K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä, hyvä! Tilapäinen kausivaihtelu vaan. Olen pikkaisen huolissani, tekeekö Joksut nyt "toukokuut" eli hiljenevät sosiaalisessa mediassa alkusyksyn, kun keikat loppuivat kesän osalta ja luultavasti Balkanin keikkakiertue tullee uuden albumin jälkeen. Mutta pakko luottaa siihen, että Bluza nyt ilmestyy piakkoin ja pitäähän Joksujen käynnistellä uuden albumin promoaminenkin.
Mutta mihin on suomalaiset kuuntelijat kadonneet 😭 Ne tippuu edelleen
 
vierailija
Nyt kun keskustelu on näin hedelmällistä, niin mun on pakko kysyä, että toimiiko K&B sulle jonkin korvikkeena? Etkö haluaisi omaan elämääsi jotakin sen sijaan, että elät näiden kahden kautta? K&B eivätkä muut kommentoijat ole täällä nukkeja, joiden ajatuksia ja tekoja pystyisit hallitsemaan. Osaatko sanoa, että mistä sun kontrollin tarve ja nämä puolustusreaktiot kumpuaa? Haluan sanoa, että meistä kukaan ei ole täydellinen tai toimi aina oikein, mutta nyt on kyse susta. Kun aloit nyt avautumaan, niin olisi kiva kuulla sun ajatuksia lisää. Eikä ole millään tavoin tarkoitus syyllistää tai tyrmätä sua.
Onpa vaikea, en minä tiedä tätä täytyy jäädä pohtimaan. Mutta siis en kyllä ole mitään kovin erikoista elämässäni saavuttanut, vaikka oon koulujakin käynyt. Nyt on osa-aikatyö ja kelatuet, enkä olosuhteista johtuen pystyisi tekemään kokopäivätyötä tällä hetkellä, enkä myöskään jaksaisi. En voi avata syitä enempää, muuta kuin muu elämä on aika raskasta. Kyllä täytyy myöntää, että vähän kadehdin niitä joilla on enemmän rahaa tai joku hieno titteli, jos niistä on näissä ketjuissa puhuttu. Kaikki melkein mitä haluaisin niin ei ole varaa eli materialistisia toiveita ja toinen, että haluaisin saada paremman kunnon, ryhdin ja laihtua jonkun verran, vaikka olenkin normaalipainoinen. Mutta siihen oon tyytymätön. Ja olen aina ollut perfektionisti myöskin. B jostakin syystä herättää minussa jonkun suojeluhalun tai vastaavan, meinasin jopa lähteä sinne Romaniaan juuri katsomaan B:n vointia sekä tarkastamaan, että S ei ole siellä. Onneksi tuli kuitenkin järki päähän, koska se taas olisi vienyt rahaa ja sitten jos tuolla maassa ei olisikaan ollut turvallista yksin niin parempi näin. Mutta en ole ajatellut nukke asiaa siis olisko toi sitten noin, jään miettimään tätä.
 
vierailija
Onpa vaikea, en minä tiedä tätä täytyy jäädä pohtimaan. Mutta siis en kyllä ole mitään kovin erikoista elämässäni saavuttanut, vaikka oon koulujakin käynyt. Nyt on osa-aikatyö ja kelatuet, enkä olosuhteista johtuen pystyisi tekemään kokopäivätyötä tällä hetkellä, enkä myöskään jaksaisi. En voi avata syitä enempää, muuta kuin muu elämä on aika raskasta. Kyllä täytyy myöntää, että vähän kadehdin niitä joilla on enemmän rahaa tai joku hieno titteli, jos niistä on näissä ketjuissa puhuttu. Kaikki melkein mitä haluaisin niin ei ole varaa eli materialistisia toiveita ja toinen, että haluaisin saada paremman kunnon, ryhdin ja laihtua jonkun verran, vaikka olenkin normaalipainoinen. Mutta siihen oon tyytymätön. Ja olen aina ollut perfektionisti myöskin. B jostakin syystä herättää minussa jonkun suojeluhalun tai vastaavan, meinasin jopa lähteä sinne Romaniaan juuri katsomaan B:n vointia sekä tarkastamaan, että S ei ole siellä. Onneksi tuli kuitenkin järki päähän, koska se taas olisi vienyt rahaa ja sitten jos tuolla maassa ei olisikaan ollut turvallista yksin niin parempi näin. Mutta en ole ajatellut nukke asiaa siis olisko toi sitten noin, jään miettimään tätä.
Sun suojeluhalus alkaa mennä vähän pitkälle, jos olisit menossa keikalle vaan katsomaan B:n vointi ja että S ei olisi siellä. Eikö toi sun omasta mielestä kuulosta vähän omituiselta, että jonkun perään on noin takertuva. Sitä paitsi todennäköisesti et olisi S:ää nähnyt, vaikka hän olisikin ollut siellä
 
vierailija
Mä oon joskus miettinyt kirjoittaako tän palstan vakihaukkuja tonne noita juoruja. Joskus aiemmin oli niin samaa juttua Joksujen levyntekoon liittyen kuin täällä, että en ihmettelisi sitäkään. Yrittäähän täällä joku tuollakin aiheella välillä trollata.
 
