K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä keskustelen tästä lähtien itsekseni kun kaikissa ketjuissa tullaan nillittämään että ei saa, ei saa, vaan sellaisesta puhutaan mikä arvon palstapoliisia sattuu miellyttämään.
 
vierailija
Mä jatkan vielä noista Joksujen välisistä suhteista että myös Jurella ja Bojanilla vaikuttaa olevan tosi läheiset välit. Mitään kipinöintiä en heillä näe, toisin kuin toisten kanssa, mutta sellaista syvää kaveruutta, Jure monesti tukee myös Bojania ihanasti, esim. laittaa käsiä olkapäille kun B:ltä kysellään haastattelussa jotain mistä B on vähän kiusaantunut. Heillä synkkaa myös huumorit hyvin yhteen, se video missä Jure teletappina ryösti Bojanin on yksi mun suosikkeja. 😁
 
vierailija
Mä jatkan vielä noista Joksujen välisistä suhteista että myös Jurella ja Bojanilla vaikuttaa olevan tosi läheiset välit. Mitään kipinöintiä en heillä näe, toisin kuin toisten kanssa, mutta sellaista syvää kaveruutta, Jure monesti tukee myös Bojania ihanasti, esim. laittaa käsiä olkapäille kun B:ltä kysellään haastattelussa jotain mistä B on vähän kiusaantunut. Heillä synkkaa myös huumorit hyvin yhteen, se video missä Jure teletappina ryösti Bojanin on yksi mun suosikkeja.
Niillä on kaikilla aivan ihanat välit. Oikeasti onko ikinä näyttänyt siltä, että joidenkin kahden tai useamman välillä olisi jotain negatiivista jännitettä? Poislukien Boitsun UM-karaokelaulatus 😁
 
vierailija
Mä jatkan vielä noista Joksujen välisistä suhteista että myös Jurella ja Bojanilla vaikuttaa olevan tosi läheiset välit. Mitään kipinöintiä en heillä näe, toisin kuin toisten kanssa, mutta sellaista syvää kaveruutta, Jure monesti tukee myös Bojania ihanasti, esim. laittaa käsiä olkapäille kun B:ltä kysellään haastattelussa jotain mistä B on vähän kiusaantunut. Heillä synkkaa myös huumorit hyvin yhteen, se video missä Jure teletappina ryösti Bojanin on yksi mun suosikkeja.
Jurella ja Janilla on kans hyvinkin lämpimät välit jotenkin. Ovat välillä hyvinkin läheisissä väleissä sellaisessa ystävyys merkeissä ja se heidän keskinäiset halit ovat jotain niin suloista välillä
 
vierailija
Ei ole heittänyt, kyllä se viisujen jälkeen vasta enemmän lisääntyi ja kun ihastui B:hen.
Olen seurannut Käärijän uraa jo vuosia ja kyllä hän on heittänyt miehille pientä flirttiä jo ennen UMK:ta, mut enemmän se on ollut sellaista pientä ”kokeilen kepillä” jäätä. Osa yleisöstä ei ole varmaan edes tajunnut, että mitä K höpöttää. Olen sitä mieltä, että se lisääntyi UMK:n aikoihin ja että se on ollut ihan tietoista. Käärijä on aina ihaillut mm. alt räppäreitä Rammsteinin lisäksi ja imenyt heiltä vaikutteita. Kyllähän K:n kiinnostus miehiin on mm. ihan imagollinen juttu ja uskon, että hän on sitä kautta halunnut tukea myös seksuaalivähemmistöjä.
 
vierailija
Niillä on kaikilla aivan ihanat välit. Oikeasti onko ikinä näyttänyt siltä, että joidenkin kahden tai useamman välillä olisi jotain negatiivista jännitettä? Poislukien Boitsun UM-karaokelaulatus
Eivät ainakaan julkisesti ole näyttäneet, että olisi 😁 tykkään kyllä heidän meiningistä. Jokainen on omalla tavallaan erilainen, mutta silti tulevat kaikki tosi hyvin toimeen keskenään
 
vierailija
Niillä on kaikilla aivan ihanat välit. Oikeasti onko ikinä näyttänyt siltä, että joidenkin kahden tai useamman välillä olisi jotain negatiivista jännitettä? Poislukien Boitsun UM-karaokelaulatus
En oo kyllä ikinä huomannut. Aina tosi lämpimästi katsovat toisiaan. Bojanhan taisi joskus Lontoon aikana sanoa jossain että heillä menee hyvin yhdessä. Että ei oo tullut sellaista riitaa, että olis koskaan tarvinnut mennä vihaisena nukkumaan.
 
vierailija
Eikös tää muuten nyt viimeistään todista, että sen sadiexbojan tilin viestit Bojanilta oli väärennöksiä? Niissähän "Bojan" puhui jotain sairaalassa olosta ja operaatiosta, mutta vasta nyt on oikeasti ollut leikkaus.
Niissä luki "check up", ei ikävä kyllä kumoa tämä niitä. ennemminkin joku puheanalysoija voisi tutkia minkä verran niissä ollut kieli mukaili bojanin puhumaa kieltä tämän päivän videossa :(
 
vierailija
Olen seurannut Käärijän uraa jo vuosia ja kyllä hän on heittänyt miehille pientä flirttiä jo ennen UMK:ta, mut enemmän se on ollut sellaista pientä ”kokeilen kepillä” jäätä. Osa yleisöstä ei ole varmaan edes tajunnut, että mitä K höpöttää. Olen sitä mieltä, että se lisääntyi UMK:n aikoihin ja että se on ollut ihan tietoista. Käärijä on aina ihaillut mm. alt räppäreitä Rammsteinin lisäksi ja imenyt heiltä vaikutteita. Kyllähän K:n kiinnostus miehiin on mm. ihan imagollinen juttu ja uskon, että hän on sitä kautta halunnut tukea myös seksuaalivähemmistöjä.
Hän varmaan ihastui ensimmäisen kerran mieheen eli Bojaniin?
 
vierailija
Olen eri, mutta mä muistan tuon. En jaksa alkaa kaivaa haastattelua, koska en yhtään muista mikä se oli. Kertoi siinä että hänellä oli ollut korona silloin kun sai sen pahan paniikkikohtauksen lavalla, mutta ei tiennyt sitä silloin esiintyessään vielä. Varmaan sitten sen jälkeen testattiin. Kyllähän se korona varmasti kovastikin vaikutti siihen että se kohtaus tuli.
Oliks tää haastis tämän vuoden Ptujn keikan jälkeen joku, jossa viittasi siihen edellisvuoden onnettomaan keikkaan?
 

Yhteistyössä