Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistakaa tänne kirjoittavat että kun jatkatte palstailua täällä vauvan sulkemisen jälkeen ja kirjoitatte tänne vastauksia toiselle palstalle tuulleeseen viestiin, sitä voi jatkaa aivan joku muu kuin se alkuperäinen kirjoittaja. Se taas nähtiin. Oma viesti alkoi elämään täällä omaa elämäänsä.
 
vierailija
Rakkaalle hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja. 🤗😚
Olisi ihanaa ennen nukkumaanmenoa kuiskuttaa korvaasi kuinka paljon sinua haluaisin ja rakastan. 🥰
Tänään oli eka terveenä olo päivä. 😁 Pääsee huomenna vihdoin hoitamaan hommia. 😬 Olen onnistunut saamaan mun silmäluomen tulehtumaan. Tulee hangattua silmiä allergian takia tai sitten olen itkenyt liikaa. 😒
Ollut jonkin aikaa todella yksinäinen olo. Ei mulla oikeastaan ole ketään joka kunnolla välittäisi. Minuun otetaan yhteyttä vaan silloin kun tarvitsevat jotain minulta. 😞 Onneksi on koirat jotka saavat minut tuntemaan oloni rakastetuksi.
Varmaan jossain vaiheessa lopetan tännekin kirjoittamisen.
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Muistakaa tänne kirjoittavat että kun jatkatte palstailua täällä vauvan sulkemisen jälkeen ja kirjoitatte tänne vastauksia toiselle palstalle tuulleeseen viestiin, sitä voi jatkaa aivan joku muu kuin se alkuperäinen kirjoittaja. Se taas nähtiin. Oma viesti alkoi elämään täällä omaa elämäänsä.
Jep, näin käynyt joskus myös minun viestille.
 

Yhteistyössä