K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon vähän miettinyt kävikö bojanin ja damonin välillä jotain ikävää. Ei siis välttämättä mitään dramaattista, mutta jotain sellaista minkä jälkeen yhteydenpito ei ehkä heille olekaan enää tuntunut luontevalta. Siis tyyliin että toinen ois ollut kiinnostunut mutta ei tullut toivottua vastakaikua tai eivät vaan osanneet ilmaista jotain tms ja sitten on jäänyt vähän jotain kiusallista jännitettä, jota ei ole puhuttu auki. Heistä oli kuitenkin Lontoon ajalta eniten yhteiskuvia, ja ylipäänsä heti alkuun juuri bojan jakoi kuvan damonista omassa stoorissaan jne. Ja sit damon oli kesällä Ljubljanassa mutta ei mitään mainintaakaan bojanista (bojan nyt ei sillon mitään tainnut somettaakaan). Ja Damon laitteli tosi paljon niitä stooreja joissa se purki omia haasteitaan rakkaiden ihmisten kanssa olemisesta jne. juuri kun oli viettänyt tiiviin alkuvuoden joksujen seurassa.
Jos B ja S on jossain suhteessa ja haluavat olla hiljaa tästä, toki voi olla D. kunnioittaa tätä "hiljaisuutta" jakamatta mitään B:sta. Huono selitys. 😁
 
vierailija
Mä oon miettinyt samaa.
Lisään että väleissä tuntuvat kuitenkin olevan, kun B:kin on tykkäillyt postauksista välillä. Ehkä myöhemmin nähdään viettävätkö vielä entiseen tapaan aikaa yhdessä vai näkevätkö esim. Damon ja Kris enemmän toisiaan. Ja miten S istuu tuohon kuvioon? Läheisiä tuntuvat edelleen hekin D:m kanssa olevan. Johan tässä menee pieni pää pyörälle miettiessä 🤣
 
vierailija
Mä oon vähän miettinyt kävikö bojanin ja damonin välillä jotain ikävää. Ei siis välttämättä mitään dramaattista, mutta jotain sellaista minkä jälkeen yhteydenpito ei ehkä heille olekaan enää tuntunut luontevalta. Siis tyyliin että toinen ois ollut kiinnostunut mutta ei tullut toivottua vastakaikua tai eivät vaan osanneet ilmaista jotain tms ja sitten on jäänyt vähän jotain kiusallista jännitettä, jota ei ole puhuttu auki. Heistä oli kuitenkin Lontoon ajalta eniten yhteiskuvia, ja ylipäänsä heti alkuun juuri bojan jakoi kuvan damonista omassa stoorissaan jne. Ja sit damon oli kesällä Ljubljanassa mutta ei mitään mainintaakaan bojanista (bojan nyt ei sillon mitään tainnut somettaakaan). Ja Damon laitteli tosi paljon niitä stooreja joissa se purki omia haasteitaan rakkaiden ihmisten kanssa olemisesta jne. juuri kun oli viettänyt tiiviin alkuvuoden joksujen seurassa.
Hyvin mahdollista. Muistakaan Joksuista ei ollut mainintaa, kun oli Sloveniassa ja vaikutti siltä, että Krisin kanssa hengaili. Jotenkin olisi kuvitellut, että B olisi D:n halunnut nähdä ja muutkin Joksu. Toki ovatkin voineet nähdä, mutta heistä ei ole mitään stooria tullut ainoastaan Krisin kanssa tuli stooria.
 
vierailija
Mä olin tulossa kirjoittamaan tätä ihan samaa! Just tänään mietiskelin näitä ja aattelin että bojanin ja kärtsän välillä näkyi se sellainen luonnonvoimana iskevä ihastuminen, joka sittemmin tyyntyi hyväksi ystävyydeksi. Damonin kanssa taas näytti jotenkin seksuaalisemmalta vetovoimalta. He tietty olivat pidemmän pätkän tiiviisti tekemisissä keskenään, ja ehtivät tutustua eri tavalla ja etenkin ilman jatkuvia kameroita. Jan ja Bojan puolestaan elehtivät toistensa kanssa siihen malliin, että kipinää on singahdellut jo vuosia, ja senhän bojan kyllä myönsikin siinä yhdessä haastattelussa, kun sitä suoraan kysyttiin. Ihan ymmärrettävästi se siinä kyllä kiisti seksuaalisen vetovoiman, tai miten se sen ilmaisikaan, mutta ihan itsehän ne nämä sexy ja yummy kuvaukset toisistaan antoivat.

