K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Multa ne vaaleanpunaiset lasit lähti jo viime syksynä kun tosiaan tajusin sen, että B katsoo todella monia ystäviään ihastuneen oloisena. Ihana se Boitsu silti edelleen on
On ihana joka tapauksessa, olipa niin tai näin. ❤ Oon samaa mieltä että katsoo ystäviään erityisen kauniisti, hänessä on ihanaa lämpöä. Itse oon ollut näkevinäni jotain erityistä kuitenkin K:n, Damonin ja ehkä Janin kohdalla joskus nuorempana. K:n kanssa siihen lämpöön sekoittui alussa sellaista innostusta ja jännitystäkin, hänellä meni vähän pasmat sekaisin jotenkin. Nykyään näen enemmän vaan lämpimät ja läheiset välit, ajattelen että jos ihastusta oli, se on muuttunut ystävyydeksi. Damonin kanssa näytti omaan silmään olevan jotain sähköä ilmassa ja Janin kanssa nuorena ihan erityistä lämpöä. Olisi tosi kiinnostavaa nähdä hänet S:n kanssa joskus jossain. En tiedä vielä uskonko ystävyyteen vai suhteeseen heidän välillään. Nämä on tottakai vaan omia mielikuvia, en ota niitä mitenkään vakavasti, eipä niitä toisen tunteita ihan todella voi tietää näin etäältä.
 
vierailija
Mä en usko niiden puheita yhtään. Ihan sama mitä tämä kaksikko säätää. Menee rankasti teatterin puolelle. Poskisolisteja molemmat.
Jaa. Oscarin arvoista näyttelijäntyötä sitten molemmilta ja aikamoista taitoa sitten pitää yllä roolia näinkin pitkään.
En ole ikinä shipannut, enkä uskonut mihinkään isoon romanssiin. Jonkunlaista sielunveljeyttä ja mancrushia ja ystävyyttä ihan varmasti on. Aika vaikea sitä on feikata. Fanit ovat kaikkea tietysti paisutelleet ja romantisoineet, mutta se ei taas ole heidän vikansa.
 
vierailija
Siis se jäi mainitsematta, että mä uskon edelleen aika vakaasti että kyllä siellä on jonkinasteista something more heidän välillä alkuaikoina tapahtunut, ja se on tullut joko toiselle tai molemmille puskista. Näitä juttuja on ihan tavistenkin ajoittain hankala käsitellä, vailla se toinen osapuoli olisi naapurissa, saati sitten 2 eri maassa asuvan keikkailevan artistin. Ehkä jotain kipuiluakin on mahtunut mukaan, tai sitten ei. Poly/avoin suhde siis siinä mielessä, että K on saanut "luvan" katsoa mihin juttu johtaa vai johtaako mihinkään, joko pelkästään poikien välisenä tai kenties jopa gf kera.

Ja nää on tosiaan mun ihan omia, omaan elämään vahvasti peilautuvia mietintöjä, joista olisin joskus mielelläni jutellut vauvalla tai puutarhassa, mutta eihän näitä nyt siellä voi mainita ilman, että palstapoliisit teilaa.

T. Tuo jolle vastasit (luin myös muut vastaukset, kiitos kaikille )
Siis Liverpool ja Liverpoolin viimeinen yö. Kaksi humalaista, herkillä olevaa ja vahvasti toisiinsa ihastunutta miestä. Kaikki estot kadonneina ja sielu auki. Jotain sellaista on tapahtunut, jota selvin päin ja jossain muualla ei olisi tapahtunut. Something more, uskokaa pois. Ja sitä etenkin K pohti pitkään. Jos on vieläkään asiaa tajunnut.
 
vierailija
Niin hän tekee. Viimeisissä keikkataltioinneissa lentosuukkoja lentelee sinne tänne. Ja flirttailee niin moneen suuntaan. Luonnonlahjakkuus sillä saralla.
Joku sanoi joskus vauvalla jotenkin että K tai B (tai molemmat) on joskus pudonneet flirttiämpäriin ja siksi ne on tuollaisia. Musta se oli hauskasti sanottu ja pätee molempiin kyllä täysin. 😅 Mutta ei se sulje aitoa lämpöä pois, molemmilla on sitä harvinaisenkin paljon.
 
