vierailija
Et sinä vaan joku toinen on pelottava. Ota ite yhteyttäEn mitenkään voi olla niin pelottava ettet tohtisi ottaa yhteyttä jos haluaisit.
Et sinä vaan joku toinen on pelottava. Ota ite yhteyttäEn mitenkään voi olla niin pelottava ettet tohtisi ottaa yhteyttä jos haluaisit.
Mille viestille kävi niin?Muistakaa tänne kirjoittavat että kun jatkatte palstailua täällä vauvan sulkemisen jälkeen ja kirjoitatte tänne vastauksia toiselle palstalle tuulleeseen viestiin, sitä voi jatkaa aivan joku muu kuin se alkuperäinen kirjoittaja. Se taas nähtiin. Oma viesti alkoi elämään täällä omaa elämäänsä.
Ihan äskettäin tuossa edellä. Parempi että ette sekottaisi näiden kahden palstojen viestejä keskenään ollenkaanMille viestille kävi niin?
Mitä tarkoitat?Olet päiväuneni, mutta elämme yhdellä tavalla painajaista.
Ei sulle mitään.”Harmi, että juoksit karkuun, vaikka halusit jossain välissä kovasti selvittää asioita. Harmi, että tein mitä tein. Harmi.”
Mitä teit?
Jep, näin käynyt joskus myös minun viestille.Muistakaa tänne kirjoittavat että kun jatkatte palstailua täällä vauvan sulkemisen jälkeen ja kirjoitatte tänne vastauksia toiselle palstalle tuulleeseen viestiin, sitä voi jatkaa aivan joku muu kuin se alkuperäinen kirjoittaja. Se taas nähtiin. Oma viesti alkoi elämään täällä omaa elämäänsä.
Ihan kun ei ne sekasin menis toisellakin palstalla.Hei äläkää taas jaksako! Onko pakko alkaa täällä sekoittelemaan viestejä!?!?!?
Kenelle tämä?Olin pölvästi kun edes ajattelin että olisit voinut haluta olla mun kanssa sun tilanteesta huolimatta, turhaa kaipailin.
Tilanteet muuttuvat, mutta joissakin tapauksissa ei ole voimavaroja muuhun kuin elämän takaisin raiteilleen saamiseen. sivustaOlin pölvästi kun edes ajattelin että olisit voinut haluta olla mun kanssa sun tilanteesta huolimatta, turhaa kaipailin.
Rakastan sua.Olin pölvästi kun edes ajattelin että olisit voinut haluta olla mun kanssa sun tilanteesta huolimatta, turhaa kaipailin.