Krisin kanssa näen myös jotain kipinää, mutta ehkä se on sitä just mistä B puhui kun sanoi että kitaristin ja laulajan välillä pitää sellaista olla. Jania se kuitenkin repii ja hellii ihan eri otteella, vaikka aika koskettelevaisia ne krisinkin kanssa osaavat olla. Ne muut rakkaudentäyteiset katseet ja kosketukset, esim juren ja nacen kanssa, ovat sitten sellaisia joissa ei vastaavaa latausta ole.
Joskus olen pohtinut sitä, että miksi juuri B:llä ja K:lla tuntuu olevan kipinää joka toisen vastaantulevan miehen kanssa? Halutaanko me vaan nähdä asiat niin vai onko heissä jotakin erityistä? Jotakin sellaista, että he saavat kahden miehen välisen läsnäolon näyttämään seksuaaliselta ja kuumalta? Vai ollaanko me vaan rehellisesti sanottuna vtun puutteessa tai jotain?🤣😂😅
 
vierailija
Ja ihan vaan kysyisin että miksi se menisi juuri sinne sairaalaan. Selvästikin sitä on kuitenkin hoidettu ihan kotimaassa eikä siellä.
Miksei? Mua ei siis todellakaan kiinnosta tuo juorutili, mutta ottaen huomioon että Boitsun vanhemmat on lääkäreitä, he varmaan tietävät mistä hakea parasta mahdollista hoitoa pojalle (jos siis edes tarpeen, teorian tasolla) ja muutenkin heillä on riittävästi resursseja ja tietotaitoa hankkia viimeisimpiin tutkimustuloksiin perustuvaa diagnostiikkaa ja hoitoa, jota ei välttämättä ole Sloveniassa tai Euroopassa vielä saatavilla. Ehkä jopa joku vanhempien tuttu töissä USAssa?

Näin minä ainakin toimisin, jos omalla vaikka aikuisella lapsellani olisi joku sairaus ja olisin itse lääkäri.
 
vierailija
Miksei? Mua ei siis todellakaan kiinnosta tuo juorutili, mutta ottaen huomioon että Boitsun vanhemmat on lääkäreitä, he varmaan tietävät mistä hakea parasta mahdollista hoitoa pojalle (jos siis edes tarpeen, teorian tasolla) ja muutenkin heillä on riittävästi resursseja ja tietotaitoa hankkia viimeisimpiin tutkimustuloksiin perustuvaa diagnostiikkaa ja hoitoa, jota ei välttämättä ole Sloveniassa tai Euroopassa vielä saatavilla. Ehkä jopa joku vanhempien tuttu töissä USAssa?

Näin minä ainakin toimisin, jos omalla vaikka aikuisella lapsellani olisi joku sairaus ja olisin itse lääkäri.
Toi juorutili on sellainen, että sen juttuja nyt ei kannata uskoa ollenkaan. Tahallista perättömiä juttuja kirjoittaa, jos olet yhtään seurannut
 
vierailija
Miksei? Mua ei siis todellakaan kiinnosta tuo juorutili, mutta ottaen huomioon että Boitsun vanhemmat on lääkäreitä, he varmaan tietävät mistä hakea parasta mahdollista hoitoa pojalle (jos siis edes tarpeen, teorian tasolla) ja muutenkin heillä on riittävästi resursseja ja tietotaitoa hankkia viimeisimpiin tutkimustuloksiin perustuvaa diagnostiikkaa ja hoitoa, jota ei välttämättä ole Sloveniassa tai Euroopassa vielä saatavilla. Ehkä jopa joku vanhempien tuttu töissä USAssa?

Näin minä ainakin toimisin, jos omalla vaikka aikuisella lapsellani olisi joku sairaus ja olisin itse lääkäri.
Ai että B meni näyttämään kaulapattiaan Jenkkeihin? :D Eiköhän hänet ihan Sloveniassakin osata diagnosoida ja hoitaa, niin kuin nyt on siellä hoidettavana.
 
vierailija
Toi juorutili on sellainen, että sen juttuja nyt ei kannata uskoa ollenkaan. Tahallista perättömiä juttuja kirjoittaa, jos olet yhtään seurannut
En siis ilmeisesti riittävän selvästi ilmaissut, että olen aivan samaa mieltä. Ja toistaiseksi luotan kyllä Boitsun sanaan, että mistään vakavammasta ei ole kyse, ja hän on tosiaan ok.

