vierailija
Mistäpäin? En ole huomannut.Tommy on kuuma
Mistäpäin? En ole huomannut.Tommy on kuuma
Ei sun tarvitsekaan huomata. Jos et tiennyt, niin makuja on monia. Aika moni pitää Tommya seksynä, vaikket sä pidä.Mistäpäin? En ole huomannut.
Ei kumpikaan ole bugi, laskihan se muillakin tuohon aikaan lomien vaikutusta tjtst. Ja K:lla ei ole taas tainnut nyt kuuntelijat nousta ainakaan vielä eli ei mene samassa kaavassa kuin joksuilla.Selitäpä sitten, miten ne laski osalla artisteilla niin paljon ja yhtäkkiä kaikilla on noussut yhden aikana paljon kuuntelijoita? Miksi sun mielestä nousu selittyy bugilla, mutta lasku ei
Mä en valitettavasti ole vieläkään oikein tykästynyt Tommyyn.Käärijän & Tommyn välinen asetelma ja kemia on aivan sairaan kutkuttava. Tykkään kun K on tuossa roolissa ja muut kuten Johannes tai Tommy ohjaa häntä määrätietoisesti. K on luontainen sub.
Työkaveri on naimisissa miehen kanssa, olleet pitkään yhdessä. Viisikymppinen pari. Ihana pariskunta. Puuhastelevat mökillä, hoitavat puutarhaa, harrastavat ruoanlaittoa, matkustelevat. En tiedä, olenko ihastellut heidän kemiaansa/elämäänsä. Yhteistä energiaansa kylläkin. Omassa heterosuhteessa ei todellakaan tapahdu niin paljon kuin heillä.Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
Mä tykkään brittisukeltaja Tom Daleysta ja kumppanistaan tosi paljon. Vaikuttavat hirveän rakastuneilta ja symppiksiltä. Mut en jostain syystä kuumistele heitä vaikka aika komea pariskunta ovatkinVauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
En muista että olisin. Olen shipannut tosi monia, mutta en muista, että olisin kiinnostuneena ihaillut oikeita pariskuntia. Toki olen ajatellut että joku pariskunta on söpö, mutta eihän heidän oikeasta parisuhteesta yleensä juuri tiedä sen tarkemmin, kun taas shipatessa vain taivas on rajana.Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
En ole oikeita kuumistellut, vain näyteltyjä. Lambertia ja Saulia seurasin lievästi mitä nyt lehdissä oli mutta en mitenkään kuumistellut tai edes miettinyt heidän kemiaansa. Satuin vain tykästymään Lambertiin Idolissa ja Sauliin BBssä. Muuten tuskin olisin seurannut sitäkään vähää jos en olisi molemmista pitänyt jo ennestäänkin. Myöskään kuvitteellisia siinä mielessä kuin k ja b en ole aiemmin seurannut.Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
Kyllä, instan kautta. Siellä on useampia avoimesti parisuhteestaan postaavia lgbtq-pariskuntia.Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
Kyllä. Somessa myös, ja erityisesti tykkään instassa yhdestä parista, joista toinen on sokea ja se toinen tekee sille aina kaikkea jäynää.Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
Joku säkenöivän älykäs, kehittynyt sielu tuli taas ilahduttamaan meitä viisaudellaan.Ei selvinnyt idari.
Kuka se nyt on?Kärtsällä on taas uusi poikkis. Harmi kun kitara on esteenä.
P*rseestäMistäpäin? En ole huomannut.
BC:n Joonas. Huvittaa ne kommentit mm. että K:lla on poikaystävä joka maassa.Kuka se nyt on?
Vitsihän se on, mutta Slovenia, Hollanti, Viro ja pari Suomesta on jo aika hyvä kokoelma.BC:n Joonas. Huvittaa ne kommentit mm. että K:lla on poikaystävä joka maassa.
En tiedä luitko eilisen illan keskusteluja vai hyppäsitkö nyt kesken mukaan. Jos et lukenut, niin vastailin sulle sen jälkeen kun lähdit palstalta, kun kyselit niitä muiden näkemyksiä asiaan. En mitään kovin laajaa vastausta jaksanut sepustaa mutta avasin vähän omia ajatuksia aiheesta.Vihreä karva tekee nyt dramaattisen paluun tänne.
Eilen sanoin, että mun tietääkseni Kärpän esiintymistyyli on muuttunut täysin viisujen jälkeen.
Noh, tänään totean olleeni väärässä tän Tapiolan klipin (vuodelta 2021) nähtyäni:
Tossahan on ihan Tavastia ykkösen possujunan vähemmän jalostettu esi-isä (vai -äiti?) . Ja hienoa lanneliikehdintää myös Kärpältä.
Onhan se tuosta "hieman" kehittynyt, mutta selkeästi kuitenkin samoja linjoja nähtävillä. Tärkein muuttuja taitaa olla yleisön koostumuksen ansiota.
T. Vihreä karva
P.S. bonuksena vieläkin aiempaa Kärppää vuodelta 2019:
Olen Käärijän pitkäaikainen fani ja kirjoitin tänne eilen, että K:lla oli virityksiä miesten kanssa jo ennen UMK:ta. En vaan viitsinyt jatkaa asiasta, koska mulla ei ollut mitään muuta todisteita asiasta, kuin omat silmäni ja korvani, jotkut vaativat linkkejä todistukseksi jne. Ehkä olennaisin ero aiempaan on musta se K:n itseluottamuksen kasvu ja joku maaginen räjähdys karisman kohdalla. Itse olen edelleen sitä mieltä, että K on tietoisesti halunnut ottaa esityksiinsä tämän mies aspektin pikkuhiljaa ja mielipidettäni en muuta.Vihreä karva tekee nyt dramaattisen paluun tänne.
Eilen sanoin, että mun tietääkseni Kärpän esiintymistyyli on muuttunut täysin viisujen jälkeen.
Noh, tänään totean olleeni väärässä tän Tapiolan klipin (vuodelta 2021) nähtyäni:
Tossahan on ihan Tavastia ykkösen possujunan vähemmän jalostettu esi-isä (vai -äiti?) . Ja hienoa lanneliikehdintää myös Kärpältä.
Onhan se tuosta "hieman" kehittynyt, mutta selkeästi kuitenkin samoja linjoja nähtävillä. Tärkein muuttuja taitaa olla yleisön koostumuksen ansiota.
T. Vihreä karva
P.S. bonuksena vieläkin aiempaa Kärppää vuodelta 2019:
Ehkä seuraava on Kanadasta. Bbno$ on muistaakseni sieltä kotoisin.Vitsihän se on, mutta Slovenia, Hollanti, Viro ja pari Suomesta on jo aika hyvä kokoelma.
Eikö Tommylla ole aika olematon sellainen ja samoin Johannes aika lättäinen, jos vertaa Bojaniin?P*rseestä
Joo luin, oli tarkoitus mainita edellisessä viestissä mutta arvaa muistinko.En tiedä luitko eilisen illan keskusteluja vai hyppäsitkö nyt kesken mukaan. Jos et lukenut, niin vastailin sulle sen jälkeen kun lähdit palstalta, kun kyselit niitä muiden näkemyksiä asiaan. En mitään kovin laajaa vastausta jaksanut sepustaa mutta avasin vähän omia ajatuksia aiheesta.
Niin nämä muut on vitsi, ei Bojan.Ehkä seuraava on Kanadasta. Bbno$ on muistaakseni sieltä kotoisin.