K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedätkö sinä sitten 100% varmasti mikä on faktaa ja mikä fiktiota? Muiden ihmisten elämästä.

T. Vihreä karva, odottaa myös kolmatta komppaajaa.
Olen nähnyt Jeren useasti tyttiksensä kanssa ja he vaikuttavat aidosti onnellisilta sekä rakastuneilta. Se riittää mulle faktaksi. Mulla ei myöskään ole tarvetta kyseenalaistaa Jeren sanomisia, kun hän on kertonut olevansa hetero tai kiinnostuvansa naisista. Myös Bojan on kertonut, että se K:n ja hänen juttu oli fanserviceä ja että he ovat pelkkiä ystäviä keskenään.
 
vierailija
Oletko varma ettei joillain niistä ole kiinnostusta toisiinsa?
Mua rasittaa tällaiset kommentit siitä syystä, että itse olen sylikissa ja tykkään olla lähellä. Se että siitä sitten yritetään vääntää jotakin muuta kuin ystävyyttä osoittaa mulle sen, ettei osa ihmistä ole vieläkään valmis miesten väliselle läheisyydelle, vaan heillä on aina tarve tulkita se homoudeksi jne.
 
vierailija
Olen nähnyt Jeren useasti tyttiksensä kanssa ja he vaikuttavat aidosti onnellisilta sekä rakastuneilta. Se riittää mulle faktaksi. Mulla ei myöskään ole tarvetta kyseenalaistaa Jeren sanomisia, kun hän on kertonut olevansa hetero tai kiinnostuvansa naisista. Myös Bojan on kertonut, että se K:n ja hänen juttu oli fanserviceä ja että he ovat pelkkiä ystäviä keskenään.
Ei ole Bojan sanonut mitään tuollaista voi hyvänen aika! 😂
 
vierailija
Mua rasittaa tällaiset kommentit siitä syystä, että itse olen sylikissa ja tykkään olla lähellä. Se että siitä sitten yritetään vääntää jotakin muuta kuin ystävyyttä osoittaa mulle sen, ettei osa ihmistä ole vieläkään valmis miesten väliselle läheisyydelle, vaan heillä on aina tarve tulkita se homoudeksi jne.
Ei kukaan ole mitään väittänyt tai yrittänyt vääntää. Tuo oli ihan normaali kysymys
- eri
 
vierailija
Tähän kaipaisin kommenttia edelleen 🥹

”Miten sä sit selität sen, että jos niillä ois polysuhde tai avoin suhde, ne eivät ole tavanneet kahdestaan ollenkaan?”
Joo olin jo sulle vastaamassa, mutta sitten huomio herpaantui toisaalle.

Tästä ei sitten vedetä palkokasveja nekkuun, jooko?
Mutu-spekutasoista mietiskelyä jota en halua kenellekään tuputtaa, ja sovitaan nyt vaikka jo etukäteen että olen hyvin harhainen ja todellisuudesta vieraantunut yksilö. Humalassa en ole. Ohittakaa te jotka olette allergisia shipille, jota tämä ei edes varsinaisesti ole.

Jos tilanne on ollut uusi ja tullut yllätyksenä toiselle tai molemmille osapuolille, niin kyllähän sen käsittelyyn menee aikaa. Yhdessä tai erikseen. Varsinkin jos kumpikaan ei uskalla lähteä purkamaan aihetta rehellisesti ja avoimesti. (Tämä on se osa, johon viittasin yhdessä aiemmassa viestissä peilaavani omaa elämääni. Mun tapauksessa tähän meni vuosia)
Ja tietämättä sen tarkemmin mitä kulissien takana on tässä reilun vuoden aikana tapahtunut, voi ihan hyvin olla että tämä prosessi on mennyt aalloissa. Eli jossain vaiheessa on yritetty ottaa etäisyyttä, kenties myös sen takia, että on haluttu kunnioittaa olemassa olevaa kumppania, tai jopa niin että kumppani on itse näin vaatinut.
Suhteessa (sala- tai ihan tavallisessa) voi toki olla myös etänä. Eikä me tiedetä kuinka paljon aikaa B&K on loppupeleissä viettänyt kahdestaan tai seurassa. Jonkinlaista todistusaineistoa on olemassa siitä, että jotain ainakin lyhyitä kahdenkeskisiä irtiottoja isommasta seurueesta on ollut Boitsun Suomen visiiteillä.

Polysuhteeseen voi myös kuulua useamman kuin kahden suhteen osapuolen samanaikainen kanssakäynti... Eli siinä mielessä gf:n mukana roikkuminen ei välttämättä olisi mikään häiriötekijä jos se kaikille osapuolille passaa.

Mahdollisella poly/avoimella suhteella, johon voi kuulua sekä ns. irtoseksiä kuin muunlaisia, vakituisempia kumppaneita, tunnesiteellä tai ilman, viittaan siis nimenomaan K:n ja avokin suhteeseen.

Enkä väitä tietäväni tai edes toivovani, että nämä mietinnät vastaa totuutta (tuskin), mutta tämä on mielestäni kiinnostava mahdollisuus.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Olen nähnyt Jeren useasti tyttiksensä kanssa ja he vaikuttavat aidosti onnellisilta sekä rakastuneilta. Se riittää mulle faktaksi. Mulla ei myöskään ole tarvetta kyseenalaistaa Jeren sanomisia, kun hän on kertonut olevansa hetero tai kiinnostuvansa naisista. Myös Bojan on kertonut, että se K:n ja hänen juttu oli fanserviceä ja että he ovat pelkkiä ystäviä keskenään.
Missä B on näin sanonut? Ihan vilpittömästi kysyn, koska mulle aivan uusi juttu.

