vierailija
Musta taas siinä ei oo ollut mitään erikoista. Mun veli kaveeineen on just tollasia.Miksei voisi reaalimaailmassa ajatella näin, en ymmärrä? Jotain erikoista tossa kuviossa on ollut koko ajan.
Musta taas siinä ei oo ollut mitään erikoista. Mun veli kaveeineen on just tollasia.Miksei voisi reaalimaailmassa ajatella näin, en ymmärrä? Jotain erikoista tossa kuviossa on ollut koko ajan.
Juu, tuossa ei ollut mitään erikoista.Se on vaan sen luonne.
Olen nähnyt Jeren useasti tyttiksensä kanssa ja he vaikuttavat aidosti onnellisilta sekä rakastuneilta. Se riittää mulle faktaksi. Mulla ei myöskään ole tarvetta kyseenalaistaa Jeren sanomisia, kun hän on kertonut olevansa hetero tai kiinnostuvansa naisista. Myös Bojan on kertonut, että se K:n ja hänen juttu oli fanserviceä ja että he ovat pelkkiä ystäviä keskenään.Tiedätkö sinä sitten 100% varmasti mikä on faktaa ja mikä fiktiota? Muiden ihmisten elämästä.
T. Vihreä karva, odottaa myös kolmatta komppaajaa.
Voitteko linkittää jotain materiaalia missä K vie ja vastapuoli vikisee? Muuta kuin Behm ja emma-gaala, mikä tahansa käy.Juu, tuossa ei ollut mitään erikoista.
Itsekkin näen että Behm on K tyyppiä mutta toisinpäin ei välttämättä.K ei oo yhtään Behmin tyyppinen. K on voinut olla ihasrunut, mutta Behm ei Khon.
Oletko varma ettei joillain niistä ole kiinnostusta toisiinsa?Musta taas siinä ei oo ollut mitään erikoista. Mun veli kaveeineen on just tollasia.
Sä et vaan ole nähtävästi tottunut miesten väliseen läheisyyteen tai huumoriin, jota varsinkin nuoremmat ikäluokat harrastaa.Miksei voisi reaalimaailmassa ajatella näin, en ymmärrä? Jotain erikoista tossa kuviossa on ollut koko ajan.
Onhan tietysti Janilla ja Bojanilla voinut olla jotakin nuoruudessaan. Jos ei muuta, niin ainakin kiva kemia.Oletko varma ettei joillain niistä ole kiinnostusta toisiinsa?
Tämän mä olen ajatellut olevan suurin este heidän suhteella. K on varmasti ollut ihastunut Behmin, mutta se on ollut yksipuolista.Itsekkin näen että Behm on K tyyppiä mutta toisinpäin ei välttämättä.
Mua rasittaa tällaiset kommentit siitä syystä, että itse olen sylikissa ja tykkään olla lähellä. Se että siitä sitten yritetään vääntää jotakin muuta kuin ystävyyttä osoittaa mulle sen, ettei osa ihmistä ole vieläkään valmis miesten väliselle läheisyydelle, vaan heillä on aina tarve tulkita se homoudeksi jne.Oletko varma ettei joillain niistä ole kiinnostusta toisiinsa?
Ei ole Bojan sanonut mitään tuollaista voi hyvänen aika!Olen nähnyt Jeren useasti tyttiksensä kanssa ja he vaikuttavat aidosti onnellisilta sekä rakastuneilta. Se riittää mulle faktaksi. Mulla ei myöskään ole tarvetta kyseenalaistaa Jeren sanomisia, kun hän on kertonut olevansa hetero tai kiinnostuvansa naisista. Myös Bojan on kertonut, että se K:n ja hänen juttu oli fanserviceä ja että he ovat pelkkiä ystäviä keskenään.
Dinner date, K ohjaa Bojanin pöytään.Voitteko linkittää jotain materiaalia missä K vie ja vastapuoli vikisee? Muuta kuin Behm ja emma-gaala, mikä tahansa käy.
Ei kukaan ole mitään väittänyt tai yrittänyt vääntää. Tuo oli ihan normaali kysymysMua rasittaa tällaiset kommentit siitä syystä, että itse olen sylikissa ja tykkään olla lähellä. Se että siitä sitten yritetään vääntää jotakin muuta kuin ystävyyttä osoittaa mulle sen, ettei osa ihmistä ole vieläkään valmis miesten väliselle läheisyydelle, vaan heillä on aina tarve tulkita se homoudeksi jne.
Joo olin jo sulle vastaamassa, mutta sitten huomio herpaantui toisaalle.Tähän kaipaisin kommenttia edelleen 🥹
”Miten sä sit selität sen, että jos niillä ois polysuhde tai avoin suhde, ne eivät ole tavanneet kahdestaan ollenkaan?”
Missä B on näin sanonut? Ihan vilpittömästi kysyn, koska mulle aivan uusi juttu.Olen nähnyt Jeren useasti tyttiksensä kanssa ja he vaikuttavat aidosti onnellisilta sekä rakastuneilta. Se riittää mulle faktaksi. Mulla ei myöskään ole tarvetta kyseenalaistaa Jeren sanomisia, kun hän on kertonut olevansa hetero tai kiinnostuvansa naisista. Myös Bojan on kertonut, että se K:n ja hänen juttu oli fanserviceä ja että he ovat pelkkiä ystäviä keskenään.
