatusta siihen suuntaan että pystyisit olemaan niiden puolesta onnellinen, vaikka niillä olisikin joku toinen kumppani, jos ne itse on kuitenkin onnellisia? Niillähän on nuo ihanat läheiset välit kuitenkin ja tekevät hyvää musaa, päästään katsomaan keikkoja jne. Ihan sinua itseäsi siis ajattelen ettet kovin pettyisi, jos huomaat että niistä ei tulekaan paria. Minua ei muuten siis haittaa ajatuksesi asiasta, en sano tätä sen takia.
En todellakaan pysty, rupeaisin varmaan itkemään, jos tälläiseen pakotettaisiin. Näen myöskin aitoja tunteita, joten minulla ei ole minkäänlaista tarvetta luopua tämän suhteen seuraamisesta ja odottamisesta. Vaikka vuosia. Mutta kyllähän tämä seuraaminen vie hieman liikaa aikaa oman elämän asioista, siivota pitäisi ainakin.
 
vierailija
Hyvä, hyvä! Tilapäinen kausivaihtelu vaan. Olen pikkaisen huolissani, tekeekö Joksut nyt "toukokuut" eli hiljenevät sosiaalisessa mediassa alkusyksyn, kun keikat loppuivat kesän osalta ja luultavasti Balkanin keikkakiertue tullee uuden albumin jälkeen. Mutta pakko luottaa siihen, että Bluza nyt ilmestyy piakkoin ja pitäähän Joksujen käynnistellä uuden albumin promoaminenkin.
Tuskin kauheesti hiljenevät. Tosiaan Bluzahan on sanottu tulevan tässä elo-syyskuussa eiköhän sitä jossain kohtaa aleta promoamaan mikäli tilanne edelleen on se.
 
vierailija
Ja viimeksihän taisivat just silloin sanoa, että lomailevat. Nyt eivät ole sellaista sanoneet, joten uskon, että viimeistelevät levyn loppuun elleivät ole jo tehneet sen ja sit julkaisevat myös muutaman viikon sisällä keikat ja alkavat varmaan promoamaan Bluzaa ja albumia
 
vierailija
OMG, Tom Daley on aivan hurmaava. Voisin syödä hänet elävältä. Hitto mikä mies.
No eikö!!! Ja mä sulan joka kerta kun näen hänet kutomassa. Tää on varmaan sitä sukupolvien välisen valtavan kuilun liitännäisiä, mutta ei vaan mun nuoruudessa olis tommoista voinut kuvitellakaan 😁. En itse asiassa ole hirveän monta vuotta Tom of Britanniaa vanhempi edes, mutta silti.

Toisaalta mun rakas edesmennyt pappa hoiti mummon käydessä töissä (hänellä oli aikainen aamuvuoro itsellään, mummolla alkoi työt yhdeksältä) lapset, kauppareissut ja kokkaukset, sekä ompeli todella nätisti sekä koneella että käsin, eikä se ollut ainakaan lähipiirille juttu eikä mikään. En sitten tiedä mitä mieltä on "kylillä" oltu aikoinaan.
 
vierailija
En todellakaan pysty, rupeaisin varmaan itkemään, jos tälläiseen pakotettaisiin. Näen myöskin aitoja tunteita, joten minulla ei ole minkäänlaista tarvetta luopua tämän suhteen seuraamisesta ja odottamisesta. Vaikka vuosia. Mutta kyllähän tämä seuraaminen vie hieman liikaa aikaa oman elämän asioista, siivota pitäisi ainakin.
Kyllä sullakin varmaan se kyllästyminen tulee jossain vaiheessa vastaan, vaikka nyt tuntuu siltä että ei. Mulla on ollut vastaavanlaisia shippiin uppoutumisia ja aina niihin on kyllästynyt lopulta.
 
