vierailija
Ketkäs täällä sanoikaan, ettei Joksuja niin montaa mee kattoo? Mites näin kävi, et Joksut hehkuttaa Romanian keikkaa, joka on yksi parhaista keikoista nyt heillä ollut
Joo, ihan maktava ovi auki nyt Joksuille! Yhtä iso markkina-alue kuin koko Balkanit tai koko Pohjoismaat yhteensä, ja sinne pääsee suht helposti ajaen tekeen kiertueita. Ja heidän musatyyli osuu tuolla alueella varmasti kuin nyrkki silmään!Romania on kuitenkin tosi iso maa, 19 milj ihmistä, noin iso onnistunut keikka tuntuu varmasti hienolta ja se tuli varmaan vähän yllätyksenä.
No mitä väliä ei tämä ole kilpailu!!Ruissista sanottiin, että se on tämän kesän paras keikka, mutta tästä että se on yksi heidän paras keikka IKINÄ.
Ei kukaan ole sanonut noin? mitä ihmettä höpötät?Ketkäs täällä sanoikaan, ettei Joksuja niin montaa mee kattoo? Mites näin kävi, et Joksut hehkuttaa Romanian keikkaa, joka on yksi parhaista keikoista nyt heillä ollut
Sitä väliä, että tästä alettiin puhumaan.No mitä väliä ei tämä ole kilpailu!!
Ai oliko siellä 10000?Ketkäs täällä sanoikaan, ettei Joksuja niin montaa mee kattoo? Mites näin kävi, et Joksut hehkuttaa Romanian keikkaa, joka on yksi parhaista keikoista nyt heillä ollut
NO tämäpä just!!!Joo, ihan maktava ovi auki nyt Joksuille! Yhtä iso markkina-alue kuin koko Balkanit tai koko Pohjoismaat yhteensä, ja sinne pääsee suht helposti ajaen tekeen kiertueita. Ja heidän musatyyli osuu tuolla alueella varmasti kuin nyrkki silmään!
Kyllä täällä pari sanoi, ettei Joksuja mee niin moni kuunteleenEi kukaan ole sanonut noin? mitä ihmettä höpötät?
Voitko etsiä ne viestit ? mikä sivu?Kyllä täällä pari sanoi, ettei Joksuja mee niin moni kuunteleen
kukaan ei sanonut ettei olisi isoa yleisöä, vaan todettiin ettei koko festariväki mene sinne. Eikä tainnut mennäkään.Ketkäs täällä sanoikaan, ettei Joksuja niin montaa mee kattoo? Mites näin kävi, et Joksut hehkuttaa Romanian keikkaa, joka on yksi parhaista keikoista nyt heillä ollut
Löydätkö sellaisen viestin? Oon roikkunut täällä koko illan ja keskusteltiin eniten siitä tuleeko koko päivän maksimi 15t vai "vain" 10t. Oletettiin että tästä tulisi makkarakeikan ohella suurin keikka tänä vuonna.Kyllä täällä pari sanoi, ettei Joksuja mee niin moni kuunteleen
Millä sivulla sanotaan näin?Kyllä täällä pari sanoi, ettei Joksuja mee niin moni kuunteleen
No niinpä, mä ainakin olen tosi iloinen tuon Romanian keikan puolesta. Ja nehän sanoi että Ruissin keikka oli yksi niitä maagisia hetkiä jotka tallentavat arkistoonsa ikuisiksi ajoiksi, eli ei pelkästään kesän parhaasta keikasta ollut puhe.No mitä väliä ei tämä ole kilpailu!!
"Kuten sanottu tuo 10 tuhatta ei edes ollut koko festarikunta, jos päivässä on noin 15 tuhatta. Ihan realistista on odottaa sen 10 tuhatta paikalle"Löydätkö sellaisen viestin? Oon roikkunut täällä koko illan ja keskusteltiin eniten siitä tuleeko koko päivän maksimi 15t vai "vain" 10t. Oletettiin että tästä tulisi makkarakeikan ohella suurin keikka tänä vuonna.
Tuossa nyt ainakin"Kuten sanottu tuo 10 tuhatta ei edes ollut koko festarikunta, jos päivässä on noin 15 tuhatta. Ihan realistista on odottaa sen 10 tuhatta paikalle"
"No ei tule kyllä joksuja katsomaan tuollaista määrää."
Ai mä oon ihan varma et näin jonkun että puhuttiin tämän kesän parhaasta festarista. Siis et ruissi oliNo niinpä, mä ainakin olen tosi iloinen tuon Romanian keikan puolesta. Ja nehän sanoi että Ruissin keikka oli yksi niitä maagisia hetkiä jotka tallentavat arkistoonsa ikuisiksi ajoiksi, eli ei pelkästään kesän parhaasta keikasta ollut puhe.
No siis tuliko kymppitonni?"Kuten sanottu tuo 10 tuhatta ei edes ollut koko festarikunta, jos päivässä on noin 15 tuhatta. Ihan realistista on odottaa sen 10 tuhatta paikalle"
Oliko tuo sun oma viesti"Kuten sanottu tuo 10 tuhatta ei edes ollut koko festarikunta, jos päivässä on noin 15 tuhatta. Ihan realistista on odottaa sen 10 tuhatta paikalle"
Njoo, mua jo toisaalla opastettiinkin että siinä kuvassa oli krisin tyttöystävä se paita päällä, eli eiköhän se sit ollut sama.Kris sitä on tainnut käyttää, muistan ainakin joitakin kuvia joissa se on sillä päällä (ja bojan pitelee tiukasti krisiä vyötäröltä, siksi se on painautunut mun verkkokalvoille).
Ei? Tuo löytyy sivulta olisko ollut 1485 tai jotainOliko tuo sun oma viesti
Minusta tämä voi avata joksujenkin silmiä sen suhteen, mihin heidän kannattaa keskittyä laajentumaan. Heillä menee hyvin Itä-Euroopassa (Puola, Balkan, Romania yms.). Okei, Suomi toki. Mutta miksi ei voisi sinne keskittyä, se on kuitenkin iso markkina-alue. USA, Länsi-Eurooppa se on kuitenkin hankalaa markkina-aluetta.Joo, ihan maktava ovi auki nyt Joksuille! Yhtä iso markkina-alue kuin koko Balkanit tai koko Pohjoismaat yhteensä, ja sinne pääsee suht helposti ajaen tekeen kiertueita. Ja heidän musatyyli osuu tuolla alueella varmasti kuin nyrkki silmään!
Tarkoittanee samaa, molemmat kuuluu parhaiden joukkoon.Ruissista sanottiin, että se on tämän kesän paras keikka, mutta tästä että se on yksi heidän paras keikka IKINÄ.