vierailija
On ihana joka tapauksessa, olipa niin tai näin. Oon samaa mieltä että katsoo ystäviään erityisen kauniisti, hänessä on ihanaa lämpöä. Itse oon ollut näkevinäni jotain erityistä kuitenkin K:n, Damonin ja ehkä Janin kohdalla joskus nuorempana. K:n kanssa siihen lämpöön sekoittui alussa sellaista innostusta ja jännitystäkin, hänellä meni vähän pasmat sekaisin jotenkin. Nykyään näen enemmän vaan lämpimät ja läheiset välit, ajattelen että jos ihastusta oli, se on muuttunut ystävyydeksi. Damonin kanssa näytti omaan silmään olevan jotain sähköä ilmassa ja Janin kanssa nuorena ihan erityistä lämpöä. Olisi tosi kiinnostavaa nähdä hänet S:n kanssa joskus jossain. En tiedä vielä uskonko ystävyyteen vai suhteeseen heidän välillään. Nämä on tottakai vaan omia mielikuvia, en ota niitä mitenkään vakavasti, eipä niitä toisen tunteita ihan todella voi tietää näin etäältä.Multa ne vaaleanpunaiset lasit lähti jo viime syksynä kun tosiaan tajusin sen, että B katsoo todella monia ystäviään ihastuneen oloisena. Ihana se Boitsu silti edelleen on