vierailija
Siis Liverpool ja Liverpoolin viimeinen yö. Kaksi humalaista, herkillä olevaa ja vahvasti toisiinsa ihastunutta miestä. Kaikki estot kadonneina ja sielu auki. Jotain sellaista on tapahtunut, jota selvin päin ja jossain muualla ei olisi tapahtunut. Something more, uskokaa pois. Ja sitä etenkin K pohti pitkään. Jos on vieläkään asiaa tajunnut.
Tää ei oo shippiketju.
 
vierailija
Siis Liverpool ja Liverpoolin viimeinen yö. Kaksi humalaista, herkillä olevaa ja vahvasti toisiinsa ihastunutta miestä. Kaikki estot kadonneina ja sielu auki. Jotain sellaista on tapahtunut, jota selvin päin ja jossain muualla ei olisi tapahtunut. Something more, uskokaa pois. Ja sitä etenkin K pohti pitkään. Jos on vieläkään asiaa tajunnut.
Ajatuksena on kyllä ihan kuuma.
 
vierailija
Siis Liverpool ja Liverpoolin viimeinen yö. Kaksi humalaista, herkillä olevaa ja vahvasti toisiinsa ihastunutta miestä. Kaikki estot kadonneina ja sielu auki. Jotain sellaista on tapahtunut, jota selvin päin ja jossain muualla ei olisi tapahtunut. Something more, uskokaa pois. Ja sitä etenkin K pohti pitkään. Jos on vieläkään asiaa tajunnut.
No ei ole tapahtunut mitään muuta kuin suuria tunteita yleisestä viisukokemuksesta. Kärtsän gf oli siellä koko jälkimmäisen viikon muutenkin.
 
vierailija
Siis se jäi mainitsematta, että mä uskon edelleen aika vakaasti että kyllä siellä on jonkinasteista something more heidän välillä alkuaikoina tapahtunut, ja se on tullut joko toiselle tai molemmille puskista. Näitä juttuja on ihan tavistenkin ajoittain hankala käsitellä, vailla se toinen osapuoli olisi naapurissa, saati sitten 2 eri maassa asuvan keikkailevan artistin. Ehkä jotain kipuiluakin on mahtunut mukaan, tai sitten ei. Poly/avoin suhde siis siinä mielessä, että K on saanut "luvan" katsoa mihin juttu johtaa vai johtaako mihinkään, joko pelkästään poikien välisenä tai kenties jopa gf kera.

Ja nää on tosiaan mun ihan omia, omaan elämään vahvasti peilautuvia mietintöjä, joista olisin joskus mielelläni jutellut vauvalla tai puutarhassa, mutta eihän näitä nyt siellä voi mainita ilman, että palstapoliisit teilaa.

T. Tuo jolle vastasit (luin myös muut vastaukset, kiitos kaikille )
Mä taas näen B:n ja K:n kahtena kaveruksena, jotka yhdessä juoksivat pitkin viisu areenoita ja juttelivat hyvännäköisistä naisista. Itse uskon, että he tarkoittavat sillä something morella jotakin Viisu kuplaan liittyvää sielunveljeyttä.
 
