K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käärijä ja Antti on mun suosikki artistit. Rakastan kummankin musiikkia ja lavapreesensiä. Sitten nämä kaksi menevät tekemään yhdessä tollasta p*skaa, mä oikeasti hiukan petyin. Pakko myöntää, että oletin heiltä jotakin Suomi musiikin räjäyttävää ja mullistavaa hittiä. Mun moka.
Ahaa, eli jos artisti tekee paskaa, se on sun vikasi kun petyit, ettei tullutkaan parempaa?
 
vierailija
Ei kai, tallentuihan heillä viime haastattelun mukaan myös Ruissi sinne ”forever caregoryyn”. 😁
se oli ennenkuin romanialaiset näyttivät mistä ovat kotoisin :D hieno juttu oikeesti! varsinkin kun täällä on viime aikoina puhuttu heidän vähän laskusuunnasta. Niin mitä vielä, tulee joku romania ja vie potin :D toivottavasti tästä tulee jotain pysyvää heille
 
vierailija
Millon muuten kris (tai bojan) on viimeksi käyttänyt sitä valkoista reikäpaitaa? Mä oon nimittäin aika varma että se sama yksilö tuli instassa vastaan, ne isot reiät ainakin näytti olevan samoissa kohdissa. Mutta se oli jo vähän vanhempi kuva.
Kris sitä on tainnut käyttää, muistan ainakin joitakin kuvia joissa se on sillä päällä (ja bojan pitelee tiukasti krisiä vyötäröltä, siksi se on painautunut mun verkkokalvoille).
 

Yhteistyössä