Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No voi hyvänen aika miten jännittävää! Olet siis niin “grounded” eli maadoitettu ja kosketuksissa maanpoveen sekä vielä oikein “yli-järkevä”, yksilö että voisit melkein olla yksi pääsiäissaarten patsaista, Ja tuo sinun yksinolon jano – se on varmasti maailmanlaajuisesti tunnettu ilmiö, jota kaikki ihailevat. Onko sinulla jo faniklubia? Ja kiitos, että kerroit, että en ole sinun tyyppi; olen varma, että sydämeni murtuu tästä kaikkia järkyttävästä paljastuksesta. Mutta hei, nauru on paras lääke, eikö vain? Jatka samaan malliin, incognito-tyyppi!
//

Danke, semimean gotta spit out somethin' nastyassed - basic Finnish vibe - cunt 🥳😆 Ain't lowering my royal vibe down to yours, bih! Compete w/ urself. imma out nao,
b y e x
 
vierailija
//

Danke, semimean gotta spit out somethin' nastyassed - basic Finnish vibe - cunt Ain't lowering my royal vibe down to yours, bih! Compete w/ urself. imma out nao,
b y e x
Well, isn’t that just delightful? I mean, who wouldn’t want to bask in the glow of such fake “royal vibes”? It’s truly inspiring how you refuse to lower yourself to mere mortal levels. Bravo for you! 🎉 You preach, the age-old wisdom of competing with oneself. Because why bother engaging with others when you can just have a one-person competition? That sounds like a blast! Who needs friends when you can be your own biggest fan? And what a dramatic exit! “Imma out nao,” you say. Truly, Shakespeare would be proud of this modern-day soliloquy. The world will surely miss your profound insights and sparkling personality. Bye-bye, oh majestic one! 🥳
 
vierailija
//

Danke, semimean gotta spit out somethin' nastyassed - basic Finnish vibe - cunt Ain't lowering my royal vibe down to yours, bih! Compete w/ urself. imma out nao,
b y e x
Kukapa ei haluaisi paistatella sinun kaltaisen "kuninkaallisen" hehkussa? On todella inspiroivaa, kuinka kieltäydyt alentamasta itseäsi kuolevaiselle tasolle. Bravo! 🎉 Ja ah kyllä, tuo ikivanha viisaus jossa käsketään kilpailla itsensä kanssa. Miksi vaivautua olemaan tekemisissä muiden kanssa, kun voit vain järjestää vain yhden henkilön kilpailun? Kuulostaa hurjalta! Kuka tarvitsee ystäviä, kun voit olla itsesi suurin fani? Ja mikä dramaattinen poistuminen! "Imma out nao", sanot. Todellakin, Shakespeare olisi ylpeä tästä sinun nykyajan soliloquuksesta. Maailma kaipaa varmasti syvällisiä oivalluksiasi ja säkenöivää persoonallisuuttasi. Heippa, oi majesteettinen! 🥳🤏
 
vierailija
Kyllähän sen nyt näkee, että joku mun valossani sua alkoi ärsyttää, koska sun attitude oli heti k*rpä ja kilpailuhenkinen mun saavuttuani, lakonisesti eripuraa kylväen aloit 📢✂📢 mukahauskan
verbaalirokkikukkoilun.
Tämä naisen kusipäisyys- tendenssi toista kohtaan ihmetyttää ja on itseasiassa tosi surullista. Mikä tarve toista feminiiniä nillittää ja alaspainaa? Kerropa se vielä.
 
vierailija
Kyllähän sen nyt näkee, että joku mun valossani sua alkoi ärsyttää, koska sun attitude oli heti k*rpä ja kilpailuhenkinen mun saavuttuani, lakonisesti eripuraa kylväen aloit mukahauskan
verbaalirokkikukkoilun.
Tämä naisen kusipäisyys- tendenssi toista kohtaan ihmetyttää ja on itseasiassa tosi surullista. Mikä tarve toista feminiiniä nillittää ja alaspainaa? Kerropa se vielä.
E d i t : Saan fiban, että sä olet nainen tai sitten biologinen m - mutta energeettisesti hyvin feminiini mies. Maskuliini sä et ole mlln tapaa.
 
vierailija
Kyllähän sen nyt näkee, että joku mun valossani sua alkoi ärsyttää, koska sun attitude oli heti k*rpä ja kilpailuhenkinen mun saavuttuani, lakonisesti eripuraa kylväen aloit mukahauskan
verbaalirokkikukkoilun.
Tämä naisen kusipäisyys- tendenssi toista kohtaan ihmetyttää ja on itseasiassa tosi surullista. Mikä tarve toista feminiiniä nillittää ja alaspainaa? Kerropa se vielä.
Kyllähän sen näkee mikä olet tyyppejäsi. Miksi puhua suoraan asioista kun voit vain heittää ilmoille sarkastisia, muka hauskoja kommentteja anopalstalla ja odottaa muiden reaktioita? Loppujen lopuksi kysymys ei ole pelkästään siitä, miksi joku ärsyttää toista tai miksi kilpailuhenkisyys nousee esiin.

