vierailija
K on kuulemma ollut kiinnostunut Behmistä ja yrittänyt iskeä häntä. Ehkä se kiinnostus on laantunut ystävyydeksi, mutta kemia näkyy edelleen.Itse usko tohon, noi vaan sellaisia mielistelypuheita.
K on kuulemma ollut kiinnostunut Behmistä ja yrittänyt iskeä häntä. Ehkä se kiinnostus on laantunut ystävyydeksi, mutta kemia näkyy edelleen.Itse usko tohon, noi vaan sellaisia mielistelypuheita.
Mä näin luin tuon kyllä ihan niin että hän oikeasti ja reaalimaailmassa uskoi että noin on tapahtunut eikä shippimaailmassa. Shippiin (tai ainakaan siihen otp-shippiin) ei taida kuulua mitkään polyt ja gf. Vaikka se olisi vaan se 1% joka uskoo että siellä on jotain tapahtunut reaalimaailmassa niin ehkä voisi antaa heidän ilmaista ajatuksensa (nimenomaan siitä mitä uskoo tapahtuneen). Ei tuo viesti sovi vauvalle eikä puutarhaan.Oliko esim. tää sun: Siis se jäi mainitsematta, että mä uskon edelleen aika vakaasti että kyllä siellä on jonkinasteista something more heidän välillä alkuaikoina tapahtunut, ja se on tullut joko toiselle tai molemmille puskista. Näitä juttuja on ihan tavistenkin ajoittain hankala käsitellä, vailla se toinen osapuoli olisi naapurissa, saati sitten 2 eri maassa asuvan keikkailevan artistin. Ehkä jotain kipuiluakin on mahtunut mukaan, tai sitten ei. Poly/avoin suhde siis siinä mielessä, että K on saanut "luvan" katsoa mihin juttu johtaa vai johtaako mihinkään, joko pelkästään poikien välisenä tai kenties jopa gf kera.
Tääkin on ihan harhaista shippiä. Sä et näköjään edes tunnista enää missä menee reaalimaailman rajat.
Siis tätä nimenomaan ajoin takaa, olen ainakin saanut sellaisen kuvan että siinä missä mun ikäluokassa suurin osa oli näitä alfoja, ja "herkät" pojat syötiin elävältä, niin nykyään on hyväksyttävää myös kuulua näihin jälkimmäisiin.Kai näitä vahvoja ja dominoivia persoonia löytyy joka ikäluokasta. Ehkä sitten tunnekasvatuksen myötä ihmiset osaavat joustaa ja sopeutua paremmin?
Kyllä, juuri näin. Harhaa tai ei.Mä näin luin tuon kyllä ihan niin että hän oikeasti ja reaalimaailmassa uskoi että noin on tapahtunut eikä shippimaailmassa. Shippiin (tai ainakaan siihen otp-shippiin) ei taida kuulua mitkään polyt ja gf. Vaikka se olisi vaan se 1% joka uskoo että siellä on jotain tapahtunut reaalimaailmassa niin ehkä voisi antaa heidän ilmaista ajatuksensa (nimenomaan siitä mitä uskoo tapahtuneen). Ei tuo viesti sovi vauvalle eikä puutarhaan.
t.eri
Mä toivon että tälläisiä yleisnimityksiä tyyliin "olette kaikki A/ennustaja jos kirjoitatte noin" ei tuotaisi tänne. Mutta tämä on tietty vain pyyntö.Täällä on niin paljon välillä K&B tuputusta ja osa porukasta on täysin kyllästynyt siihen. Ennustaja on yleisnimitys tälle henkilölle/henkilöille.
Mun mielestä ei sovi tännekään. Mä en vaan tajua, miten joku reaalimaailmassa voi ajatella noin? Toihan on ihan mielikuvitusleikkiä.Mä näin luin tuon kyllä ihan niin että hän oikeasti ja reaalimaailmassa uskoi että noin on tapahtunut eikä shippimaailmassa. Shippiin (tai ainakaan siihen otp-shippiin) ei taida kuulua mitkään polyt ja gf. Vaikka se olisi vaan se 1% joka uskoo että siellä on jotain tapahtunut reaalimaailmassa niin ehkä voisi antaa heidän ilmaista ajatuksensa (nimenomaan siitä mitä uskoo tapahtuneen). Ei tuo viesti sovi vauvalle eikä puutarhaan.
t.eri
Mun myösSe on ollut erilaista B:n kanssa kuin muiden, minun mielipide.
Näitä poly ja avoinsuhde jne juttuja on kyllä ollut jossain aiemminkin. Olisko se ollut puutarha missä miettivät näitä vielä silloin kun esim. kirjainpari gf ei aiheuttanut kauheaa mekkalaa.Kyllä, juuri näin. Harhaa tai ei.
T. Vihreä karva, joka yrittää tästä lähtien muistaa allekirjoittaa omat viestinsä niin ei jää epäselvyyksiä
Mun mielestä tämmöiset mielipiteet ei sovi tänne.Mun mielestä ei sovi tännekään. Mä en vaan tajua, miten joku reaalimaailmassa voi ajatella noin? Toihan on ihan mielikuvitusleikkiä.
No onhan täällä monet muutkin jutut mielikuvistusleikkiä.Mun mielestä ei sovi tännekään. Mä en vaan tajua, miten joku reaalimaailmassa voi ajatella noin? Toihan on ihan mielikuvitusleikkiä.