Mä muuten tykkään tosi paljon Kärpyn avokista, tai siis ulkoisesti mun mielestä todella kaunis ja symppiksen oloinen nainen, ja sopivat mun mielestä tosi hyvin yhteen (tätäkään ei ole voinut muualla myöntää koska ei todellakaan ole suosittu mielipide).

T. Vihreä karva
 
vierailija
Mua rasittaa tällaiset kommentit siitä syystä, että itse olen sylikissa ja tykkään olla lähellä. Se että siitä sitten yritetään vääntää jotakin muuta kuin ystävyyttä osoittaa mulle sen, ettei osa ihmistä ole vieläkään valmis miesten väliselle läheisyydelle, vaan heillä on aina tarve tulkita se homoudeksi jne.
Antaa rasittaa sitten vaan. Jos henkilön veli kavereineen käyttäytyy samoin kuin K ja B (tai mitä kommentoija tarkoittikaan, ap keskustelu kun koski mm. polysuhteita) niin ei se ole mikään tae kaikkien heteroudestakaan tai siitä ettei joku heistä silti olisi kiinnostunut jostakin kaveristaan. Et voi tulkita sitä suuntaan etkä toiseen varmaksi pelkän käyttäytymisen perusteella.
 
vierailija
Missä B on näin sanonut? Ihan vilpittömästi kysyn, koska mulle aivan uusi juttu.

Mä muuten tykkään tosi paljon Kärpyn avokista, tai siis ulkoisesti mun mielestä todella kaunis ja symppiksen oloinen nainen, ja sopivat mun mielestä tosi hyvin yhteen (tätäkään ei ole voinut muualla myöntää koska ei todellakaan ole suosittu mielipide).

T. Vihreä karva
Tänne linkitettiin pari päivää sitten juttu siitä haastattelusta, jossa B puhui asiasta.
 
vierailija
Antaa rasittaa sitten vaan. Jos henkilön veli kavereineen käyttäytyy samoin kuin K ja B (tai mitä kommentoija tarkoittikaan, ap keskustelu kun koski mm. polysuhteita) niin ei se ole mikään tae kaikkien heteroudestakaan tai siitä ettei joku heistä silti olisi kiinnostunut jostakin kaveristaan. Et voi tulkita sitä suuntaan etkä toiseen varmaksi pelkän käyttäytymisen perusteella.
Jos K kertoo olevansa hetero, niin on turha täällä lähteä väittämään muuta.
 
vierailija
Antaa rasittaa sitten vaan. Jos henkilön veli kavereineen käyttäytyy samoin kuin K ja B (tai mitä kommentoija tarkoittikaan, ap keskustelu kun koski mm. polysuhteita) niin ei se ole mikään tae kaikkien heteroudestakaan tai siitä ettei joku heistä silti olisi kiinnostunut jostakin kaveristaan. Et voi tulkita sitä suuntaan etkä toiseen varmaksi pelkän käyttäytymisen perusteella.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan vaikka Jere olisi bi, pan tms. Hän on kuitenkin kertonut olevansa hetero. Sitäpaitsi myös kaksi homoseksuaalia voi olla lähekkäin, eikä se tarkoita sitä, että he olisivat kiinnostuneita toisistaan.
 
vierailija
Ok, kuka jaksaa kaivaa esiin ne pari päivää sitten tänne linkitetyt jutut tästä aiheesta? Jotta tämä yksi uskoisi sen. Tuntuu siltä, että samat jutut kiertää vaan kehää täällä.
Googlella löysin ainakin nämä pari viikkoa sitten jonkun litteroimat, parin päivän takaista en muista, kiva jos joku löytää.

Eka on siis se Voicen haastattelu viisuista:

H: Osa faneista shippaa sinua ja Käärijää ja haluaa kuvitella välillenne romantiikkaa.
B: Joo, olen huomannut.
H: Mitä mieltä olet siitä?
B: Se tuo mielestäni erityistä lisämaustetta viisukauteen. Tietysti Käärijä ja minä olemme vain ystäviä, mutta jos fanficcien luominen tekee fanituksesta hauskempaa, niin miksi ei.

Myös tässä hän sanoo heidän olevan ystäviä ja K sanoo Btä veljeksi: https://areena.yle.fi/1-66764073?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share

K: Välillämme on jotain erityistä. Siksi olemme täällä.
B: Tottakai.
K: Jotain hyvää. Tunnen sen.
B: Ystävyyttä.
K: Veljeni, yes.
 
vierailija
Sä et vaan ole nähtävästi tottunut miesten väliseen läheisyyteen tai huumoriin, jota varsinkin nuoremmat ikäluokat harrastaa.
Eroaako se läheisyys tai huumori sitten jotenkin ja miten jos kyseessä on toisesta muussakin kuin kaverimielessä kiinnostunut? Miten ulkopuolinen sen pystyy satavarmaksi sanomaan milloin kyseessä on nyt minkäkinlainen juttu/kiinnostus jne? Tässä kun on vielä kyse videomateriaaleista. En siis itse ihmettele jos ne nähdään monenlaisessa valossa.
 

Yhteistyössä