Ok, kuka jaksaa kaivaa esiin ne pari päivää sitten tänne linkitetyt jutut tästä aiheesta? Jotta tämä yksi uskoisi sen. Tuntuu siltä, että samat jutut kiertää vaan kehää täällä.Ei ole Bojan sanonut mitään tuollaista voi hyvänen aika!
Antaa rasittaa sitten vaan. Jos henkilön veli kavereineen käyttäytyy samoin kuin K ja B (tai mitä kommentoija tarkoittikaan, ap keskustelu kun koski mm. polysuhteita) niin ei se ole mikään tae kaikkien heteroudestakaan tai siitä ettei joku heistä silti olisi kiinnostunut jostakin kaveristaan. Et voi tulkita sitä suuntaan etkä toiseen varmaksi pelkän käyttäytymisen perusteella.Mua rasittaa tällaiset kommentit siitä syystä, että itse olen sylikissa ja tykkään olla lähellä. Se että siitä sitten yritetään vääntää jotakin muuta kuin ystävyyttä osoittaa mulle sen, ettei osa ihmistä ole vieläkään valmis miesten väliselle läheisyydelle, vaan heillä on aina tarve tulkita se homoudeksi jne.
Tänne linkitettiin pari päivää sitten juttu siitä haastattelusta, jossa B puhui asiasta.Missä B on näin sanonut? Ihan vilpittömästi kysyn, koska mulle aivan uusi juttu.
Mä muuten tykkään tosi paljon Kärpyn avokista, tai siis ulkoisesti mun mielestä todella kaunis ja symppiksen oloinen nainen, ja sopivat mun mielestä tosi hyvin yhteen (tätäkään ei ole voinut muualla myöntää koska ei todellakaan ole suosittu mielipide).
T. Vihreä karva
No siitä puuttui se fyysinen kosketus mutta muuten ihan ok sekin.Dinner date, K ohjaa Bojanin pöytään.
Jos K kertoo olevansa hetero, niin on turha täällä lähteä väittämään muuta.Antaa rasittaa sitten vaan. Jos henkilön veli kavereineen käyttäytyy samoin kuin K ja B (tai mitä kommentoija tarkoittikaan, ap keskustelu kun koski mm. polysuhteita) niin ei se ole mikään tae kaikkien heteroudestakaan tai siitä ettei joku heistä silti olisi kiinnostunut jostakin kaveristaan. Et voi tulkita sitä suuntaan etkä toiseen varmaksi pelkän käyttäytymisen perusteella.
Olen. Kaikki ovat selvästi romanttisesti rakastuneita puolisoihinsa. Ja silti voivat avoimesti puhua bromanceistaan ja kuinka rakastavat toisiaan, myös puolisoiden, sisarusten ja muiden kavereiden kuullen.Oletko varma ettei joillain niistä ole kiinnostusta toisiinsa?
Missä??!!? Siis missä haastateltu? Olen nähnyt/lukenut aika monta B:n haastista tässä viimeisen viikon-parin aikana, mutta tätä ei ole toistaiseksi tullut vastaan.Tänne linkitettiin pari päivää sitten juttu siitä haastattelusta, jossa B puhui asiasta.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan vaikka Jere olisi bi, pan tms. Hän on kuitenkin kertonut olevansa hetero. Sitäpaitsi myös kaksi homoseksuaalia voi olla lähekkäin, eikä se tarkoita sitä, että he olisivat kiinnostuneita toisistaan.Antaa rasittaa sitten vaan. Jos henkilön veli kavereineen käyttäytyy samoin kuin K ja B (tai mitä kommentoija tarkoittikaan, ap keskustelu kun koski mm. polysuhteita) niin ei se ole mikään tae kaikkien heteroudestakaan tai siitä ettei joku heistä silti olisi kiinnostunut jostakin kaveristaan. Et voi tulkita sitä suuntaan etkä toiseen varmaksi pelkän käyttäytymisen perusteella.
Googlella löysin ainakin nämä pari viikkoa sitten jonkun litteroimat, parin päivän takaista en muista, kiva jos joku löytää.Ok, kuka jaksaa kaivaa esiin ne pari päivää sitten tänne linkitetyt jutut tästä aiheesta? Jotta tämä yksi uskoisi sen. Tuntuu siltä, että samat jutut kiertää vaan kehää täällä.
Ja unohtui taas allekirjoitus. Vihreä karva siis asialla.Missä??!!? Siis missä haastateltu? Olen nähnyt/lukenut aika monta B:n haastista tässä viimeisen viikon-parin aikana, mutta tätä ei ole toistaiseksi tullut vastaan.
Eroaako se läheisyys tai huumori sitten jotenkin ja miten jos kyseessä on toisesta muussakin kuin kaverimielessä kiinnostunut? Miten ulkopuolinen sen pystyy satavarmaksi sanomaan milloin kyseessä on nyt minkäkinlainen juttu/kiinnostus jne? Tässä kun on vielä kyse videomateriaaleista. En siis itse ihmettele jos ne nähdään monenlaisessa valossa.Sä et vaan ole nähtävästi tottunut miesten väliseen läheisyyteen tai huumoriin, jota varsinkin nuoremmat ikäluokat harrastaa.