Täällä suurin osa on realisteja, jotka tietävät, että K ja B ovat vain pelkkiä ystäviä. Kuulostaa siltä, että kyseinen kommentoija tajuaa sen itsekin, mutta että hän ei ole vielä täysin valmis luopumaan K&B fantasioinnista.Mä näin luin tuon kyllä ihan niin että hän oikeasti ja reaalimaailmassa uskoi että noin on tapahtunut eikä shippimaailmassa. Shippiin (tai ainakaan siihen otp-shippiin) ei taida kuulua mitkään polyt ja gf. Vaikka se olisi vaan se 1% joka uskoo että siellä on jotain tapahtunut reaalimaailmassa niin ehkä voisi antaa heidän ilmaista ajatuksensa (nimenomaan siitä mitä uskoo tapahtuneen). Ei tuo viesti sovi vauvalle eikä puutarhaan.
t.eri
No tajusin kommentoineiden puheista, mihin viitataan. Ei se pieni s oikein auta erottamaan Sadiesta kun kaikki eivät jaksa kirjoittaa joka kerta nimiä isolla.Siinä on pieni s=seksi, minä en usko koko S tarinaan, samanlainen kaveri S on kuin vaikkapa D.
Joo minä varmaan olen ollut mukana näissä, mutta sitten niistä nousi kauhea haloo ja en enää jaksanut vääntää asiasta.Näitä poly ja avoinsuhde jne juttuja on kyllä ollut jossain aiemminkin. Olisko se ollut puutarha missä miettivät näitä vielä silloin kun esim. kirjainpari gf ei aiheuttanut kauheaa mekkalaa.
Olen eri, mutta se on totuus. Jotain on vialla, jos ihminen ei erota faktaa ja fiktiota.Mun mielestä tämmöiset mielipiteet ei sovi tänne.
Mun mielestä saa kirjoitella tänne mutta toki siihen voi sitten joku toinen vastaväitteenkin kommentoida. Sekin sopii tänne ihan yhtälailla. Itse keskustelen jostain muusta.Mun mielestä ei sovi tännekään. Mä en vaan tajua, miten joku reaalimaailmassa voi ajatella noin? Toihan on ihan mielikuvitusleikkiä.
Tiedätkö sinä sitten 100% varmasti mikä on faktaa ja mikä fiktiota? Muiden ihmisten elämästä.Olen eri, mutta se on totuus. Jotain on vialla, jos ihminen ei erota faktaa ja fiktiota.
Se on vaan sen luonne.Se määrätietoisuus millä K vei Behmiä lavalle Emma-gaalassa. Siinä oli kyllä jotain.
Vastaväite ok, ja erittäin tervetullut, mutta noita haukkumisia en sulata.Mun mielestä saa kirjoitella tänne mutta toki siihen voi sitten joku toinen vastaväitteenkin kommentoida. Sekin sopii tänne ihan yhtälailla. Itse keskustelen jostain muusta.
Joksut ja K on ihanan herkkiä.Siis tätä nimenomaan ajoin takaa, olen ainakin saanut sellaisen kuvan että siinä missä mun ikäluokassa suurin osa oli näitä alfoja, ja "herkät" pojat syötiin elävältä, niin nykyään on hyväksyttävää myös kuulua näihin jälkimmäisiin.
Ja huom en ole kuitenkaan mikään ihan ikäloppu, vähän päälle nelikymppinen.
Kuulemma eli voi olla myös keksitty juttu ja Behm taas ei varmaan ole missään kohtaa ollut kiinnostunut.K on kuulemma ollut kiinnostunut Behmistä ja yrittänyt iskeä häntä. Ehkä se kiinnostus on laantunut ystävyydeksi, mutta kemia näkyy edelleen.
Miksei voisi reaalimaailmassa ajatella näin, en ymmärrä? Jotain erikoista tossa kuviossa on ollut koko ajan.Mun mielestä ei sovi tännekään. Mä en vaan tajua, miten joku reaalimaailmassa voi ajatella noin? Toihan on ihan mielikuvitusleikkiä.
K ei oo yhtään Behmin tyyppinen. K on voinut olla ihasrunut, mutta Behm ei Khon.Kuulemma eli voi olla myös keksitty juttu ja Behm taas ei varmaan ole missään kohtaa ollut kiinnostunut.
Tai siis näin ainakin siellä juntti-takapajulassa (anteeksi rakas lapsuuteni tuppukylä) missä itse vartuin. Ehkä vaikka Sloveniassa on ollut jo aiemmin eri mentaliteetti.Siis tätä nimenomaan ajoin takaa, olen ainakin saanut sellaisen kuvan että siinä missä mun ikäluokassa suurin osa oli näitä alfoja, ja "herkät" pojat syötiin elävältä, niin nykyään on hyväksyttävää myös kuulua näihin jälkimmäisiin.
Ja huom en ole kuitenkaan mikään ihan ikäloppu, vähän päälle nelikymppinen.
Tähän kaipaisin kommenttia edelleen 🥹Siis se jäi mainitsematta, että mä uskon edelleen aika vakaasti että kyllä siellä on jonkinasteista something more heidän välillä alkuaikoina tapahtunut, ja se on tullut joko toiselle tai molemmille puskista. Näitä juttuja on ihan tavistenkin ajoittain hankala käsitellä, vailla se toinen osapuoli olisi naapurissa, saati sitten 2 eri maassa asuvan keikkailevan artistin. Ehkä jotain kipuiluakin on mahtunut mukaan, tai sitten ei. Poly/avoin suhde siis siinä mielessä, että K on saanut "luvan" katsoa mihin juttu johtaa vai johtaako mihinkään, joko pelkästään poikien välisenä tai kenties jopa gf kera.
Ja nää on tosiaan mun ihan omia, omaan elämään vahvasti peilautuvia mietintöjä, joista olisin joskus mielelläni jutellut vauvalla tai puutarhassa, mutta eihän näitä nyt siellä voi mainita ilman, että palstapoliisit teilaa.
T. Tuo jolle vastasit (luin myös muut vastaukset, kiitos kaikille )