Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
<<< Huomenta >>>

Vilkasta sanahelinää tällä tontilla su 11.08. iltapäivä, ilta + yö. Pitkiä vuodatuksia - ihmisillä kiivas kaipuu kaivatun kaikkuun.
Ainuttakaan vuodatusta ei minulta - muutaman av - sulun jälkeen kirjoitetun humoristisen viestin jälkeen.
Ei täällä, ei Vauvalla. ✓✓✓
.
Minun osaltani nyt mental update/tietoinen päätös jättää koko kesän kestänyt 'kansanfoorumin' lukuharraste' kokonaan pois; joten sinä pk - seudun komeusjumala et täällä etkä muualla tule terveisiä minun kynästäni enää saamaan. Saatan aamuisin somen ohella vilkaista, mutta en enää kommentoida.
.
Minulla on ikävä kyllä tuo tietty sinnikäs 'stalker fan club' [naisia mukana koko joukko] koko ajan kannoillani etsimässä täältä mitä tahansa tekstiä/sabotoimassa. He hanakasti omivat tekstejäni, jotka eivät minun kirjoittamiani lainkaan saadakseen juoruja kahvihetkiinsä. Erittäin kiusallista. On introvertti - askeetikkona kaikkea huomiota suorastaan karttavana aika raskasta olla pakkomielteisen kiinnostuksen [ja kateuden ://] kohteena.
En siitä nauti.
.
Ehkä minun uniikki blueprinttini/ pioneerifrekvenssini on se happi, jota he sieluissaan janoavat, vaikka eivät sitä tietenkään tunnista tai tunnusta tai credittia minulle mistään anna. Naiset varsinkin usein ovat sillä tapaa hyvin toksisia; Ihailu näyttäytyy ei suinkaan hyvantaht. sisarellisena kehuna tai kannustuksena,
vaan fleksaa
muotonsa sinne matalaan frekvenssiin; V - ihailun vibraan! Tässä nimenomaan naisilla olisi hyvin paljon petraamista; kyky arvostaa toista naista sisarellisesti ilman jatkuvaa kilpailua ja vertaamista.
.
Minun koko elämänmittainen totaalipäihteettömyyteni näyttää erityisesti ärsyttävän nimenomaan tiuhaan juhlivia päihdeaddikteja. Jostain syystä näin 🤷

Mennään siis ~
'telepatiatekstarein' toistaiseksi.


minä, Valonkantaja x

..universumin sivulta 🥳
.

⭐
 
vierailija
Välttämättä ulkoinen maailma ei ole itsessään se myrsky; ehkä joskus ihmismielemme on se todellinen myrsky vesilasissa. Se, miten suhtaudumme vaikeilta tuntuviin ja yllättäviinkin uusiin tilanteisiin, vaikuttaa enemmän hyvinvointiimme kuin itse ne tilanteet ja hetket. Kun keskitymme vastustamaan tai valittamaan olosuhteistamme, kulutamme voimavarojamme ja energiaa siihen, mikä yleensä lisää stressiä ja ahdistusta. Miksi emme siis keskittäisi niitä energioita hyväksymiseen ja sopeutumiseen.
Siksi, etytä jos on aina joutunut sopeutumaanja hyväksymään ja tahdon yli on vuosia kävelty niin mitta tulee täyteen jossakin vaiheessa.
 
vierailija
Aukasivat uudestaan vauvan ja samat psykoosityypit ja narkit näköjään mania päällä tuuttaa tekstiä

Vaikuttaa yhä enemmän miun silmääni siltä, että muutama tyyppi kirjottas ihan kaikki ja kaikki vetää opioidia tai sekakayttää

Kaivatun n näen torstaina 🩷
 
vierailija
Totta kai voi jos on viestintäyhteys kaivattunsa kanssa. Etkö voi viestiä hänen kanssaan henkilökohtaisesti ilman anonyymiä palstaketjua? Toivottavasti onnistuu. Yritä nukkua jos olet valvonut koko yön.
Eiks tuo nyt ole selvää, ettei toinen osapuoli ole halukas jankuttajan kanssa juttelemaan. Sen verran sekopäistä ja pakkomielteistä viestintää, että taatusti on estetty irl.
 
vierailija
Ohis. Ovat kaikki trolli puhuu itekseen kommentteja tänään ja toisella palstalla mun mielestäni

Fiktiivisiä hahmoja nuo risuleuat ja muut, skitsofreenikkojen päänsisäisten hahmojen projektioita tuhansia sivuja

Voisko olla että he on suurin osa eläkkeellä ja osa laitoshoidossa kroonikkoina näitä kirjoittamassa?
Nämä jutut kaikki itsehoitona ja terapiana puuttuvaa irl rakkautta korvaamassa

Työtön mies yksin tuumii eikä ketään isommin kaipaa.
 
vierailija
<<< Huomenta >>>

Vilkasta sanahelinää tällä tontilla su 11.08. iltapäivä, ilta + yö. Pitkiä vuodatuksia - ihmisillä kiivas kaipuu kaivatun kaikkuun.
Ainuttakaan vuodatusta ei minulta - muutaman av - sulun jälkeen kirjoitetun humoristisen viestin jälkeen.
Ei täällä, ei Vauvalla. ✓✓✓
.
Minun osaltani nyt mental update/tietoinen päätös jättää koko kesän kestänyt 'kansanfoorumin' lukuharraste' kokonaan pois; joten sinä pk - seudun komeusjumala et täällä etkä muualla tule terveisiä minun kynästäni enää saamaan. Saatan aamuisin somen ohella vilkaista, mutta en enää kommentoida.
.
Minulla on ikävä kyllä tuo tietty sinnikäs 'stalker fan club' [naisia mukana koko joukko] koko ajan kannoillani etsimässä täältä mitä tahansa tekstiä/sabotoimassa. He hanakasti omivat tekstejäni, jotka eivät minun kirjoittamiani lainkaan saadakseen juoruja kahvihetkiinsä. Erittäin kiusallista. On introvertti - askeetikkona kaikkea huomiota suorastaan karttavana aika raskasta olla pakkomielteisen kiinnostuksen [ja kateuden ://] kohteena.
En siitä nauti.
.
Ehkä minun uniikki blueprinttini/ pioneerifrekvenssini on se happi, jota he sieluissaan janoavat, vaikka eivät sitä tietenkään tunnista tai tunnusta tai credittia minulle mistään anna. Naiset varsinkin usein ovat sillä tapaa hyvin toksisia; Ihailu näyttäytyy ei suinkaan hyvantaht. sisarellisena kehuna tai kannustuksena,
vaan fleksaa
muotonsa sinne matalaan frekvenssiin; V - ihailun vibraan! Tässä nimenomaan naisilla olisi hyvin paljon petraamista; kyky arvostaa toista naista sisarellisesti ilman jatkuvaa kilpailua ja vertaamista.
.
Minun koko elämänmittainen totaalipäihteettömyyteni näyttää erityisesti ärsyttävän nimenomaan tiuhaan juhlivia päihdeaddikteja. Jostain syystä näin 🤷

Mennään siis ~
'telepatiatekstarein' toistaiseksi.


minä, Valonkantaja x

..universumin sivulta 🥳
.

⭐
Kaikkea hyvää sinulle ♥
 

Yhteistyössä