vierailija
Sen Simon Lööfin kanssa on viettänyt paljon aikaa. Simon on musta vähän B:n näköinen muuten. Kaunis mies hänkin, vaikka B on enemmän omaan makuun.
Mielenkiintoista, koska mä tykkään enemmän Simonista. Jokin hänen katseen syvyydessä vetoaa muhun. B:n silmistä välittyy myös tosi hyvin eri tunneskaalat, mutta Simonin katseessa on jotakin sellaista mikä liikuttaa mua.
 
vierailija
Onpa vaikea, en minä tiedä tätä täytyy jäädä pohtimaan. Mutta siis en kyllä ole mitään kovin erikoista elämässäni saavuttanut, vaikka oon koulujakin käynyt. Nyt on osa-aikatyö ja kelatuet, enkä olosuhteista johtuen pystyisi tekemään kokopäivätyötä tällä hetkellä, enkä myöskään jaksaisi. En voi avata syitä enempää, muuta kuin muu elämä on aika raskasta. Kyllä täytyy myöntää, että vähän kadehdin niitä joilla on enemmän rahaa tai joku hieno titteli, jos niistä on näissä ketjuissa puhuttu. Kaikki melkein mitä haluaisin niin ei ole varaa eli materialistisia toiveita ja toinen, että haluaisin saada paremman kunnon, ryhdin ja laihtua jonkun verran, vaikka olenkin normaalipainoinen. Mutta siihen oon tyytymätön. Ja olen aina ollut perfektionisti myöskin. B jostakin syystä herättää minussa jonkun suojeluhalun tai vastaavan, meinasin jopa lähteä sinne Romaniaan juuri katsomaan B:n vointia sekä tarkastamaan, että S ei ole siellä. Onneksi tuli kuitenkin järki päähän, koska se taas olisi vienyt rahaa ja sitten jos tuolla maassa ei olisikaan ollut turvallista yksin niin parempi näin. Mutta en ole ajatellut nukke asiaa siis olisko toi sitten noin, jään miettimään tätä.
Romaniaan? Suomesta? Oh nou.
 
vierailija
Olenko mä se sun kaveri? Urheilijat on erityisesti mun makuun ja varsinkin uimarit. Jalkapalloilijat sit hyvänä kakkosena. Jokerit on pronssilla, vaikka he eivät urheilijoita varsinaisesti olekaan. Miksi mulle ei sano So Ji Sub nimi mitään, vaikka mun pitäisi hyvin tietää uimarit? Täytyy googlata.
Luultavasti et, koska häntä kiinnostaa harmillisen vähän Joksut ja K. Kärppää kyllä jonkun verran kuumistelee, mutta lähinnä siksi että väittää yhden eksänsä olevan Kärpän tyyppinen (ei kyllä ollut 🤭).

So Ji Sub ei varmaan kilpaillut ikinä kansainvälisellä tasolla, koska uiminen jäi jossain vaiheessa näyttelijän työn tieltä pois. Mulle tuttu koska edellisessä elämässäni, ennen viisuja '23 jolloin mulla vielä oli se elämä 😆, olin aika kova k-draamafani. Nykyään jäänyt vähän vähemmälle ja olen aika pihalla tällä hetkellä pinnalla olevista näyttelijöistä. Sekin on muuten aika mielenkiintoinen skene johon saa halutessaan aikaa uppoamaan melkein rajattomasti.

Nyt ehkä paljastan olevani ikäloppu, mutta mun kaikkien aikojen lempifutaaja on Roberto Carlos (Brasilia, Real Madrid). Ei ehkä aivan perinteisesti komein mahdollinen mies, mutta ne reidet 😍😍😍. Plus myös hän on Kärpän tapaan taskuvenus, jotka mua tuntuu viehättävän kovasti.
 
vierailija
Minä taas olin näkevinäni B:n suhtautumisessa sekä K:hon että D:hen jotain spesiaalia. No joo, Janiinkin kyllä. 😅 Mutta omasta mielestä suhtautuminen K:hon on mennyt enemmän lämpimän kaverilliseen suuntaan, kyllähän siinä edelleen on kivaa kipinää mutta maltillisemmin kuin edellisenä vuonna. Ja se on musta pelkästään hyvä asia. Olis kiva nähdä B joskus onnellisena jonkun kanssa ja nähdä niiden kipinöiden sinkoilevan puolin ja toisin. ✨ Toivon että olis jo löytänytkin jonkun. K:lla tuntuu niitä kipinöitä olevan vähän kaikkien kanssa mutta kyllähän se selvästi Bojanista tykkää kovasti, niin kuin B:kin Kärtsystä.
Mä olin tulossa kirjoittamaan tätä ihan samaa! Just tänään mietiskelin näitä ja aattelin että bojanin ja kärtsän välillä näkyi se sellainen luonnonvoimana iskevä ihastuminen, joka sittemmin tyyntyi hyväksi ystävyydeksi. Damonin kanssa taas näytti jotenkin seksuaalisemmalta vetovoimalta. He tietty olivat pidemmän pätkän tiiviisti tekemisissä keskenään, ja ehtivät tutustua eri tavalla ja etenkin ilman jatkuvia kameroita. Jan ja Bojan puolestaan elehtivät toistensa kanssa siihen malliin, että kipinää on singahdellut jo vuosia, ja senhän bojan kyllä myönsikin siinä yhdessä haastattelussa, kun sitä suoraan kysyttiin. Ihan ymmärrettävästi se siinä kyllä kiisti seksuaalisen vetovoiman, tai miten se sen ilmaisikaan, mutta ihan itsehän ne nämä sexy ja yummy kuvaukset toisistaan antoivat.

