Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pöölle oikein ihania unia.
Unihaleja ja pusuja ihanalle.
Voin vain kuvitella kuinka mukavaa ja ihanaa olisi nukkua viekussasi. Olisi varmasti turvallinen olo.
Ollut tänään jo vähän parempi olo. Ei ole paleltanut ja mulla oli jopa nälkä herätessä. Vain semisti nuutunut olo. Makuaisti on jossain. Tosin illemmalla alkoi kova päänsärky. Inhottava tauti kun vireystila aaltoilee paljon.
Silloin kun ensimmäisen kerran tavattiin niin mä olin semmonen 65 kiloinen rötkylä. Suurimmaksi osaksi lihasta. Olisin vissiin jaksanut nostaa sinut ilmaan. Jaksoin silloin nostaa mun veljen ilmaan ja hän oli noin 125kg. Nyt olen vain varjo itsestäni.
Rakkaudella M.K.K
🥰👍🏻🌞😥
 
vierailija
Tänään on ollut vähän verkko-ongelmia. Ajatuksissani oot ollut kyllä. Vaikka ilmeisesti haluat tehdä selväksi sun mielessäs olleen jonkun muun, kun ei täsmää. Harmi, kaikki tärkeimmät yksi kerrallaan. Nuku hyvin. ❤🌞
 
vierailija
Tänään on ollut vähän verkko-ongelmia. Ajatuksissani oot ollut kyllä. Vaikka ilmeisesti haluat tehdä selväksi sun mielessäs olleen jonkun muun, kun ei täsmää. Harmi, kaikki tärkeimmät yksi kerrallaan. Nuku hyvin.
Sivusta: luultavasti väärinkäsitys tai kommunikaatiokatkos, ei täällä voi tietää kukaa lähettää sanomia kenelle. Kauniita unia 🤗
 
vierailija
Hyvää yötä.
🧡~🩵

Jos 'vanhaksi' luokitellaan 40+, niin gyl maar minäkin tuohon kategoriaan jo sujahdan, mutta nuo 'vanhan naisen toivotukset' eivät Hkiin minulta, hoikalta sorjalta.
35-55 ikä on keski-ikäisen
pirtaa, ei meidän tarvitse vanhuksina itseämme vielä sentään pitää. Olen samoissa mitoissa rungoltani
kuin 17 vna, yhä vaan,
ei tanttafiguurista tietoakaan.
Ja pärstäkin vielä tooosi söpis! 🥳

🩵~🧡
 

Yhteistyössä