K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Romania on kuitenkin tosi iso maa, 19 milj ihmistä, noin iso onnistunut keikka tuntuu varmasti hienolta ja se tuli varmaan vähän yllätyksenä.
Joo, ihan maktava ovi auki nyt Joksuille! Yhtä iso markkina-alue kuin koko Balkanit tai koko Pohjoismaat yhteensä, ja sinne pääsee suht helposti ajaen tekeen kiertueita. Ja heidän musatyyli osuu tuolla alueella varmasti kuin nyrkki silmään!
 
vierailija
Löydätkö sellaisen viestin? Oon roikkunut täällä koko illan ja keskusteltiin eniten siitä tuleeko koko päivän maksimi 15t vai "vain" 10t. Oletettiin että tästä tulisi makkarakeikan ohella suurin keikka tänä vuonna.
"Kuten sanottu tuo 10 tuhatta ei edes ollut koko festarikunta, jos päivässä on noin 15 tuhatta. Ihan realistista on odottaa sen 10 tuhatta paikalle"

"No ei tule kyllä joksuja katsomaan tuollaista määrää."
 
vierailija
No niinpä, mä ainakin olen tosi iloinen tuon Romanian keikan puolesta. Ja nehän sanoi että Ruissin keikka oli yksi niitä maagisia hetkiä jotka tallentavat arkistoonsa ikuisiksi ajoiksi, eli ei pelkästään kesän parhaasta keikasta ollut puhe.
Ai mä oon ihan varma et näin jonkun että puhuttiin tämän kesän parhaasta festarista. Siis et ruissi oli
 
vierailija
Joksujen kannattaa tosiaan panostaa noilla alueilla kunnolla kun on hyvä sauma, ja jättää Saksat ja Britit myöhemmäksi. He ovat nyt Slovenian (1 miljoona ihmistä) suurin bändi, mutta ovi on avoin tulla koko lähialueen Balkanin (30 miljoonaa) + Romanian (20 miljoonaa) isoimmaksi bändiksi, eli yleisökapasiteettia on kasvaa jopa 50-kertaiseksi kotimaan yleisöön verrattuna. Sit siitä pohjalta ja isolla budjetilla voi halutessa sit jatkaa sinne Saksaan, Britteihin ja Ausseihin jos tekee mieli.
 
vierailija
Joo, ihan maktava ovi auki nyt Joksuille! Yhtä iso markkina-alue kuin koko Balkanit tai koko Pohjoismaat yhteensä, ja sinne pääsee suht helposti ajaen tekeen kiertueita. Ja heidän musatyyli osuu tuolla alueella varmasti kuin nyrkki silmään!
Minusta tämä voi avata joksujenkin silmiä sen suhteen, mihin heidän kannattaa keskittyä laajentumaan. Heillä menee hyvin Itä-Euroopassa (Puola, Balkan, Romania yms.). Okei, Suomi toki. Mutta miksi ei voisi sinne keskittyä, se on kuitenkin iso markkina-alue. USA, Länsi-Eurooppa se on kuitenkin hankalaa markkina-aluetta.
 

Yhteistyössä