K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo luin, oli tarkoitus mainita edellisessä viestissä mutta arvaa muistinko.

Kiitos tosi paljon sulle ja kaikille muille mielenkiintoisista viesteistä. Tätä olen kaivannut jo pidemmän aikaa, koska puutarhassa ei enää tunnu voivan keskustella avoimesti, vauvasta puhumattakaan. Mä en ole oikein tätä ennen viihtynyt keskustelupalstoilla, mutta tän shipin/fiilistelyn ainakin alunperin yhteentuoman porukan kesken on ollut ajoittain tosi kiva ja jotenkin turvallinen ilmapiiri pohdiskella asioita, joita ei välttämättä livenä kehtaisi kovin monen kanssa edes ottaa puheeksi.

Voi olla että raapustelen jotain lisää vähän myöhemmin, mutta lupasin pyhittää tän vknlopun perheelle ja nyt on jo pari tuntia mennyt Tapiolaa seuratessa, eli mun on varmaan laitettava puhelin nyt kiinni .

T. Vihreä karva
👍
 
vierailija
Niin nämä muut on vitsi, ei Bojan.
Jännä että sä poimit jatkuvasti esiin tuon Bojanin, mutta ehkä et vaan halua avata silmiäsi tai jostakin syystä et pysty siihen. Olen ollut samassa tilanteessa sun kanssa ja mun oli tosi vaikea myöntää, että B katsoo esim. Damonia ihan yhtä lämpimästi kuin Kärtsääkin. Sitten kun avasin silmäni, niin huomasin, että B katsoo myös mm. bändinsä jäseniä samalla tavalla. Ymmärrän sua siis hyvin, koska tämä viisu K oli niin koukuttava ja poikkeuksellinen ilmiö. Ihan kuin olisin jäänyt jonkun netti auervaaran koukkuun, niin lumoavaa se oli.
 
vierailija
Käärijän pitkäaikainen fani lisää. En ollut mukana niissä vuoden 2021 ”pippaloissa”, en ainakaan myönnä mitään.🤣😂🤣
Hei sulle haluan vielä ehdottomasti vastata ennenkuin häivyn.

En ollenkaan eilen sisäistänyt, että täällä oli paikalla joku pidempään Kärppyä fanittanut. Sori siitä. Mä yleensä kyselen niitä linkkejä siksi, että jutut on joskus tasolla "siskon kummin kaima näki että joku oli Jodeliin kirjoittanut", mutta mulla ei ole mitään syytä epäillä tänne henkilökohtaisia kokemuksiaan kirjoittavia palstailijoita. Mielelläni kuulisin lisääkin!

Ja sen takia penään lainauksia niiltä, jotka sanovat että olen haukkunut täällä muita kirjoittajia, koska mä olen koko ikäni ollut aivan tajuttoman äkkipikainen, alta sekunnissa nollasta sataan kiihtyvä tyyppi, ja todella paha suustani. Olen viime vuosien aikana yrittänyt kehittää itseäni kommunikoimaan tehokkaammin ja vähän vähemmän tyyliin 3-vuotias kiukkupussi, ja vaikka mua eilen hieman suututti ne heti alkaneet trollittelut sekä harhaiseksi ja humalaiseksi haukkumiset, niin olin itselleni uskotellut että en päästänyt sitä sisäistä uhmaikäistäni irti. Ja jos multa olisi jotain sattunut lipsahtamaan niin olisin ilman muuta myöntänyt sen, ja pyytänyt anteeksi.

2021 Tapiola on kyllä ollut ton klipin perusteella aivan hulvatonta settiä, kerta kaikkiaan 😁. Oi jospa oisin saanut olla mukana, vai miten se ikivanha lastenlaulu nyt menikään 😂.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Jännä että sä poimit jatkuvasti esiin tuon Bojanin, mutta ehkä et vaan halua avata silmiäsi tai jostakin syystä et pysty siihen. Olen ollut samassa tilanteessa sun kanssa ja mun oli tosi vaikea myöntää, että B katsoo esim. Damonia ihan yhtä lämpimästi kuin Kärtsääkin. Sitten kun avasin silmäni, niin huomasin, että B katsoo myös mm. bändinsä jäseniä samalla tavalla. Ymmärrän sua siis hyvin, koska tämä viisu K oli niin koukuttava ja poikkeuksellinen ilmiö. Ihan kuin olisin jäänyt jonkun netti auervaaran koukkuun, niin lumoavaa se oli.
No minun mielestä B ei kyllä katso bändikavereita samalla lailla ja D näytti Bojanin kanssa pelleilyltä, kun Jurekin hyppäsi samaan kasaan ja taustalla naurettiin. Enkä kyllä haluakaan ajatella muulla tavalla, pitäisikö muka?
 
