K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
 
vierailija
Selitäpä sitten, miten ne laski osalla artisteilla niin paljon ja yhtäkkiä kaikilla on noussut yhden aikana paljon kuuntelijoita? Miksi sun mielestä nousu selittyy bugilla, mutta lasku ei
Ei kumpikaan ole bugi, laskihan se muillakin tuohon aikaan lomien vaikutusta tjtst. Ja K:lla ei ole taas tainnut nyt kuuntelijat nousta ainakaan vielä eli ei mene samassa kaavassa kuin joksuilla.
 
vierailija
Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
Työkaveri on naimisissa miehen kanssa, olleet pitkään yhdessä. Viisikymppinen pari. Ihana pariskunta. Puuhastelevat mökillä, hoitavat puutarhaa, harrastavat ruoanlaittoa, matkustelevat. En tiedä, olenko ihastellut heidän kemiaansa/elämäänsä. Yhteistä energiaansa kylläkin. Omassa heterosuhteessa ei todellakaan tapahdu niin paljon kuin heillä.
 
vierailija
Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
Mä tykkään brittisukeltaja Tom Daleysta ja kumppanistaan tosi paljon. Vaikuttavat hirveän rakastuneilta ja symppiksiltä. Mut en jostain syystä kuumistele heitä vaikka aika komea pariskunta ovatkin 🤔
 
vierailija
Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
En muista että olisin. Olen shipannut tosi monia, mutta en muista, että olisin kiinnostuneena ihaillut oikeita pariskuntia. Toki olen ajatellut että joku pariskunta on söpö, mutta eihän heidän oikeasta parisuhteesta yleensä juuri tiedä sen tarkemmin, kun taas shipatessa vain taivas on rajana.
 
vierailija
Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
En ole oikeita kuumistellut, vain näyteltyjä. Lambertia ja Saulia seurasin lievästi mitä nyt lehdissä oli mutta en mitenkään kuumistellut tai edes miettinyt heidän kemiaansa. Satuin vain tykästymään Lambertiin Idolissa ja Sauliin BBssä. Muuten tuskin olisin seurannut sitäkään vähää jos en olisi molemmista pitänyt jo ennestäänkin. Myöskään kuvitteellisia siinä mielessä kuin k ja b en ole aiemmin seurannut.

Muutenkaan en seuraa oikeastaan ollenkaan julkkiksia. Tai taviksiakaan esim. somessa.
 
vierailija
Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
Kyllä, instan kautta. Siellä on useampia avoimesti parisuhteestaan postaavia lgbtq-pariskuntia.
 
vierailija
Vauvalla tätä ei voi oikein tietyistä syistä kysyä, mutta oletteko joskus seuranneet jonkun oikean miespariskunnan elämää ja ihastelleet heidän välistä kemiaa vai pelkästään vaan näiden kuvitteellisten (esim. BoKris, K&B tai vaikka Tuisku&VG)?
Kyllä. Somessa myös, ja erityisesti tykkään instassa yhdestä parista, joista toinen on sokea ja se toinen tekee sille aina kaikkea jäynää.
 
vierailija
Vihreä karva tekee nyt dramaattisen paluun tänne.
Eilen sanoin, että mun tietääkseni Kärpän esiintymistyyli on muuttunut täysin viisujen jälkeen.

Noh, tänään totean olleeni väärässä tän Tapiolan klipin (vuodelta 2021) nähtyäni:

Tossahan on ihan Tavastia ykkösen possujunan vähemmän jalostettu esi-isä (vai -äiti?) 😂. Ja hienoa lanneliikehdintää myös Kärpältä.

Onhan se tuosta "hieman" kehittynyt, mutta selkeästi kuitenkin samoja linjoja nähtävillä. Tärkein muuttuja taitaa olla yleisön koostumuksen ansiota.

T. Vihreä karva

P.S. bonuksena vieläkin aiempaa Kärppää vuodelta 2019:
 
vierailija
Vihreä karva tekee nyt dramaattisen paluun tänne.
Eilen sanoin, että mun tietääkseni Kärpän esiintymistyyli on muuttunut täysin viisujen jälkeen.