vierailija
En todellakaan pysty, rupeaisin varmaan itkemään, jos tälläiseen pakotettaisiin. Näen myöskin aitoja tunteita, joten minulla ei ole minkäänlaista tarvetta luopua tämän suhteen seuraamisesta ja odottamisesta. Vaikka vuosia. Mutta kyllähän tämä seuraaminen vie hieman liikaa aikaa oman elämän asioista, siivota pitäisi ainakin.
Nyt kun keskustelu on näin hedelmällistä, niin mun on pakko kysyä, että toimiiko K&B sulle jonkin korvikkeena? Etkö haluaisi omaan elämääsi jotakin sen sijaan, että elät näiden kahden kautta? K&B eivätkä muut kommentoijat ole täällä nukkeja, joiden ajatuksia ja tekoja pystyisit hallitsemaan. Osaatko sanoa, että mistä sun kontrollin tarve ja nämä puolustusreaktiot kumpuaa? Haluan sanoa, että meistä kukaan ei ole täydellinen tai toimi aina oikein, mutta nyt on kyse susta. Kun aloit nyt avautumaan, niin olisi kiva kuulla sun ajatuksia lisää. Eikä ole millään tavoin tarkoitus syyllistää tai tyrmätä sua.
 
vierailija
Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
En todellakaan. Muut miesparit eivät ole aiemmin kiinnostaneet lainkaan. Eivätkä kiinnosta edelleenkään, ellei heidän paikalleen voi kuvitella kaksikkoamme.
 
vierailija
Musta on hienoa, kun jollakulla on noin hyvä itsetuntemus ja että pystyt vielä myöntämään näitä asioita muille. Et sä varmaan näiden ketjujen ainoa äkkipikainen ja nollasta sataan kiihtyvä tyyppi ole. Musta tuntuu välillä siltä, että tämä saaga oikein vetää puoleensa sellaisia henkilöitä. Joskus olen itsekin miettinyt, että miksi ihmeessä me ihmiset olemme niin tunteella mukana tässä, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään maailmaa mullistavasta aiheesta tai asiasta. Musta se jonkun eilinen kommentti siitä, miten ”keski-iän ylittäneet täällä silmä tarkkana miettii, että on se parikymppinen poika homppeli” räjäytti pankin ja jotenkin kiteytti hyvin asiat. (Sori toi lainaus on epätarkka, en muista sitä)
Mutta tuo on kyllä toisaalta tosi väheksyvä ja aika ikärasistinen kommentti. Ensinnäkin täällä ja muualla on mukana myös aika monta huomattavasti keski-ikäistä nuorempaa palstailijaa miettimässä ihan näitä samoja teemoja. Ja kyllä ne nuoremmat ja fiksummatkin käyttää aikaansa ei ehkä aina ihan tähdellisiin juttuihin. Ne vaan sillä hetkellä tuntuu itselle jollain tasolla merkityksellisiltä, syystä tai toisesta.
 
vierailija
En todellakaan pysty, rupeaisin varmaan itkemään, jos tälläiseen pakotettaisiin. Näen myöskin aitoja tunteita, joten minulla ei ole minkäänlaista tarvetta luopua tämän suhteen seuraamisesta ja odottamisesta. Vaikka vuosia. Mutta kyllähän tämä seuraaminen vie hieman liikaa aikaa oman elämän asioista, siivota pitäisi ainakin.
Ok, yritä tosiaan ainakin keskittyä muihinkin asioihin myös ja löytää niistäkin iloa. Ja kuunnella sitä musiikkia ja muidenkin musiikkia ym. Ettei ihan kaikki ajatukset keskittyisi tuohon shippiin. Ehkä saat vähän välimatkaa siihen asiaan, ettei se valtaa liikaa tilaa muulta elämältä.
 
vierailija
No eikö!!! Ja mä sulan joka kerta kun näen hänet kutomassa. Tää on varmaan sitä sukupolvien välisen valtavan kuilun liitännäisiä, mutta ei vaan mun nuoruudessa olis tommoista voinut kuvitellakaan . En itse asiassa ole hirveän monta vuotta Tom of Britanniaa vanhempi edes, mutta silti.

Toisaalta mun rakas edesmennyt pappa hoiti mummon käydessä töissä (hänellä oli aikainen aamuvuoro itsellään, mummolla alkoi työt yhdeksältä) lapset, kauppareissut ja kokkaukset, sekä ompeli todella nätisti sekä koneella että käsin, eikä se ollut ainakaan lähipiirille juttu eikä mikään. En sitten tiedä mitä mieltä on "kylillä" oltu aikoinaan.
Mun on nyt pakko paljastaa tässä kohtaa, että olen mies. Selaan usein seksuaalivähemmistöön kuuluvien miesten instoja ja joka hiton kerta pysähdyn Tompan kohdalla pitkäksi aikaa. Hänet kun saisi. Aivan täydellinen kaikin tavoin, just sellaista aviomies materiaalia. Mä sulan sun kanssa.😂
 