vierailija
No minun mielestä B ei kyllä katso bändikavereita samalla lailla ja D näytti Bojanin kanssa pelleilyltä, kun Jurekin hyppäsi samaan kasaan ja taustalla naurettiin. Enkä kyllä haluakaan ajatella muulla tavalla, pitäisikö muka?
Mutta anna muiden ajatella ja shipata Bojania kelle haluaa, äläkä tule aina kieltämään sitä shippausta. Se on jokaisen oma asia ketä shippaa eikä kukaan voi sitä kieltää, vaan koska itse on niin syvällä omassa shipissään.
 
vierailija
Mutta anna muiden ajatella ja shipata Bojania kelle haluaa, äläkä tule aina kieltämään sitä shippausta. Se on jokaisen oma asia ketä shippaa eikä kukaan voi sitä kieltää, vaan koska itse on niin syvällä omassa shipissään.
Jos koen, että ne jutut loukkaa Bojania sitten puutun ja nyt olen vielä kipeenä niin ei ole muuta tekemistä kuin olla näissä ketjuissa. Onko normaalia vielä roikkua näissä 13h/päivä, tuntuuhan se aika isolta?
 
vierailija
No minun mielestä B ei kyllä katso bändikavereita samalla lailla ja D näytti Bojanin kanssa pelleilyltä, kun Jurekin hyppäsi samaan kasaan ja taustalla naurettiin. Enkä kyllä haluakaan ajatella muulla tavalla, pitäisikö muka?
Ei tietenkään tarvitse. Kerroin vain oman näkemykseni, koska olen ollut yhtä syvällä tässä K&B jutussa kuin sinä. Mulle se ei koskaan ollut pelkkää shippiä, vaan koin, että siinä oli jotakin todellista taustalla. Se tunne kun siitä havahtuu ja tajuaa olleensa kuin jonkun loitsun vallassa, oli jotenkin hämmentävä. Sä tuot omia mielipiteitäsi aika kärkkäästi esiin, etkä anna muille kauheasti tilaa. Mullakin on omat mielipiteeni saagan miesten välisistä kemioista tai esim. Sadie kuviosta, mutta en lähde kuitenkaan inttämään, että se ja se on väärin ja että vain jokin tietty miesyhdistelmä on aito jne.
 
vierailija
Jos koen, että ne jutut loukkaa Bojania sitten puutun ja nyt olen vielä kipeenä niin ei ole muuta tekemistä kuin olla näissä ketjuissa. Onko normaalia vielä roikkua näissä 13h/päivä, tuntuuhan se aika isolta?
Sä et tiedä tarkkaan mitkä asiat B:tä loukkaa ja mitkä ei, joten turhaa puuttua asioihin, jotka täällä ovat HUUMORIA JA SHIPPAUSTA.
 
vierailija
Sä et tiedä tarkkaan mitkä asiat B:tä loukkaa ja mitkä ei, joten turhaa puuttua asioihin, jotka täällä ovat HUUMORIA JA SHIPPAUSTA.
Ongelma on kai se, etten pysty ottamaan niitä huumorilla tai sitten en huomaa missä se huumori niissä on? Koen jotenkin, että tietäisin, koska Bojan on rakastunut. Olen minä kyllä miettinyt onko tämä ihan normaalia eläytyä näin vahvasti tähän asiaan, kuin teen. Mutta enhän minä ainoa ole, muitakin samalla tavalla ajattelevia tänne on kirjoitellut.
 