vierailija
On ihana joka tapauksessa, olipa niin tai näin. Oon samaa mieltä että katsoo ystäviään erityisen kauniisti, hänessä on ihanaa lämpöä. Itse oon ollut näkevinäni jotain erityistä kuitenkin K:n, Damonin ja ehkä Janin kohdalla joskus nuorempana. K:n kanssa siihen lämpöön sekoittui alussa sellaista innostusta ja jännitystäkin, hänellä meni vähän pasmat sekaisin jotenkin. Nykyään näen enemmän vaan lämpimät ja läheiset välit, ajattelen että jos ihastusta oli, se on muuttunut ystävyydeksi. Damonin kanssa näytti omaan silmään olevan jotain sähköä ilmassa ja Janin kanssa nuorena ihan erityistä lämpöä. Olisi tosi kiinnostavaa nähdä hänet S:n kanssa joskus jossain. En tiedä vielä uskonko ystävyyteen vai suhteeseen heidän välillään. Nämä on tottakai vaan omia mielikuvia, en ota niitä mitenkään vakavasti, eipä niitä toisen tunteita ihan todella voi tietää näin etäältä.
Hauska lukea näitä kommentteja, koska joidenkin mielestä se paras kemia ja vetovoima B:llä on ollut Martinin tai Krisin kanssa. Kyllähän tuolla netin syövereissä on tullut törmättyä myös sellaisiin kommentteihin, joissa hehkutettiin B:n ja Conorin välejä. Suomalaisille varmaan K ja B on se tärkein, eikä osa halua nähdä, että B:llä on oikeasti kuplivaa vetovoimaa myös muiden kanssa. Se kupliva vetovoima voi olla ihan platonista, mutta Bojanin flirttailevan ja viipyvän katseen takia se voi näyttää joltakin muulta.
 
vierailija
Joku sanoi joskus vauvalla jotenkin että K tai B (tai molemmat) on joskus pudonneet flirttiämpäriin ja siksi ne on tuollaisia. Musta se oli hauskasti sanottu ja pätee molempiin kyllä täysin. Mutta ei se sulje aitoa lämpöä pois, molemmilla on sitä harvinaisenkin paljon.
K tai B saisivat varmaan Jussi Halla-ahonkin näyttämään onnellisen rakastuneelta.
 
vierailija
Siis Liverpool ja Liverpoolin viimeinen yö. Kaksi humalaista, herkillä olevaa ja vahvasti toisiinsa ihastunutta miestä. Kaikki estot kadonneina ja sielu auki. Jotain sellaista on tapahtunut, jota selvin päin ja jossain muualla ei olisi tapahtunut. Something more, uskokaa pois. Ja sitä etenkin K pohti pitkään. Jos on vieläkään asiaa tajunnut.
Mä olen ollut tossa tilanteessa, mutta treffikumppani oksensi sänkyyn ja mä sammuin sohvalle.
 
vierailija
Hauska lukea näitä kommentteja, koska joidenkin mielestä se paras kemia ja vetovoima B:llä on ollut Martinin tai Krisin kanssa. Kyllähän tuolla netin syövereissä on tullut törmättyä myös sellaisiin kommentteihin, joissa hehkutettiin B:n ja Conorin välejä. Suomalaisille varmaan K ja B on se tärkein, eikä osa halua nähdä, että B:llä on oikeasti kuplivaa vetovoimaa myös muiden kanssa. Se kupliva vetovoima voi olla ihan platonista, mutta Bojanin flirttailevan ja viipyvän katseen takia se voi näyttää joltakin muulta.
Joo, ihmiset näkee asiat eri tavalla ja se on musta ihan ok ja mielenkiintoistakin. Olis hauska kuulla perustelujakin näille miksi joku näkee että sitä kemiaa on juuri jonkun tietyn henkilön kanssa. Mutta ei liian vakavissaan tietenkään kun eihän me oikeasti näitä voida tietää. Itse nään Krisin kanssa kyllä kipinöintiä mutta sellaista veljellistä, helposti voin kuvitella läppää ja kuittailua heidän välillään, mutta rakkaudellista. Ja toisaalta myös lämpöä ja arvostusta. Martinin kanssa on lämpöä myös paljon.
 