Krisin kanssa näen myös jotain kipinää, mutta ehkä se on sitä just mistä B puhui kun sanoi että kitaristin ja laulajan välillä pitää sellaista olla. Jania se kuitenkin repii ja hellii ihan eri otteella, vaikka aika koskettelevaisia ne krisinkin kanssa osaavat olla. Ne muut rakkaudentäyteiset katseet ja kosketukset, esim juren ja nacen kanssa, ovat sitten sellaisia joissa ei vastaavaa latausta ole.
 
vierailija
Sun suojeluhalus alkaa mennä vähän pitkälle, jos olisit menossa keikalle vaan katsomaan B:n vointi ja että S ei olisi siellä. Eikö toi sun omasta mielestä kuulosta vähän omituiselta, että jonkun perään on noin takertuva. Sitä paitsi todennäköisesti et olisi S:ää nähnyt, vaikka hän olisikin ollut siellä
Ihan mielenkiintoista silti lukea hänen ajatuksiaan. Saa hiukan kosketusta toiseen ihmiseen ja oppii sitä myötä ehkä ymmärtämään, miksi hän toimii täällä niinkuin toimii. Itseäni kiinnosti aikoinaan ne puutarhassa käydyt keskustelut.
 
vierailija
Mielenkiintoista, koska mä tykkään enemmän Simonista. Jokin hänen katseen syvyydessä vetoaa muhun. B:n silmistä välittyy myös tosi hyvin eri tunneskaalat, mutta Simonin katseessa on jotakin sellaista mikä liikuttaa mua.
Joo nää on aika mystisiä juttuja, mitä ne asiat kenelläkin on, mitkä eniten viehättää. Musta B on jotenkin sielukas, jotain siinä on mikä vetoaa. Hoksaan kyllä että Simonissakin voi omalla tavallaan jotain sen tyyppistä olla, häntä oon kuitenkin huomattavasti vähemmän seurannut.
 
vierailija
Sen Simon Lööfin kanssa on viettänyt paljon aikaa. Simon on musta vähän B:n näköinen muuten. Kaunis mies hänkin, vaikka B on enemmän omaan makuun.
Mä oon vähän miettinyt kävikö bojanin ja damonin välillä jotain ikävää. Ei siis välttämättä mitään dramaattista, mutta jotain sellaista minkä jälkeen yhteydenpito ei ehkä heille olekaan enää tuntunut luontevalta. Siis tyyliin että toinen ois ollut kiinnostunut mutta ei tullut toivottua vastakaikua tai eivät vaan osanneet ilmaista jotain tms ja sitten on jäänyt vähän jotain kiusallista jännitettä, jota ei ole puhuttu auki. Heistä oli kuitenkin Lontoon ajalta eniten yhteiskuvia, ja ylipäänsä heti alkuun juuri bojan jakoi kuvan damonista omassa stoorissaan jne. Ja sit damon oli kesällä Ljubljanassa mutta ei mitään mainintaakaan bojanista (bojan nyt ei sillon mitään tainnut somettaakaan). Ja Damon laitteli tosi paljon niitä stooreja joissa se purki omia haasteitaan rakkaiden ihmisten kanssa olemisesta jne. juuri kun oli viettänyt tiiviin alkuvuoden joksujen seurassa.
 
vierailija
Mä oon vähän miettinyt kävikö bojanin ja damonin välillä jotain ikävää. Ei siis välttämättä mitään dramaattista, mutta jotain sellaista minkä jälkeen yhteydenpito ei ehkä heille olekaan enää tuntunut luontevalta. Siis tyyliin että toinen ois ollut kiinnostunut mutta ei tullut toivottua vastakaikua tai eivät vaan osanneet ilmaista jotain tms ja sitten on jäänyt vähän jotain kiusallista jännitettä, jota ei ole puhuttu auki. Heistä oli kuitenkin Lontoon ajalta eniten yhteiskuvia, ja ylipäänsä heti alkuun juuri bojan jakoi kuvan damonista omassa stoorissaan jne. Ja sit damon oli kesällä Ljubljanassa mutta ei mitään mainintaakaan bojanista (bojan nyt ei sillon mitään tainnut somettaakaan). Ja Damon laitteli tosi paljon niitä stooreja joissa se purki omia haasteitaan rakkaiden ihmisten kanssa olemisesta jne. juuri kun oli viettänyt tiiviin alkuvuoden joksujen seurassa.
Mä oon miettinyt samaa.
 

Yhteistyössä