vierailija
Lähetä sen kunniaksi muutama alaston kuva sinustaNyt on numero laitettu julkiseksi. Päivittyy viikon kuluessa.
Lähetä sen kunniaksi muutama alaston kuva sinustaNyt on numero laitettu julkiseksi. Päivittyy viikon kuluessa.
Sellaisia saat odottaa lopun ikääsi. En halua aiheuttaa sulle traagista järkytyskuolemaa.Lähetä sen kunniaksi muutama alaston kuva sinusta
Olet väärässä. Ei sulla ole pystyyn kuollut viiskymppisenä, vaan kyllä se on letkeä roikkuva veikka, jota voi käyttää vaikka helikopterina, jos kovin leikityttää. .40 vanha ja 50 pystyynkuollut tottakai 20-vuotiaan silmin. t mies44
Pitemmät kuin alokkaalla mutta aika lyhyet, kivan siistit.Minkä pituiset ne on nyt
Noin minäkin sen tulkitsin.Toivon todella että vielä kuulisin hänestä. Olisitpa hän. Se viesti toisella palstalla oli miehelle
TavallaanOlet päiväuneni, mutta elämme yhdellä tavalla painajaista.
"On rankkaa olla rakastunut." Tällaisen lauseen kuulin yhdestä suusta. Nyt ei kuitenkaan tunnu siltä vaan keveältä, koska sinä kuljet kanssani.Tavallaan
Kylläpäs. Teit selväksi aikoinaan, ettei se käy. En halua poliiseja perääni.En mitenkään voi olla niin pelottava ettet tohtisi ottaa yhteyttä jos haluaisit.
I'm a foxy leideeeh..((( * <3 * )))
Mikä siihen on syynä jos nyt onEi mulla aikaisemmin ollut vaikeaa ottaa yhteyttä.
Ymmärrän. Toisaalta olen ollut itsekin siinä käsityksessä ettei yhteydenotto ole ollut toivottua.Mun on pakko suhtautua sinuun irl, kuten irl olet asiat ilmaissut. Jos saan muuta infoa, asia voi muuttua.
Hänen sanansa.Mikä siihen on syynä jos nyt on
Kyllä voi ottaa yhteyttä.Ymmärrän. Toisaalta olen ollut itsekin siinä käsityksessä ettei yhteydenotto ole ollut toivottua.