vierailija
Jännä että sä poimit jatkuvasti esiin tuon Bojanin, mutta ehkä et vaan halua avata silmiäsi tai jostakin syystä et pysty siihen. Olen ollut samassa tilanteessa sun kanssa ja mun oli tosi vaikea myöntää, että B katsoo esim. Damonia ihan yhtä lämpimästi kuin Kärtsääkin. Sitten kun avasin silmäni, niin huomasin, että B katsoo myös mm. bändinsä jäseniä samalla tavalla. Ymmärrän sua siis hyvin, koska tämä viisu K oli niin koukuttava ja poikkeuksellinen ilmiö. Ihan kuin olisin jäänyt jonkun netti auervaaran koukkuun, niin lumoavaa se oli.
Minä taas olin näkevinäni B:n suhtautumisessa sekä K:hon että D:hen jotain spesiaalia. No joo, Janiinkin kyllä. 😅 Mutta omasta mielestä suhtautuminen K:hon on mennyt enemmän lämpimän kaverilliseen suuntaan, kyllähän siinä edelleen on kivaa kipinää mutta maltillisemmin kuin edellisenä vuonna. Ja se on musta pelkästään hyvä asia. Olis kiva nähdä B joskus onnellisena jonkun kanssa ja nähdä niiden kipinöiden sinkoilevan puolin ja toisin. ✨ Toivon että olis jo löytänytkin jonkun. K:lla tuntuu niitä kipinöitä olevan vähän kaikkien kanssa mutta kyllähän se selvästi Bojanista tykkää kovasti, niin kuin B:kin Kärtsystä.
 
vierailija
Jos koen, että ne jutut loukkaa Bojania sitten puutun ja nyt olen vielä kipeenä niin ei ole muuta tekemistä kuin olla näissä ketjuissa. Onko normaalia vielä roikkua näissä 13h/päivä, tuntuuhan se aika isolta?
Koetko ihan oikeasti tekeväsi täällä jotakin hyvää ”puuttumalla” Bojania koskeviin kirjoituksiiin, joista et itse pidä? Mikään täällä kirjoitettu ei loukkaa Bojania, koska hän ei tätä palstaa lue. Et myöskään voi mitenkään tietää mikä häntä loukkaisi ja mikä ei. Tämä Bojanin ”puolustajana” toimiminen on kyllä näistä sun jutuista kaikkein harhaisinta.
 
vierailija
Ongelma on kai se, etten pysty ottamaan niitä huumorilla tai sitten en huomaa missä se huumori niissä on? Koen jotenkin, että tietäisin, koska Bojan on rakastunut. Olen minä kyllä miettinyt onko tämä ihan normaalia eläytyä näin vahvasti tähän asiaan, kuin teen. Mutta enhän minä ainoa ole, muitakin samalla tavalla ajattelevia tänne on kirjoitellut.
Sä et tiedä onko B rakastunut K:hon se on tällä hetkellä sun omassa päässäsi. Sä et tunne Bojania yhtää sen enempää kuin mekään
 
vierailija
Ongelma on kai se, etten pysty ottamaan niitä huumorilla tai sitten en huomaa missä se huumori niissä on? Koen jotenkin, että tietäisin, koska Bojan on rakastunut. Olen minä kyllä miettinyt onko tämä ihan normaalia eläytyä näin vahvasti tähän asiaan, kuin teen. Mutta enhän minä ainoa ole, muitakin samalla tavalla ajattelevia tänne on kirjoitellut.
Mutta ei se silti oikeuta sua vaatimaan, että muut kirjoittelisi juuri sun halujen mukaan. Ja kukaan meistä ei tosiaan voi tietää mitä kumpikaan pojista ajattelee ja tuntee, eli aivan turhaan provosoidut heidän puolestaan.
Ja mä olen tuosta rakastumisesta tai ainakin voimakkaasta ihastumisesta sinun kanssa samaa mieltä.
 
vierailija
Ongelma on kai se, etten pysty ottamaan niitä huumorilla tai sitten en huomaa missä se huumori niissä on? Koen jotenkin, että tietäisin, koska Bojan on rakastunut. Olen minä kyllä miettinyt onko tämä ihan normaalia eläytyä näin vahvasti tähän asiaan, kuin teen. Mutta enhän minä ainoa ole, muitakin samalla tavalla ajattelevia tänne on kirjoitellut.
Oon joskus aiemmin yrittänyt sanoa sulle, että voisitko edes pikkuisen yrittää avata sitä ajatusta siihen suuntaan että pystyisit olemaan niiden puolesta onnellinen, vaikka niillä olisikin joku toinen kumppani, jos ne itse on kuitenkin onnellisia? Niillähän on nuo ihanat läheiset välit kuitenkin ja tekevät hyvää musaa, päästään katsomaan keikkoja jne. Ihan sinua itseäsi siis ajattelen ettet kovin pettyisi, jos huomaat että niistä ei tulekaan paria. Minua ei muuten siis haittaa ajatuksesi asiasta, en sano tätä sen takia.
 