vierailija
Tuo voisi kyllä kieliä siitä että olet ehkä liian syvällä tässä, kun viesteissä ei kuitenkaan haukuta tai mitään, ne vaan ei tue sun agendaa ja toiveita. Onko sulla tällä hetkellä multa mielenkiinnon kohteita tai harrastuksia?
Ei oikeastaan, eikä ole varaa harrastaa mitään maksullista ainakaan. Varsinkaan, kun olen taas näihin keikkoihin, levyihin, Lontoon matkaan jne. jo käyttänyt enemmän rahaa kuin olisi ollut pienituloisena varaa. Luottokortit on lähes tapissa molemmat ja tiedän on hidasta maksaa pois. Nettikaupoista myös oon ostellut vähän liikaa viimeaikoina, joita koitan maksella osamaksulla pois ehkä se on joku harrastus? Välillä koitan lenkkeillä ja tehdä käsipainoilla jotain kotona, mutta liian vähäiseksi se jää verrattuna aiempaan ja nyt taas kipeä ei voikaan. Ystäviä tapaan vain harvoin.
 
vierailija
En todellakaan pysty, rupeaisin varmaan itkemään, jos tälläiseen pakotettaisiin. Näen myöskin aitoja tunteita, joten minulla ei ole minkäänlaista tarvetta luopua tämän suhteen seuraamisesta ja odottamisesta. Vaikka vuosia. Mutta kyllähän tämä seuraaminen vie hieman liikaa aikaa oman elämän asioista, siivota pitäisi ainakin.
Sä oot kyl aivan niin kuin mä. Ajatukset hämäävän samanlaisia.
Plus ei puhettakaan, että tää saaga ois parantanut mun arkista elämää tämän ulkopuolella 😂
Mutta ei se haittaa! 😍
 
vierailija
Mun on nyt pakko paljastaa tässä kohtaa, että olen mies. Selaan usein seksuaalivähemmistöön kuuluvien miesten instoja ja joka hiton kerta pysähdyn Tompan kohdalla pitkäksi aikaa. Hänet kun saisi. Aivan täydellinen kaikin tavoin, just sellaista aviomies materiaalia. Mä sulan sun kanssa.
Mun miesmaku menee melkein täysin yksi yhteen hyvän ystäväni kanssa (joka on myös miespuolinen). Ja me kyllä kuolataan uimareita ja sukeltajia aivan erityisen paljon, siis jos pelkistä ulkoisista avuista puhutaan. Heillä on yleensä jotenkin niin täydellisen tasapainoinen kroppa. Mutta Tom on muutenkin kuin ulkoisesti aivan ihana, tai ainakin sellaisen kuvan hänestä saa sosiaalisen median ja lehtijuttujen perusteella.

(Jos kuolausmatsku kelpaa, ja kun kerran uimareita sivuttiin, niin tsekkaa joskus korealainen näyttelijä, entinen kilpauimari So Ji Sub 😍)

T. Tom Daley-fani
 
vierailija
Mutta tuo on kyllä toisaalta tosi väheksyvä ja aika ikärasistinen kommentti. Ensinnäkin täällä ja muualla on mukana myös aika monta huomattavasti keski-ikäistä nuorempaa palstailijaa miettimässä ihan näitä samoja teemoja. Ja kyllä ne nuoremmat ja fiksummatkin käyttää aikaansa ei ehkä aina ihan tähdellisiin juttuihin. Ne vaan sillä hetkellä tuntuu itselle jollain tasolla merkityksellisiltä, syystä tai toisesta.
Ehkei kannata sitä kommenttia noin tosissaan ottaa. Kyllähän se oli osuvasti heitetty siinä tilanteessa. Onhan se hupaisaa, että ihmisillä on tarve pohtia toisen seksuaalista suuntautumista, vaikka sillä asialla ei oikeasti ole mitään merkitystä. Mun tutuista kukaan ei edes määrittele itseään, eikä heillä ole tarvetta spekuloida sitä muidenkaan kohdalla tai no ehkä silloin, jos tulee sillä tavoin kiinnostava ihminen vastaan.
 
vierailija
Mun miesmaku menee melkein täysin yksi yhteen hyvän ystäväni kanssa (joka on myös miespuolinen). Ja me kyllä kuolataan uimareita ja sukeltajia aivan erityisen paljon, siis jos pelkistä ulkoisista avuista puhutaan. Heillä on yleensä jotenkin niin täydellisen tasapainoinen kroppa. Mutta Tom on muutenkin kuin ulkoisesti aivan ihana, tai ainakin sellaisen kuvan hänestä saa sosiaalisen median ja lehtijuttujen perusteella.

