K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta on ihan käsittämätöntä, että ulkkikset tykkää Auto jäästä ja Kot kotista. Onko siellä eritelty, että missä maissa näissä erityisesti kuunnellaan?
Ei yhtään käsittämätöntä kun kuuntelet biisin niin että et ymmärtäisi sanoja. Kiva melodia, tarttuva jne. Sanathan on ihan tyhmät ja jotenkin suomi+melodia nii en pysty kuuntelemaan :D
 
vierailija
Musta on ihan käsittämätöntä, että ulkkikset tykkää Auto jäästä ja Kot kotista. Onko siellä eritelty, että missä maissa näissä erityisesti kuunnellaan?
Ikävästi ei ole biisikohtaista erittelyä kuunelijoile. Varmasti artisteilla on ne tiedot, oon kuullut että joskus bändit jopa rakentaa settilistansa sen mukaan missä maissa mitkäkin heidän biisit on erityisen suosittuja.
 
vierailija
Musta on ihan käsittämätöntä, että ulkkikset tykkää Auto jäästä ja Kot kotista. Onko siellä eritelty, että missä maissa näissä erityisesti kuunnellaan?
No selitys on helppo; tykästyivät Ccc ja halusivat nähdä koko keikan. Sinne ei viitsi mennä tuntematta muuta musaa, ja minkä he varmaan ekoina helposti oppivat? No just nää kaksi. Riemu sisään biisiin pääsystä voittaa sen, että se on järkky renkutus (paitsi kotkot ei edes ole 🤭)
 
vierailija
Millon muuten kris (tai bojan) on viimeksi käyttänyt sitä valkoista reikäpaitaa? Mä oon nimittäin aika varma että se sama yksilö tuli instassa vastaan, ne isot reiät ainakin näytti olevan samoissa kohdissa. Mutta se oli jo vähän vanhempi kuva.
 
vierailija
Sille coverille pitäisi tietty antaa käänetty nimi, semmoinen että toimii lauseessa yhtä hyvin kuin "ylivoimainen hitti" toimii. oku Unparalleled, niin että Joksuista vois kirjoittaa "their "unparalleled" hit song". :D
Tai sit Joksut voi vaan skipata koko coverijutun ja vaan nimetä jonkun uuden oman julkaisun suoraan "worldwide hit" tai "tiktok viral", niin sit saadaan sellaisia lauseita kuin "Joker Out's new Tiktok viral- song is their second most popular release, after their Worldwide hit- single that they released this winter."
 
vierailija
Musta on ihan käsittämätöntä, että ulkkikset tykkää Auto jäästä ja Kot kotista. Onko siellä eritelty, että missä maissa näissä erityisesti kuunnellaan?
Tuota auto jäätä en kyllä mäkään jaksa yhtään kuunnella, vaikka muuten tykkään melkein kaikista K:n biiseistä ja myös monista Antti Tuiskun biiseistä. Vaikea ymmärtää sen suosiota ulkomaillakaan mutta kaikilla oma makunsa tietysti ja hyvä niin.
 
vierailija
Tuota auto jäätä en kyllä mäkään jaksa yhtään kuunnella, vaikka muuten tykkään melkein kaikista K:n biiseistä ja myös monista Antti Tuiskun biiseistä. Vaikea ymmärtää sen suosiota ulkomaillakaan mutta kaikilla oma makunsa tietysti ja hyvä niin.
Käärijä ja Antti on mun suosikki artistit. Rakastan kummankin musiikkia ja lavapreesensiä. Sitten nämä kaksi menevät tekemään yhdessä tollasta p*skaa, mä oikeasti hiukan petyin. Pakko myöntää, että oletin heiltä jotakin Suomi musiikin räjäyttävää ja mullistavaa hittiä.😂 Mun moka.
 
vierailija
Siis hetkinen mistä paidasta nyt puhutaan ?

Tässä se on Bojanilla mutta viisuaikana Kris käytti sitä. En muista onko sitä Bojanin päällä nähtykään tuon jälkeen.
 

Yhteistyössä