vierailija
Jos koen, että ne jutut loukkaa Bojania sitten puutun ja nyt olen vielä kipeenä niin ei ole muuta tekemistä kuin olla näissä ketjuissa. Onko normaalia vielä roikkua näissä 13h/päivä, tuntuuhan se aika isolta?
Mitä olen näitä ketjuja lukenut, niin aika moni on ollut koukussa tähän saagaan jollakin tasolla ja oma elämä on kaiketi ollut heitteillä sen takia. Osa niistä kommenteista on puoliksi vitsiä ja liioittelua, mutta niissä on mukana kuitenkin sitä totuuttakin.
 
vierailija
Koetko ihan oikeasti tekeväsi täällä jotakin hyvää ”puuttumalla” Bojania koskeviin kirjoituksiiin, joista et itse pidä? Mikään täällä kirjoitettu ei loukkaa Bojania, koska hän ei tätä palstaa lue. Et myöskään voi mitenkään tietää mikä häntä loukkaisi ja mikä ei. Tämä Bojanin ”puolustajana” toimiminen on kyllä näistä sun jutuista kaikkein harhaisinta.
Tavallaan kai koen, mutta en kyllä osaa selittää tätä auki. Minulla tulee niistä kirjoituksista vaan voimakas puolustuskanta. En pidä sitä itse harhaisena asiana?
 
vierailija
Tavallaan kai koen, mutta en kyllä osaa selittää tätä auki. Minulla tulee niistä kirjoituksista vaan voimakas puolustuskanta. En pidä sitä itse harhaisena asiana?
Tuo voisi kyllä kieliä siitä että olet ehkä liian syvällä tässä, kun viesteissä ei kuitenkaan haukuta tai mitään, ne vaan ei tue sun agendaa ja toiveita. Onko sulla tällä hetkellä multa mielenkiinnon kohteita tai harrastuksia?
 
vierailija
Hei sulle haluan vielä ehdottomasti vastata ennenkuin häivyn.

En ollenkaan eilen sisäistänyt, että täällä oli paikalla joku pidempään Kärppyä fanittanut. Sori siitä. Mä yleensä kyselen niitä linkkejä siksi, että jutut on joskus tasolla "siskon kummin kaima näki että joku oli Jodeliin kirjoittanut", mutta mulla ei ole mitään syytä epäillä tänne henkilökohtaisia kokemuksiaan kirjoittavia palstailijoita. Mielelläni kuulisin lisääkin!

Ja sen takia penään lainauksia niiltä, jotka sanovat että olen haukkunut täällä muita kirjoittajia, koska mä olen koko ikäni ollut aivan tajuttoman äkkipikainen, alta sekunnissa nollasta sataan kiihtyvä tyyppi, ja todella paha suustani. Olen viime vuosien aikana yrittänyt kehittää itseäni kommunikoimaan tehokkaammin ja vähän vähemmän tyyliin 3-vuotias kiukkupussi, ja vaikka mua eilen hieman suututti ne heti alkaneet trollittelut sekä harhaiseksi ja humalaiseksi haukkumiset, niin olin itselleni uskotellut että en päästänyt sitä sisäistä uhmaikäistäni irti. Ja jos multa olisi jotain sattunut lipsahtamaan niin olisin ilman muuta myöntänyt sen, ja pyytänyt anteeksi.

2021 Tapiola on kyllä ollut ton klipin perusteella aivan hulvatonta settiä, kerta kaikkiaan . Oi jospa oisin saanut olla mukana, vai miten se ikivanha lastenlaulu nyt menikään .

T. Vihreä karva
Musta on hienoa, kun jollakulla on noin hyvä itsetuntemus ja että pystyt vielä myöntämään näitä asioita muille. Et sä varmaan näiden ketjujen ainoa äkkipikainen ja nollasta sataan kiihtyvä tyyppi ole. Musta tuntuu välillä siltä, että tämä saaga oikein vetää puoleensa sellaisia henkilöitä.😅🤣 Joskus olen itsekin miettinyt, että miksi ihmeessä me ihmiset olemme niin tunteella mukana tässä, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään maailmaa mullistavasta aiheesta tai asiasta. Musta se jonkun eilinen kommentti siitä, miten ”keski-iän ylittäneet täällä silmä tarkkana miettii, että on se parikymppinen poika homppeli” räjäytti pankin ja jotenkin kiteytti hyvin asiat. (Sori toi lainaus on epätarkka, en muista sitä)
 

Yhteistyössä