vierailija
Kertokaa nyt saatana mikä noissa viesteissä oli shippiä? Ihan sanasta sanaan lainatkaa se kohta mikä sitä persettä kutittaa niin muotoilen ens kerralla toisin.
Niillä on kaikilla aivan ihanat välit. Oikeasti onko ikinä näyttänyt siltä, että joidenkin kahden tai useamman välillä olisi jotain negatiivista jännitettä? Poislukien Boitsun UM-karaokelaulatusMä jatkan vielä noista Joksujen välisistä suhteista että myös Jurella ja Bojanilla vaikuttaa olevan tosi läheiset välit. Mitään kipinöintiä en heillä näe, toisin kuin toisten kanssa, mutta sellaista syvää kaveruutta, Jure monesti tukee myös Bojania ihanasti, esim. laittaa käsiä olkapäille kun B:ltä kysellään haastattelussa jotain mistä B on vähän kiusaantunut. Heillä synkkaa myös huumorit hyvin yhteen, se video missä Jure teletappina ryösti Bojanin on yksi mun suosikkeja.
Älä välitä, ohitat ne kommentit vaan.Ehkä keskustelen tästä lähtien itsekseni kun kaikissa ketjuissa tullaan nillittämään että ei saa, ei saa, vaan sellaisesta puhutaan mikä arvon palstapoliisia sattuu miellyttämään.
Jurella ja Janilla on kans hyvinkin lämpimät välit jotenkin. Ovat välillä hyvinkin läheisissä väleissä sellaisessa ystävyys merkeissä ja se heidän keskinäiset halit ovat jotain niin suloista välilläMä jatkan vielä noista Joksujen välisistä suhteista että myös Jurella ja Bojanilla vaikuttaa olevan tosi läheiset välit. Mitään kipinöintiä en heillä näe, toisin kuin toisten kanssa, mutta sellaista syvää kaveruutta, Jure monesti tukee myös Bojania ihanasti, esim. laittaa käsiä olkapäille kun B:ltä kysellään haastattelussa jotain mistä B on vähän kiusaantunut. Heillä synkkaa myös huumorit hyvin yhteen, se video missä Jure teletappina ryösti Bojanin on yksi mun suosikkeja.
Olen seurannut Käärijän uraa jo vuosia ja kyllä hän on heittänyt miehille pientä flirttiä jo ennen UMK:ta, mut enemmän se on ollut sellaista pientä ”kokeilen kepillä” jäätä. Osa yleisöstä ei ole varmaan edes tajunnut, että mitä K höpöttää. Olen sitä mieltä, että se lisääntyi UMK:n aikoihin ja että se on ollut ihan tietoista. Käärijä on aina ihaillut mm. alt räppäreitä Rammsteinin lisäksi ja imenyt heiltä vaikutteita. Kyllähän K:n kiinnostus miehiin on mm. ihan imagollinen juttu ja uskon, että hän on sitä kautta halunnut tukea myös seksuaalivähemmistöjä.Ei ole heittänyt, kyllä se viisujen jälkeen vasta enemmän lisääntyi ja kun ihastui B:hen.
Eivät ainakaan julkisesti ole näyttäneet, että olisi tykkään kyllä heidän meiningistä. Jokainen on omalla tavallaan erilainen, mutta silti tulevat kaikki tosi hyvin toimeen keskenäänNiillä on kaikilla aivan ihanat välit. Oikeasti onko ikinä näyttänyt siltä, että joidenkin kahden tai useamman välillä olisi jotain negatiivista jännitettä? Poislukien Boitsun UM-karaokelaulatus
Joo mutta niiden tarkoitus oli tuoda K&B shippiä tähän ketjuun mukaan. Tahallisesti tehty.Noissa viesteissä taidettiin sivuta aiheita mitkä on toisissa ketjuissa kielettyjä, siksi.
En oo kyllä ikinä huomannut. Aina tosi lämpimästi katsovat toisiaan. Bojanhan taisi joskus Lontoon aikana sanoa jossain että heillä menee hyvin yhdessä. Että ei oo tullut sellaista riitaa, että olis koskaan tarvinnut mennä vihaisena nukkumaan.Niillä on kaikilla aivan ihanat välit. Oikeasti onko ikinä näyttänyt siltä, että joidenkin kahden tai useamman välillä olisi jotain negatiivista jännitettä? Poislukien Boitsun UM-karaokelaulatus
esim tämä. Ei ole heittänyt, kyllä se viisujen jälkeen vasta enemmän lisääntyi ja kun ihastui B:hen.Kertokaa nyt saatana mikä noissa viesteissä oli shippiä? Ihan sanasta sanaan lainatkaa se kohta mikä sitä persettä kutittaa niin muotoilen ens kerralla toisin.