Tämä oli ihan vaan teorian tasolla "mitä itse lääkärinä tekisin, jos lapsellani todettaisiin mikä tahansa flunssaa vakavampi sairaus". Eli varmistaisin sen, että vaiva ensinnäkin diagnosoidaan oikein, ja myös hoidetaan parhaalla mahdollisella tavalla.
 
vierailija
En siis ilmeisesti riittävän selvästi ilmaissut, että olen aivan samaa mieltä. Ja toistaiseksi luotan kyllä Boitsun sanaan, että mistään vakavammasta ei ole kyse, ja hän on tosiaan ok.

Tämä oli ihan vaan teorian tasolla "mitä itse lääkärinä tekisin, jos lapsellani todettaisiin mikä tahansa flunssaa vakavampi sairaus". Eli varmistaisin sen, että vaiva ensinnäkin diagnosoidaan oikein, ja myös hoidetaan parhaalla mahdollisella tavalla.
No eiköhän siellä Sloveniassakin osata eikä sitä varten tarvitse Jenkkeihin mennä
 
vierailija
Miksei? Mua ei siis todellakaan kiinnosta tuo juorutili, mutta ottaen huomioon että Boitsun vanhemmat on lääkäreitä, he varmaan tietävät mistä hakea parasta mahdollista hoitoa pojalle (jos siis edes tarpeen, teorian tasolla) ja muutenkin heillä on riittävästi resursseja ja tietotaitoa hankkia viimeisimpiin tutkimustuloksiin perustuvaa diagnostiikkaa ja hoitoa, jota ei välttämättä ole Sloveniassa tai Euroopassa vielä saatavilla. Ehkä jopa joku vanhempien tuttu töissä USAssa?

Näin minä ainakin toimisin, jos omalla vaikka aikuisella lapsellani olisi joku sairaus ja olisin itse lääkäri.
Vaikea kuvitella että B:llä olisi jokin sellainen sairaus, mikä vaatisi esim. USAan lähtemistä. Ei hän olisi silloin tuossa kunnossa ja keikkailisi. Euroopassa on tosi hyviä klinikoilta ja erityistä osaamista lääketieteestä. Ei siis tarvitse poistua tältä mantereelta saadakseen viimeisimpien lupaavien tutkimusten mukaista hoitoa.
 
vierailija
Miksei? Mua ei siis todellakaan kiinnosta tuo juorutili, mutta ottaen huomioon että Boitsun vanhemmat on lääkäreitä, he varmaan tietävät mistä hakea parasta mahdollista hoitoa pojalle (jos siis edes tarpeen, teorian tasolla) ja muutenkin heillä on riittävästi resursseja ja tietotaitoa hankkia viimeisimpiin tutkimustuloksiin perustuvaa diagnostiikkaa ja hoitoa, jota ei välttämättä ole Sloveniassa tai Euroopassa vielä saatavilla. Ehkä jopa joku vanhempien tuttu töissä USAssa?

Näin minä ainakin toimisin, jos omalla vaikka aikuisella lapsellani olisi joku sairaus ja olisin itse lääkäri.
Slovenia on EU-maa ja sieltä voi hakeutua hoitoon ihan muualle Eu:hun ihan luvalla. Ei tarvi NY:n asti hakeutua. (Ja millä rahalla sinne asti?)
 
vierailija
No eiköhän siellä Sloveniassakin osata eikä sitä varten tarvitse Jenkkeihin mennä
Ei välttämättä. Ja muualla Euroopassa on aivan erilainen mentaliteetti terveydenhuoltoa koskien. Mulla on sukulaisia eräässä Välimeren maassa, ja siellä on aivan normaalia lähteä toiselle puolelle maata tai ulkomaille hakemaan apua johonkin aivan perusvaivaan, jos muualta löytyy joku "suositeltu" erikoislääkäri, vaikka omalla paikkakunnalla pystyisi hoidattamaan sen sairauden. Saati sitten, jos kyse on jostain harvinaisemmasta tai vaikeahoitoisesta sairaudesta.
Esim. yksi sukulainen kävi Briteissä yksityissairaalaassa hoidattamassa ihan perus gynekologista vaivaa parin vuoden ajan. Asui noin 300 metriä paikallisesta sairaalasta, jossa tietenkin myös gynet saatavilla.
 
vierailija
En siis ilmeisesti riittävän selvästi ilmaissut, että olen aivan samaa mieltä. Ja toistaiseksi luotan kyllä Boitsun sanaan, että mistään vakavammasta ei ole kyse, ja hän on tosiaan ok.

