vierailija
Ja kun olen vauhtiin päässyt niin sitten vielä tämä.Tämä en sitten ollut minä, tuo alkuperäinen, mutta vähän samantyylisiä fiiliksiä myös minulla. Enkä nyt välttämättä tarkoita että siellä on varsinaisesti sekstailtu, mutta jotain sellaista vaikka ihan ajatustasolla tapahtunut, joka on saanut kyseenalaistamaan tähänastisen suuntautumisen. Joko molempien, tai vain toisen. Ja samoin luulen, että K on pohtinut tätä tän reilun vuoden aikana ja työstänytkin eri tavoin.
Se on sitten eri asia, johtaako tämä mihinkään, mutta kyllä mun mielestä on aivan päivänselvää että heillä on erityisen läheinen ystävyys(?)suhde kun otetaan huomioon että eivät tosiaan ole tunteneet kauaa eivätkä ole pystyneet viettämään kovin paljon aikaa yhdessä ihan livenä. Tosin joskus se pitkä välimatka myös lähentää nopeasti, koska vähän syvällisemmistä asioista on ainakin mun mielestä helpompi keskustella joko kirjoittaen tai puhelimessa, siis siihen verrattuna jos vaihtoehtona on kaveriporukassa pitkin poikin säheltäminen, jolloin huomio kiinnittyy helposti muuhun.
Mua tosiaan kiinnostaa myös se, miten se kolmas osapuoli (ja ehkä neljäs?) tähän palapeliin loksahtaa. Mä toivon, että jos omalla kumppanillani kipinöisi näin näkyvästi jonkun muun kanssa, mutta olisin kuitenkin aivan 100% varma että hän rakastaa minua ja on sitoutunut meidän väliseen parisuhteeseen, mä osaisin olla neutraali ja kehottaa häntä katsomaan mihin se johtaa. Olin nuorempana aivan älyttömän mustasukkainen, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän ajattelen että rakkaus on arvokasta, ja se ei ole multa mitenkään pois jos sitä on muuallakin kuin vain mun ja mun kumppanin välillä. Jos joku ihminen saisi hänessä aikaan noin ihanan reaktion, niin miksi en olisi onnellinen hänen puolestaan.