Ehkä loppujen lopuksi nuokin asetelmat ovat vain omia tulkintojasi? Ehkä kukaan muu ei kilpaile kanssasi, kuin sinä itse. Se on paljon monimutkaisempaa ja vaatii syvällisempää pohdintaa niin omasta, kuin laajemminkin ihmisten välisestä dynamiikasta ja yhteiskunnallisista paineista. Ehkä sinun pitäisi keskittyä enemmän ymmärtämään toisia kuin tuomitsemaan. Mietippä sitä ja kommentoi sitten jos olet alkanut hiffata.
 
vierailija
Kokaiinia onpa mennyt taas tänään monta viivaa tuohon todella mukavaan huumorimuijaan selkeästi fiksaation kehittänyt kateellinen (joka palstan?) vakioakka? 🤔 Heti hyökkäsit tuon naisen kimppuun nuilla 7 metriä pitkillä defensiivisillä sepustuksilla yhä vaan uudestaan ja ajoit tuon karismaa huokuvan huumorimuijan pois. Kyllä minä sen nään. Hän vielä vastasi mukavasti alkuun siun veetuiluillesi ja sie vain jatkoit räksytystäs, lehemä. Voi voi kun niin kovin kauhiasti vitutti toisen naisen charmi. Huh miten tympii tuommoinen. T sivumies av ja kplus
 
vierailija
Kokaiinia onpa mennyt taas tänään monta viivaa tuohon todella mukavaan huumorimuijaan selkeästi fiksaation kehittänyt kateellinen (joka palstan?) vakioakka? Heti hyökkäsit tuon naisen kimppuun nuilla 7 metriä pitkillä defensiivisillä sepustuksilla yhä vaan uudestaan ja ajoit tuon karismaa huokuvan huumorimuijan pois. Kyllä minä sen nään. Hän vielä vastasi mukavasti alkuun siun veetuiluillesi ja sie vain jatkoit räksytystäs, lehemä. Voi voi kun niin kovin kauhiasti vitutti toisen naisen charmi. Huh miten tympii tuommoinen. T sivumies av ja kplus
Sinulla onko Kokaiinia ja p**riä mennyt taas tänään monta viivaa ja annosta? Mitä sinä oikein tekopyhä valkoritaroija esität täällä netissä? Aina muka niin "salavihkaa" pullahdat huutelemaan sivusta valkorirointeinesi ja muine säälittävine tarinoidesi kanssa. Sinä täällä räksytät ja puhut törkyjä tietämättä mistään muka mitään. Voi voi kun niin kovin kauhiasti vituttaa ulinasi. Huh miten tympii tuommoinen. T kanssa sivusta huutelijan rooliin alentuva av ja kplus
 
vierailija
Kokaiinia onpa mennyt taas tänään monta viivaa tuohon todella mukavaan huumorimuijaan selkeästi fiksaation kehittänyt kateellinen (joka palstan?) vakioakka? Heti hyökkäsit tuon naisen kimppuun nuilla 7 metriä pitkillä defensiivisillä sepustuksilla yhä vaan uudestaan ja ajoit tuon karismaa huokuvan huumorimuijan pois. Kyllä minä sen nään. Hän vielä vastasi mukavasti alkuun siun veetuiluillesi ja sie vain jatkoit räksytystäs, lehemä. Voi voi kun niin kovin kauhiasti vitutti toisen naisen charmi. Huh miten tympii tuommoinen. T sivumies av ja kplus
👍🏻Totta, ei kuulu tänne tuollainen, varmaan hevostallilta, ylilaudalta tai 24lta.
 
vierailija
Työnnä räksyttävä narkkikanttura nyt se dildo sinne paikkaas, josko se saatanallinen kateus ja lahjakkaampien ja valovoimaa sinua huomattavasti enemmän omaavien mollaustarve jo tuosta hupenisi. Se on nimittäin niin ilmeistä. Onhan se varmaan kurja olla pelkkä 0 ja kelkasta dropannu sekakäyttäjä jonka elämäntehtävä trollata ja digikiusata aamusta iltaan.
Ohhoijaa. Täysin ala-arvoinen ja perätön kommenttisi jonka esität, heijastaa voimakkaita tunteita ja mahdollisesti vain henkilökohtaisia kokemuksiasi. On selvää, että koet jotain suurta turhautumista ja vihaa, mikä voi johtua täysin omista haasteistasi tai epäonnistumisistasi. Sinun negatiivinen käyttäytyminen jolle olet ilmeisesti sokea, voi juontaa juurensa monista syistä. Se voi olla sinun tapasi käsitellä omia ongelmiasi ja epävarmuuksia. Jos itsensä tuntee riittämättömäksi tai ulkopuoliseksi, kuten taidat tuntea niin tällöin saatat yrittää nostaa itseäsi muiden kustannuksella. Tämä ei kuitenkaan ole rakentava tapa käsitellä ongelmiasi ja se voi vain pahentaa tilannettasi. Kirjoittamasi kommentit ovat täynnä vihaa ja negatiivisuutta, ja voin valita vastata niihin myötätuntoisesti ja rakentavasti sen sijaan, että syvennän sisäistä konfliktiasi jota peilaat muihin. Suosittelen sinulle itsetutkiskelua ja samalla hakemaan keskusteluapua tai tukea omissa mielen kamppailuissasi. Meidän tulisi kaikkien kannustaa ihmisiä etsimään apua tarvittaessa sen sijaan, että tuomitsemme heidät heidän käytöksestään.
 

Yhteistyössä