vierailija
Tuskinpa vain, mut kiitos ystävällisistä sanoista.
Tuskinpa vain, mut kiitos ystävällisistä sanoista.
Hankkia sinut elämääni.Mikä sinun tahtosi on?
Pöölle oikein ihania unia.
Unihaleja ja pusuja ihanalle.
Voin vain kuvitella kuinka mukavaa ja ihanaa olisi nukkua viekussasi. Olisi varmasti turvallinen olo.
Ollut tänään jo vähän parempi olo. Ei ole paleltanut ja mulla oli jopa nälkä herätessä. Vain semisti nuutunut olo. Makuaisti on jossain. Tosin illemmalla alkoi kova päänsärky. Inhottava tauti kun vireystila aaltoilee paljon.
Silloin kun ensimmäisen kerran tavattiin niin mä olin semmonen 65 kiloinen rötkylä. Suurimmaksi osaksi lihasta. Olisin vissiin jaksanut nostaa sinut ilmaan. Jaksoin silloin nostaa mun veljen ilmaan ja hän oli noin 125kg. Nyt olen vain varjo itsestäni.
Rakkaudella M.K.K
Haluaisin.Hankkia sinut elämääni.
Niin.Mä ajattelin just miltä tuntuisi kietoutua alastomana sun alastomaan vartaloon kiinni
Minkä pituiset ne on nytLeikkasin omat hiukseni eteisen peilin edessä seisten, Lidlin saksilla.
Hyvää yötä.Vanhan naisen sydän yhä polttelee, kun ajattelen sinua. Sori. <3 Hyvät yöt!
Sivusta: luultavasti väärinkäsitys tai kommunikaatiokatkos, ei täällä voi tietää kukaa lähettää sanomia kenelle. Kauniita uniaTänään on ollut vähän verkko-ongelmia. Ajatuksissani oot ollut kyllä. Vaikka ilmeisesti haluat tehdä selväksi sun mielessäs olleen jonkun muun, kun ei täsmää. Harmi, kaikki tärkeimmät yksi kerrallaan. Nuku hyvin.
~🩵Hyvää yötä.
Toivon todella että vielä kuulisin hänestä. Olisitpa hän. Se viesti toisella palstalla oli miehellePalaan asiaan. Vastaus toisella palstalla esitettyyn kysymykseen.