Tämä oli ihan vaan teorian tasolla "mitä itse lääkärinä tekisin, jos lapsellani todettaisiin mikä tahansa flunssaa vakavampi sairaus". Eli varmistaisin sen, että vaiva ensinnäkin diagnosoidaan oikein, ja myös hoidetaan parhaalla mahdollisella tavalla.
No ei mitään kaulapattia nyt ensimmäiseksi tarvitse lähteä mihinkään Jenkkeihin tutkituttamaan, nyt taas valoja vähän päälle.
 
vierailija
Missä vaiheessa ajattelette että yhteydenpito olisi heikentynyt, milloin ne Dn stoorit tuli?
Mitään yhteistä kontenttia ei ole tullut ainakaan sys-kiertueen jälkeen, sehän on kyllä kysymysmerkki oliko D siellä Nykissä mukana vai ei. B:n tykkäyksiä D:n postauksiin on kyllä tullut, joten väleissä ainakin vaikuttavat olevan. Toisaalta jos eivät ole nyt nähneet ja B on muutenkin ollut pois somesta, niin onhan se toisaalta ihan luonnollista että ole tullut mitään somesisältöäkään. Olen siis tuo toinen joka on miettinyt asiaa.
 
vierailija
Ei välttämättä. Ja muualla Euroopassa on aivan erilainen mentaliteetti terveydenhuoltoa koskien. Mulla on sukulaisia eräässä Välimeren maassa, ja siellä on aivan normaalia lähteä toiselle puolelle maata tai ulkomaille hakemaan apua johonkin aivan perusvaivaan, jos muualta löytyy joku "suositeltu" erikoislääkäri, vaikka omalla paikkakunnalla pystyisi hoidattamaan sen sairauden. Saati sitten, jos kyse on jostain harvinaisemmasta tai vaikeahoitoisesta sairaudesta.
Esim. yksi sukulainen kävi Briteissä yksityissairaalaassa hoidattamassa ihan perus gynekologista vaivaa parin vuoden ajan. Asui noin 300 metriä paikallisesta sairaalasta, jossa tietenkin myös gynet saatavilla.
Vahän eri asia mennä Euroopassa esim. Saksaan, Britteihin tai Sveitsiin kuin Jenkkeihin.
 
vierailija
Vaikea kuvitella että B:llä olisi jokin sellainen sairaus, mikä vaatisi esim. USAan lähtemistä. Ei hän olisi silloin tuossa kunnossa ja keikkailisi. Euroopassa on tosi hyviä klinikoilta ja erityistä osaamista lääketieteestä. Ei siis tarvitse poistua tältä mantereelta saadakseen viimeisimpien lupaavien tutkimusten mukaista hoitoa.
Olet varmaan tietoinen, että uusimmat hoidot eivät välttämättä ole EU-alueella vielä hyväksyttyjä, vaikka USA:ssa olisi? Ja päinvastoin.

Ja en nyt jaksa alkaa tästä riitelemään, koska en usko itsekään että tilanne on tämä. Lääketieteellinen "turismi" kyllä on ihan olemassa oleva ilmiö, myös Euroopasta USA:an.
 
vierailija
Ei välttämättä. Ja muualla Euroopassa on aivan erilainen mentaliteetti terveydenhuoltoa koskien. Mulla on sukulaisia eräässä Välimeren maassa, ja siellä on aivan normaalia lähteä toiselle puolelle maata tai ulkomaille hakemaan apua johonkin aivan perusvaivaan, jos muualta löytyy joku "suositeltu" erikoislääkäri, vaikka omalla paikkakunnalla pystyisi hoidattamaan sen sairauden. Saati sitten, jos kyse on jostain harvinaisemmasta tai vaikeahoitoisesta sairaudesta.
Esim. yksi sukulainen kävi Briteissä yksityissairaalaassa hoidattamassa ihan perus gynekologista vaivaa parin vuoden ajan. Asui noin 300 metriä paikallisesta sairaalasta, jossa tietenkin myös gynet saatavilla.
Nyt B on kuitenkin ollut Sloveniassa tutkittavana ja operoitavana eikä siellä Nykissä.
 

Yhteistyössä