vierailija
Joo, ihmiset näkee asiat eri tavalla ja se on musta ihan ok ja mielenkiintoistakin. Olis hauska kuulla perustelujakin näille miksi joku näkee että sitä kemiaa on juuri jonkun tietyn henkilön kanssa. Mutta ei liian vakavissaan tietenkään kun eihän me oikeasti näitä voida tietää. Itse nään Krisin kanssa kyllä kipinöintiä mutta sellaista veljellistä, helposti voin kuvitella läppää ja kuittailua heidän välillään, mutta rakkaudellista. Ja toisaalta myös lämpöä ja arvostusta. Martinin kanssa on lämpöä myös paljon.
Mun kaverin mielestä B ja Kris tihkuvat seksiä ollessaan yhdessä, mä taas en näe tätä yhtään. Se on Jan jos joku.
 
vierailija
Siis Liverpool ja Liverpoolin viimeinen yö. Kaksi humalaista, herkillä olevaa ja vahvasti toisiinsa ihastunutta miestä. Kaikki estot kadonneina ja sielu auki. Jotain sellaista on tapahtunut, jota selvin päin ja jossain muualla ei olisi tapahtunut. Something more, uskokaa pois. Ja sitä etenkin K pohti pitkään. Jos on vieläkään asiaa tajunnut.
Tämä en sitten ollut minä, tuo alkuperäinen, mutta vähän samantyylisiä fiiliksiä myös minulla. Enkä nyt välttämättä tarkoita että siellä on varsinaisesti sekstailtu, mutta jotain sellaista vaikka ihan ajatustasolla tapahtunut, joka on saanut kyseenalaistamaan tähänastisen suuntautumisen. Joko molempien, tai vain toisen. Ja samoin luulen, että K on pohtinut tätä tän reilun vuoden aikana ja työstänytkin eri tavoin.

Se on sitten eri asia, johtaako tämä mihinkään, mutta kyllä mun mielestä on aivan päivänselvää että heillä on erityisen läheinen ystävyys(?)suhde kun otetaan huomioon että eivät tosiaan ole tunteneet kauaa eivätkä ole pystyneet viettämään kovin paljon aikaa yhdessä ihan livenä. Tosin joskus se pitkä välimatka myös lähentää nopeasti, koska vähän syvällisemmistä asioista on ainakin mun mielestä helpompi keskustella joko kirjoittaen tai puhelimessa, siis siihen verrattuna jos vaihtoehtona on kaveriporukassa pitkin poikin säheltäminen, jolloin huomio kiinnittyy helposti muuhun.
 
vierailija
Tämä en sitten ollut minä, tuo alkuperäinen, mutta vähän samantyylisiä fiiliksiä myös minulla. Enkä nyt välttämättä tarkoita että siellä on varsinaisesti sekstailtu, mutta jotain sellaista vaikka ihan ajatustasolla tapahtunut, joka on saanut kyseenalaistamaan tähänastisen suuntautumisen. Joko molempien, tai vain toisen. Ja samoin luulen, että K on pohtinut tätä tän reilun vuoden aikana ja työstänytkin eri tavoin.

Se on sitten eri asia, johtaako tämä mihinkään, mutta kyllä mun mielestä on aivan päivänselvää että heillä on erityisen läheinen ystävyys(?)suhde kun otetaan huomioon että eivät tosiaan ole tunteneet kauaa eivätkä ole pystyneet viettämään kovin paljon aikaa yhdessä ihan livenä. Tosin joskus se pitkä välimatka myös lähentää nopeasti, koska vähän syvällisemmistä asioista on ainakin mun mielestä helpompi keskustella joko kirjoittaen tai puhelimessa, siis siihen verrattuna jos vaihtoehtona on kaveriporukassa pitkin poikin säheltäminen, jolloin huomio kiinnittyy helposti muuhun.
Mä ajattelin näin vielä vuosi sitten kunnes mun silmät avautuivat. Nyt tajuan että siinä oli kaksi kaverusta, jotka kuluttivat aikaa yhdessä mm. hölmöillen. Se taisi toimia heille myös hyvänä stressin purkuna. Niissä kuvatuissa videoissa on 98% ollut kokoajan muita läsnä ja porukalla pidetty hauskuus huokuu niistä läpi.
 

Yhteistyössä