K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saisko tähän jotain lähdettä? Yhden ainoan tapauksen tiedän keikalta ennen UMK:ta, siitä on kyllä pitkä matka "jatkuvaan miesjutun heittoon".
Ei tähän ole muuta lähdettä kuin se mitä keikoilla käyneet ovat kertoneet. Miksi tää liikuttaa sua niin paljon? Toki sitä K:n roolia miestennielijänä on voitu lähteä tosissaan kehittämään enemmän vasta ennen UMK:ta.
 
vierailija
Sähän täällä jankkaat, kun tuot tahallasi K&B shippiä tänne. Meistä kommentoijista 99% tajuaa, että K ja B oli pelkkää näytöstä.
Joojoo. Ekan viestin jälkeen olen vain vastannut mun viesteihin tulleisiin kommentteihin. Esim. sulle. Jos olisit pitänyt mölyt mahassa niin niitä olisi ollut puolet vähemmän.

Ja mä en halunnut keskustella shipistä vaan Kärpyn tyttiksestä. Tai vaikka Amerikan punatukasta.
 
vierailija
Ei tähän ole muuta lähdettä kuin se mitä keikoilla käyneet ovat kertoneet. Miksi tää liikuttaa sua niin paljon? Toki sitä K:n roolia miestennielijänä on voitu lähteä tosissaan kehittämään enemmän vasta ennen UMK:ta.
Missä he on näin kertoneet? Koska tää voi olla aivan yhtä totta kuin se, että B on haastiksessa sanonut että K on hänen tulevissa häissä sulhasena 😆
Mä olen nähnyt tasan yhden rapsan, jossa joku sanoi että K oli kehunut jotain äijää yleisössä. Muuten ilmeisesti vanha fanikunta ollut aika pöllämystynyt viisu-Kärpystä ja eipä noita nykyään keikoilla taida paljoa näkyä.
 
vierailija
Missä he on näin kertoneet? Koska tää voi olla aivan yhtä totta kuin se, että B on haastiksessa sanonut että K on hänen tulevissa häissä sulhasena
Mä olen nähnyt tasan yhden rapsan, jossa joku sanoi että K oli kehunut jotain äijää yleisössä. Muuten ilmeisesti vanha fanikunta ollut aika pöllämystynyt viisu-Kärpystä ja eipä noita nykyään keikoilla taida paljoa näkyä.
Tästäkin ollaan kahta eri mieltä, joten totuutta ei saada koskaan selville. K kuitenkin aloitti sen miesten kanssa flirttailun ennen UMK:ta.
 
vierailija
p
Missä he on näin kertoneet? Koska tää voi olla aivan yhtä totta kuin se, että B on haastiksessa sanonut että K on hänen tulevissa häissä sulhasena
Mä olen nähnyt tasan yhden rapsan, jossa joku sanoi että K oli kehunut jotain äijää yleisössä. Muuten ilmeisesti vanha fanikunta ollut aika pöllämystynyt viisu-Kärpystä ja eipä noita nykyään keikoilla taida paljoa näkyä.
Ai Behm vai.😉
 
vierailija
Mutta nehän sun kommentit oli shippiä.
Lue uudestaan. Ei se, että edelleen olen sitä mieltä että Loverpoolissa tapahtui jotain, tarkoita sitä että olen shippiä teille tuputtamassa. Ihan muut mietteet oli päällimmäisenä, ja juuri ne aihepiirit mitkä ei ole muille palstoille tervetulleita.

Ja itse asiassa jos luet oikein tarkasti niin huomaat, että mulla on jopa pieni epäily siitä, että K:n reaktio viisuissa ja niitten jälkeen oli pelkkä markkinointistrategia.
 
vierailija
Lue uudestaan. Ei se, että edelleen olen sitä mieltä että Loverpoolissa tapahtui jotain, tarkoita sitä että olen shippiä teille tuputtamassa. Ihan muut mietteet oli päällimmäisenä, ja juuri ne aihepiirit mitkä ei ole muille palstoille tervetulleita.

Ja itse asiassa jos luet oikein tarkasti niin huomaat, että mulla on jopa pieni epäily siitä, että K:n reaktio viisuissa ja niitten jälkeen oli pelkkä markkinointistrategia.
En usko et gf on ollut millään tavoin mustasukkainen Bojanista. Realistisempaa on se, et olisi kokenut Behmin uhkana. K on selvästi ollut kiinnostunut hänestä. T. Behm jankkaaja
 

Yhteistyössä