Noh, tänään totean olleeni väärässä tän Tapiolan klipin (vuodelta 2021) nähtyäni:

Tossahan on ihan Tavastia ykkösen possujunan vähemmän jalostettu esi-isä (vai -äiti?) . Ja hienoa lanneliikehdintää myös Kärpältä.

Onhan se tuosta "hieman" kehittynyt, mutta selkeästi kuitenkin samoja linjoja nähtävillä. Tärkein muuttuja taitaa olla yleisön koostumuksen ansiota.

T. Vihreä karva

P.S. bonuksena vieläkin aiempaa Kärppää vuodelta 2019:
En tiedä luitko eilisen illan keskusteluja vai hyppäsitkö nyt kesken mukaan. Jos et lukenut, niin vastailin sulle sen jälkeen kun lähdit palstalta, kun kyselit niitä muiden näkemyksiä asiaan. En mitään kovin laajaa vastausta jaksanut sepustaa mutta avasin vähän omia ajatuksia aiheesta.
 
vierailija
Vihreä karva tekee nyt dramaattisen paluun tänne.
Eilen sanoin, että mun tietääkseni Kärpän esiintymistyyli on muuttunut täysin viisujen jälkeen.

Noh, tänään totean olleeni väärässä tän Tapiolan klipin (vuodelta 2021) nähtyäni:

Tossahan on ihan Tavastia ykkösen possujunan vähemmän jalostettu esi-isä (vai -äiti?) . Ja hienoa lanneliikehdintää myös Kärpältä.

Onhan se tuosta "hieman" kehittynyt, mutta selkeästi kuitenkin samoja linjoja nähtävillä. Tärkein muuttuja taitaa olla yleisön koostumuksen ansiota.

T. Vihreä karva

P.S. bonuksena vieläkin aiempaa Kärppää vuodelta 2019:
Olen Käärijän pitkäaikainen fani ja kirjoitin tänne eilen, että K:lla oli virityksiä miesten kanssa jo ennen UMK:ta. En vaan viitsinyt jatkaa asiasta, koska mulla ei ollut mitään muuta todisteita asiasta, kuin omat silmäni ja korvani, jotkut vaativat linkkejä todistukseksi jne. Ehkä olennaisin ero aiempaan on musta se K:n itseluottamuksen kasvu ja joku maaginen räjähdys karisman kohdalla. Itse olen edelleen sitä mieltä, että K on tietoisesti halunnut ottaa esityksiinsä tämän mies aspektin pikkuhiljaa ja mielipidettäni en muuta.😜
 
vierailija
En tiedä luitko eilisen illan keskusteluja vai hyppäsitkö nyt kesken mukaan. Jos et lukenut, niin vastailin sulle sen jälkeen kun lähdit palstalta, kun kyselit niitä muiden näkemyksiä asiaan. En mitään kovin laajaa vastausta jaksanut sepustaa mutta avasin vähän omia ajatuksia aiheesta.
Joo luin, oli tarkoitus mainita edellisessä viestissä mutta arvaa muistinko.

Kiitos tosi paljon sulle ja kaikille muille mielenkiintoisista viesteistä. Tätä olen kaivannut jo pidemmän aikaa, koska puutarhassa ei enää tunnu voivan keskustella avoimesti, vauvasta puhumattakaan. Mä en ole oikein tätä ennen viihtynyt keskustelupalstoilla, mutta tän shipin/fiilistelyn ainakin alunperin yhteentuoman porukan kesken on ollut ajoittain tosi kiva ja jotenkin turvallinen ilmapiiri pohdiskella asioita, joita ei välttämättä livenä kehtaisi kovin monen kanssa edes ottaa puheeksi.

Voi olla että raapustelen jotain lisää vähän myöhemmin, mutta lupasin pyhittää tän vknlopun perheelle ja nyt on jo pari tuntia mennyt Tapiolaa seuratessa, eli mun on varmaan laitettava puhelin nyt kiinni 😬.

T. Vihreä karva
 

Yhteistyössä