Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllähän sen nyt näkee, että joku mun valossani sua alkoi ärsyttää, koska sun attitude oli heti k*rpä ja kilpailuhenkinen mun saavuttuani, lakonisesti eripuraa kylväen aloit mukahauskan
verbaalirokkikukkoilun.
Tämä naisen kusipäisyys- tendenssi toista kohtaan ihmetyttää ja on itseasiassa tosi surullista. Mikä tarve toista feminiiniä nillittää ja alaspainaa? Kerropa se vielä.
Mielenterveysongelmat varmaan. Luultavasti skitsofrenian vuoksi Kuusankosken piirimielisairaalan suljetulla osastolla pohtimassa elämän syntyjä syviä, katsomassa auringonnousua kalterien läpi, miettien mikä elämässä meni vikaan, miksi piti aloittaa imppaaminen Joutsenossa.
 
vierailija
Ohhoijaa. Täysin ala-arvoinen ja perätön kommenttisi jonka esität, heijastaa voimakkaita tunteita ja mahdollisesti vain henkilökohtaisia kokemuksiasi. On selvää, että koet jotain suurta turhautumista ja vihaa, mikä voi johtua täysin omista haasteistasi tai epäonnistumisistasi. Sinun negatiivinen käyttäytyminen jolle olet ilmeisesti sokea, voi juontaa juurensa monista syistä. Se voi olla sinun tapasi käsitellä omia ongelmiasi ja epävarmuuksia. Jos itsensä tuntee riittämättömäksi tai ulkopuoliseksi, kuten taidat tuntea niin tällöin saatat yrittää nostaa itseäsi muiden kustannuksella. Tämä ei kuitenkaan ole rakentava tapa käsitellä ongelmiasi ja se voi vain pahentaa tilannettasi. Kirjoittamasi kommentit ovat täynnä vihaa ja negatiivisuutta, ja voin valita vastata niihin myötätuntoisesti ja rakentavasti sen sijaan, että syvennän sisäistä konfliktiasi jota peilaat muihin. Suosittelen sinulle itsetutkiskelua ja samalla hakemaan keskusteluapua tai tukea omissa mielen kamppailuissasi. Meidän tulisi kaikkien kannustaa ihmisiä etsimään apua tarvittaessa sen sijaan, että tuomitsemme heidät heidän käytöksestään.
🧡🌞 Hyvin ja taiten muotoiltu, niin sisällön kuin muodonkin puolesta.
 
vierailija
Psykopaatti se on ehdottomasti.Etsimällä etsien hakee toisen lihasta kohdan, johon voi herjansa kiinnittää. Samalla kaavalla vielä koostaa nuo maratoonimitan pilkkaviestit. Ottaa kohteen tekstiä parhaita paloja ja plagioi siitä fiksumman ilmaisut omaansa. Säälittävä pieni täysin tyhjä hengetön ihminen, kuin olla vaan voi.
 
vierailija
Psykopaatti se on ehdottomasti.Etsimällä etsien hakee toisen lihasta kohdan, johon voi herjansa kiinnittää. Samalla kaavalla vielä koostaa nuo maratoonimitan pilkkaviestit. Ottaa kohteen tekstiä parhaita paloja ja plagioi siitä fiksumman ilmaisut omaansa. Säälittävä pieni täysin tyhjä hengetön ihminen, kuin olla vaan voi.
Eli nainen tuli huhuilemaan kaivattuaan, kun tämä trolli psykopaatti aloitti täydellisen naisen lyttäämisen sillä tapaa vihjaten kuin tuo kaipaaja olisi joku suljetun osaston mt.potilas, jonka miespuolinen kaivattu taasen mielikuvutushahmo ja hattivattihahmo täysin naisen omassa päässä luotu! Niinhän se tosiaan meni. Lisää herjoja vain puski uusissa kommenteissaan tätä hurmaavaa naista kohtaan. Ettekö te nyt jumalauta näe.
 
vierailija
Eli tuli huhuilemaan kaivattuaan, kun aloitti täydellisen naisen lyttäämisen sillä tapaa vihjaten kuin tuo kaipaaja olisi joku suljetun osaston mt.potilas, jonka miespuolinen kaivattu taasen mielikuvutushahmo ja hattivattihahmo täysin naisen omassa päässä luotu! Niinhän se tosiaan meni. Lisää herjoja vain puski uusissa kommenteissaan tätä hurmaavaa naista kohtaan. Ettekö te nyt jumalauta näe.
Ainoa asia joka näkyy aika selkeästi on, että joku pakottaa nyt vähän liikaa täysin oma keksittyä narratiiviaan jossa ei ole päätä eikä häntää.
 
vierailija
Huomenta ”mun” tyypille. Sosiaalinen introventti joutui eilen koville, ja kaipaa lepopäivää. Tänään ei kuitenkaan ole sen aika ja täytyy jaksaa vielä juhlia. ❤ Huomenna lupaan sulkea työhuoneen oven, enkä poistu sieltä pois.
 
vierailija
Yhteys syntyy sinun aloitteestasi. Tiedät kyllä miksi.
Hän, mun kohdalla J-mies, taas tietää miksi yhteys palautuu ainoastaan hänen aloitteestaan. Minä en halua enää joutua roikkumaan aviossa olevan miehen lahkeessa sekä särkeä sydäntäni hänen vaiheilunsa vuoksi enää yhtään enempää. Hän jo pari kertaa näytti ettei ollut tosissaan mun kanssa ja oli valmis sekä satuttamaan mua että menettämään mut. Minun aloitteestani mitään uudelleenlähestymistä ei siis tule enää koskaan tapahtumaan. Jos hän on muuttanut tapansa ja haluaa näyttää kohtelevansa mua hyvin, niin vastaan kyllä hänen aloitteeseensa.
 

Yhteistyössä