Niissä luki "check up", ei ikävä kyllä kumoa tämä niitä. ennemminkin joku puheanalysoija voisi tutkia minkä verran niissä ollut kieli mukaili bojanin puhumaa kieltä tämän päivän videossaEikös tää muuten nyt viimeistään todista, että sen sadiexbojan tilin viestit Bojanilta oli väärennöksiä? Niissähän "Bojan" puhui jotain sairaalassa olosta ja operaatiosta, mutta vasta nyt on oikeasti ollut leikkaus.
Ehkä just siksi? Kukaan ei tavallaan astu toisen varpaille kun persoonat on sopivan erilaisia?Eivät ainakaan julkisesti ole näyttäneet, että olisi tykkään kyllä heidän meiningistä. Jokainen on omalla tavallaan erilainen, mutta silti tulevat kaikki tosi hyvin toimeen keskenään
Hän varmaan ihastui ensimmäisen kerran mieheen eli Bojaniin?Olen seurannut Käärijän uraa jo vuosia ja kyllä hän on heittänyt miehille pientä flirttiä jo ennen UMK:ta, mut enemmän se on ollut sellaista pientä ”kokeilen kepillä” jäätä. Osa yleisöstä ei ole varmaan edes tajunnut, että mitä K höpöttää. Olen sitä mieltä, että se lisääntyi UMK:n aikoihin ja että se on ollut ihan tietoista. Käärijä on aina ihaillut mm. alt räppäreitä Rammsteinin lisäksi ja imenyt heiltä vaikutteita. Kyllähän K:n kiinnostus miehiin on mm. ihan imagollinen juttu ja uskon, että hän on sitä kautta halunnut tukea myös seksuaalivähemmistöjä.
Tuo en ollut minä.esim tämä. Ei ole heittänyt, kyllä se viisujen jälkeen vasta enemmän lisääntyi ja kun ihastui B:hen.
Niin on, samoin Krisillä ja Nacella taitaa kans synkata hyvin.Jurella ja Janilla on kans hyvinkin lämpimät välit jotenkin. Ovat välillä hyvinkin läheisissä väleissä sellaisessa ystävyys merkeissä ja se heidän keskinäiset halit ovat jotain niin suloista välillä
Jure ja Jan https://x.com/koppitules/status/1716593251678093348?s=61Jurella ja Janilla on kans hyvinkin lämpimät välit jotenkin. Ovat välillä hyvinkin läheisissä väleissä sellaisessa ystävyys merkeissä ja se heidän keskinäiset halit ovat jotain niin suloista välillä
Sen verran on tullut seurattua K:ta, että en usko tähän. K haluaa tukea seksuaalivähemmistöjä ja mm. nämä miesten kanssa tehdyt lavaesitykset ovat olleet oiva keino siihen.Hän varmaan ihastui ensimmäisen kerran mieheen eli Bojaniin?
Voi ei, luin tän, että Sadie-jutut. No ei nekään, mutta skippasin viestin saman tien lukematta kunnolla.Samaa mieltä, itselläkin tulee sellaiset vibat, että s.jutut ei ole tärkeintä hänelle tässä kohtaa.
K selvästi yritti saada bromancea aikaan jo UMK:ssa. Kehui Robinia, pussasi Aapoa jne. Rekon ja Bojanin kanssa sitten tärppäsi.Hän varmaan ihastui ensimmäisen kerran mieheen eli Bojaniin?
Kaveripusut on nimenomaan ihan ok.Mä en tiennyt et aseksuaalit pussailee kavereita
Se on ollut erilaista B:n kanssa kuin muiden, minun mielipide.Sen verran on tullut seurattua K:ta, että en usko tähän. K haluaa tukea seksuaalivähemmistöjä ja mm. nämä miesten kanssa tehdyt lavaesitykset ovat olleet oiva keino siihen.
Oliks tää haastis tämän vuoden Ptujn keikan jälkeen joku, jossa viittasi siihen edellisvuoden onnettomaan keikkaan?Olen eri, mutta mä muistan tuon. En jaksa alkaa kaivaa haastattelua, koska en yhtään muista mikä se oli. Kertoi siinä että hänellä oli ollut korona silloin kun sai sen pahan paniikkikohtauksen lavalla, mutta ei tiennyt sitä silloin esiintyessään vielä. Varmaan sitten sen jälkeen testattiin. Kyllähän se korona varmasti kovastikin vaikutti siihen että se kohtaus tuli.