K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko esim. tää sun: Siis se jäi mainitsematta, että mä uskon edelleen aika vakaasti että kyllä siellä on jonkinasteista something more heidän välillä alkuaikoina tapahtunut, ja se on tullut joko toiselle tai molemmille puskista. Näitä juttuja on ihan tavistenkin ajoittain hankala käsitellä, vailla se toinen osapuoli olisi naapurissa, saati sitten 2 eri maassa asuvan keikkailevan artistin. Ehkä jotain kipuiluakin on mahtunut mukaan, tai sitten ei. Poly/avoin suhde siis siinä mielessä, että K on saanut "luvan" katsoa mihin juttu johtaa vai johtaako mihinkään, joko pelkästään poikien välisenä tai kenties jopa gf kera.
Tääkin on ihan harhaista shippiä. Sä et näköjään edes tunnista enää missä menee reaalimaailman rajat.
Mä näin luin tuon kyllä ihan niin että hän oikeasti ja reaalimaailmassa uskoi että noin on tapahtunut eikä shippimaailmassa. Shippiin (tai ainakaan siihen otp-shippiin) ei taida kuulua mitkään polyt ja gf. Vaikka se olisi vaan se 1% joka uskoo että siellä on jotain tapahtunut reaalimaailmassa niin ehkä voisi antaa heidän ilmaista ajatuksensa (nimenomaan siitä mitä uskoo tapahtuneen). Ei tuo viesti sovi vauvalle eikä puutarhaan.
t.eri
 
vierailija
Kai näitä vahvoja ja dominoivia persoonia löytyy joka ikäluokasta. Ehkä sitten tunnekasvatuksen myötä ihmiset osaavat joustaa ja sopeutua paremmin?
Siis tätä nimenomaan ajoin takaa, olen ainakin saanut sellaisen kuvan että siinä missä mun ikäluokassa suurin osa oli näitä alfoja, ja "herkät" pojat syötiin elävältä, niin nykyään on hyväksyttävää myös kuulua näihin jälkimmäisiin.
Ja huom en ole kuitenkaan mikään ihan ikäloppu, vähän päälle nelikymppinen.
 
vierailija
Mä näin luin tuon kyllä ihan niin että hän oikeasti ja reaalimaailmassa uskoi että noin on tapahtunut eikä shippimaailmassa. Shippiin (tai ainakaan siihen otp-shippiin) ei taida kuulua mitkään polyt ja gf. Vaikka se olisi vaan se 1% joka uskoo että siellä on jotain tapahtunut reaalimaailmassa niin ehkä voisi antaa heidän ilmaista ajatuksensa (nimenomaan siitä mitä uskoo tapahtuneen). Ei tuo viesti sovi vauvalle eikä puutarhaan.
t.eri
Kyllä, juuri näin. Harhaa tai ei.

T. Vihreä karva, joka yrittää tästä lähtien muistaa allekirjoittaa omat viestinsä niin ei jää epäselvyyksiä
 
vierailija
Mä näin luin tuon kyllä ihan niin että hän oikeasti ja reaalimaailmassa uskoi että noin on tapahtunut eikä shippimaailmassa. Shippiin (tai ainakaan siihen otp-shippiin) ei taida kuulua mitkään polyt ja gf. Vaikka se olisi vaan se 1% joka uskoo että siellä on jotain tapahtunut reaalimaailmassa niin ehkä voisi antaa heidän ilmaista ajatuksensa (nimenomaan siitä mitä uskoo tapahtuneen). Ei tuo viesti sovi vauvalle eikä puutarhaan.
t.eri
Mun mielestä ei sovi tännekään. Mä en vaan tajua, miten joku reaalimaailmassa voi ajatella noin? Toihan on ihan mielikuvitusleikkiä.
 
vierailija
Kyllä, juuri näin. Harhaa tai ei.

T. Vihreä karva, joka yrittää tästä lähtien muistaa allekirjoittaa omat viestinsä niin ei jää epäselvyyksiä
Näitä poly ja avoinsuhde jne juttuja on kyllä ollut jossain aiemminkin. Olisko se ollut puutarha missä miettivät näitä vielä silloin kun esim. kirjainpari gf ei aiheuttanut kauheaa mekkalaa.
 
vierailija
Mä näin luin tuon kyllä ihan niin että hän oikeasti ja reaalimaailmassa uskoi että noin on tapahtunut eikä shippimaailmassa. Shippiin (tai ainakaan siihen otp-shippiin) ei taida kuulua mitkään polyt ja gf. Vaikka se olisi vaan se 1% joka uskoo että siellä on jotain tapahtunut reaalimaailmassa niin ehkä voisi antaa heidän ilmaista ajatuksensa (nimenomaan siitä mitä uskoo tapahtuneen). Ei tuo viesti sovi vauvalle eikä puutarhaan.
t.eri
Täällä suurin osa on realisteja, jotka tietävät, että K ja B ovat vain pelkkiä ystäviä. Kuulostaa siltä, että kyseinen kommentoija tajuaa sen itsekin, mutta että hän ei ole vielä täysin valmis luopumaan K&B fantasioinnista.
 
vierailija
Siis tätä nimenomaan ajoin takaa, olen ainakin saanut sellaisen kuvan että siinä missä mun ikäluokassa suurin osa oli näitä alfoja, ja "herkät" pojat syötiin elävältä, niin nykyään on hyväksyttävää myös kuulua näihin jälkimmäisiin.
Ja huom en ole kuitenkaan mikään ihan ikäloppu, vähän päälle nelikymppinen.
Joksut ja K on ihanan herkkiä.❤
 
vierailija
Siis tätä nimenomaan ajoin takaa, olen ainakin saanut sellaisen kuvan että siinä missä mun ikäluokassa suurin osa oli näitä alfoja, ja "herkät" pojat syötiin elävältä, niin nykyään on hyväksyttävää myös kuulua näihin jälkimmäisiin.
Ja huom en ole kuitenkaan mikään ihan ikäloppu, vähän päälle nelikymppinen.
Tai siis näin ainakin siellä juntti-takapajulassa (anteeksi rakas lapsuuteni tuppukylä) missä itse vartuin. Ehkä vaikka Sloveniassa on ollut jo aiemmin eri mentaliteetti.
 
vierailija
Siis se jäi mainitsematta, että mä uskon edelleen aika vakaasti että kyllä siellä on jonkinasteista something more heidän välillä alkuaikoina tapahtunut, ja se on tullut joko toiselle tai molemmille puskista. Näitä juttuja on ihan tavistenkin ajoittain hankala käsitellä, vailla se toinen osapuoli olisi naapurissa, saati sitten 2 eri maassa asuvan keikkailevan artistin. Ehkä jotain kipuiluakin on mahtunut mukaan, tai sitten ei. Poly/avoin suhde siis siinä mielessä, että K on saanut "luvan" katsoa mihin juttu johtaa vai johtaako mihinkään, joko pelkästään poikien välisenä tai kenties jopa gf kera.

Ja nää on tosiaan mun ihan omia, omaan elämään vahvasti peilautuvia mietintöjä, joista olisin joskus mielelläni jutellut vauvalla tai puutarhassa, mutta eihän näitä nyt siellä voi mainita ilman, että palstapoliisit teilaa.

T. Tuo jolle vastasit (luin myös muut vastaukset, kiitos kaikille )
Tähän kaipaisin kommenttia edelleen 🥹

”Miten sä sit selität sen, että jos niillä ois polysuhde tai avoin suhde, ne eivät ole tavanneet kahdestaan ollenkaan?”
 

Yhteistyössä