Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuuntelen sateen ropinaa ja ajattelen sua. Kuinkas muutenkaan.
Olit mun unessa, kohdattiin ystävällisissä merkeissä.
Joku merkitys sulla mun elämässä on, en vaan oikein ymmärrä että mikä.
Mitä mun tunteet yrittää mulle opettaa.

Suukko sateiseen päivään.
Onpa kauniisti kirjoitettu. Mulla täällä ei satanut tänään, mutta kaivattuni luona satoi. Hänkin on käynyt minun unissa nyt viikon aikana, vaikka kiirettä onkin pitänyt.
Ehkä se merkitys voi olla vain se, että ystävyyttä voi löytyä monesta paikasta, eikä itse aina osaa arvata, millaisena muut meidät näkevät.
 
vierailija
kaivattu ei tiedä minusta mitään. Voi aavistella, millainen ehkä olen. Ja on nähnyt minua paljon työroolin takaa. Sama persoonahan sieltä näkyy kuin vapaallakin. Mutta siltikin, suuri osa on näkemättä. Olen pidetty ihminen ja hänkin tykkäisi. 😎
 
vierailija
Oletko taas ajatellut minua
🫣👀😆 s-i-l-l-ä viisiin, senkin miesoletettu miesolento! Koska koko kehoni kihelmöi mystisesti - universaaleja kvanttifysiikan lainalaisuudeksia suorastaan uhmaten 🤔 Sinulla TÄYTYY olla osuutta asiaan. Älä yritä kiistää! 😅
 
vierailija
Oletko taas ajatellut minua
🫣 s-i-l-l-ä viisiin, senkin miesoletettu miesolento! Koska koko kehoni kihelmöi mystisesti - universaaleja kvanttifysiikan lainalaisuudeksia suorastaan uhmaten Sinulla TÄYTYY olla osuutta asiaan. Älä yritä kiistää!
Senkin miesoletettu miesolento. No, tietenkin! Koska eihän se voi olla muuta kuin sinun maagista vaikutustasi, joka saa kehosi kihelmöimään ja kvanttifysiikan lait näyttämään naurettavilta. Eikö olekin ihanaa, miten universumi kietoutuu sinuun? Jatka vain tätä loistavaa ajatteluasi – se on varmasti avain kaikkeen! Voit aivan hyvin jatkaa yksin uskoasi maagiseen yhteyteesi sinun ja tämän sinun mielikuvituksen “miesoletettu” tuotteen välillä. Universumi saattaa hyvinkin olla puolellasi – tai sitten se ja sinä et ole muuta kuin oman mielesi luomus. Joka tapauksessa: älä yritä kiistää sitä! 😄
 
vierailija
@hoy soldier! Mulla ei pukkaa mtn limerenssiä mun ajattelemani miesoletetun kanssa, tämä on kevyttä viihdettä vain. ;)) Oon karaktäärinä sillä tapaa niin grounded yli-järkevä ja yksinoloa ylettömän paljon janoava, id est: mahdoton kenenkään kesyttää. Et ole mun tyyppi 🥳 - olet stranger- mutta kiitos joka tapauksessa hauskasti skrivatusta kommentista, tyyppi incognito! Pirskahdellen purskahdin nauruun lainia lukiessani.
 
vierailija
@hoy soldier! Mulla ei pukkaa mtn limerenssiä mun ajattelemani miesoletetun kanssa, tämä on kevyttä viihdettä vain. ) Oon karaktäärinä sillä tapaa niin grounded yli-järkevä ja yksinoloa ylettömän paljon janoava, id est: mahdoton kenenkään kesyttää. Et ole mun tyyppi - olet stranger- mutta kiitos joka tapauksessa hauskasti skrivatusta kommentista, tyyppi incognito! Pirskahdellen purskahdin nauruun lainia lukiessani.
No voi hyvänen aika 😱 miten jännittävää! Olet siis niin “grounded” eli maadoitettu ja kosketuksissa maanpoveen sekä vielä oikein “yli-järkevä”, yksilö että voisit melkein olla yksi pääsiäissaarten 🗿 patsaista, Ja tuo sinun yksinolon jano – se on varmasti maailmanlaajuisesti tunnettu ilmiö, jota kaikki ihailevat. Onko sinulla jo faniklubia? Ja kiitos, että kerroit, että en ole sinun tyyppi; olen varma, että sydämeni murtuu tästä kaikkia järkyttävästä paljastuksesta. Mutta hei, nauru on paras lääke, eikö vain? Jatka samaan malliin, incognito-tyyppi!
 

Yhteistyössä