(Jos kuolausmatsku kelpaa, ja kun kerran uimareita sivuttiin, niin tsekkaa joskus korealainen näyttelijä, entinen kilpauimari So Ji Sub )

T. Tom Daley-fani
Oletteko katsoneet Tomin vlogeja Youtubesta? Itse seurasin aikanaan aika tiiviisti hänen matkaansa Tokion olympialaisiin yhdessä silloisen uimahyppyparinsa Matty Leen kanssa. Matty on kanssa tosi sympaattinen tyyppi ja heidän ystävyyttään oli kiva fiilistellä. Viime aikoina en ole enää niin seurannut, mutta Pariisin kisoistakin katsoin kyllä kaikki uimahyppykilpailut ja kannustin brittihyppääjiä.
 
vierailija
Mun miesmaku menee melkein täysin yksi yhteen hyvän ystäväni kanssa (joka on myös miespuolinen). Ja me kyllä kuolataan uimareita ja sukeltajia aivan erityisen paljon, siis jos pelkistä ulkoisista avuista puhutaan. Heillä on yleensä jotenkin niin täydellisen tasapainoinen kroppa. Mutta Tom on muutenkin kuin ulkoisesti aivan ihana, tai ainakin sellaisen kuvan hänestä saa sosiaalisen median ja lehtijuttujen perusteella.

(Jos kuolausmatsku kelpaa, ja kun kerran uimareita sivuttiin, niin tsekkaa joskus korealainen näyttelijä, entinen kilpauimari So Ji Sub )

T. Tom Daley-fani
Olenko mä se sun kaveri?😂 Urheilijat on erityisesti mun makuun ja varsinkin uimarit. Jalkapalloilijat sit hyvänä kakkosena. Jokerit on pronssilla, vaikka he eivät urheilijoita varsinaisesti olekaan. Miksi mulle ei sano So Ji Sub nimi mitään, vaikka mun pitäisi hyvin tietää uimarit? Täytyy googlata.
 
vierailija
Oletteko katsoneet Tomin vlogeja Youtubesta? Itse seurasin aikanaan aika tiiviisti hänen matkaansa Tokion olympialaisiin yhdessä silloisen uimahyppyparinsa Matty Leen kanssa. Matty on kanssa tosi sympaattinen tyyppi ja heidän ystävyyttään oli kiva fiilistellä. Viime aikoina en ole enää niin seurannut, mutta Pariisin kisoistakin katsoin kyllä kaikki uimahyppykilpailut ja kannustin brittihyppääjiä.
Mä, siis se alkuperäinen Tomppajankkaaja, seurasin myös vlogeja noihin aikoihin. Sittemmin olen ihastellut häntä lähinnä haastattelujen ja instan välityksellä.
 
vierailija
No minun mielestä B ei kyllä katso bändikavereita samalla lailla ja D näytti Bojanin kanssa pelleilyltä, kun Jurekin hyppäsi samaan kasaan ja taustalla naurettiin. Enkä kyllä haluakaan ajatella muulla tavalla, pitäisikö muka?
Mutta eihän tuo ole ainoa pätkä bojanin ja damonin vuorovaikutuksesta, heistä on muitakin videoita ja kuvia.

Mitä taas tuohon sohvavideoon tulee, mun silmään näyttää myös vahvasti siltä että Jure on ihan eri leikissä mukana kuin Bojan. Damonista en ole varma, se ehkä yrittää vähän molempia huomioida.
 
vierailija
Mutta eihän tuo ole ainoa pätkä bojanin ja damonin vuorovaikutuksesta, heistä on muitakin videoita ja kuvia.

Mitä taas tuohon sohvavideoon tulee, mun silmään näyttää myös vahvasti siltä että Jure on ihan eri leikissä mukana kuin Bojan. Damonista en ole varma, se ehkä yrittää vähän molempia huomioida.
Mikä muuten Damonia vetää nykyään Ruotsiin?
 

Yhteistyössä