vierailija
jokeroutestonia instassa on muutama pätkä keikalta, ehkä vielä myöhemmin tulee lisää.
Kyllä mulla on jäänyt festareiden jälkeen monet artistit/bändiT kuunteluun. Spotifyssa on se vika, etten välttämättä jaksa lähteä selvittämään mitään sen enempää jostakin artistista/bändistä, tarviin sen jonkun fyysisen jutun, että mun mielenkiinto herää kunnolla.No emt, ehkä mä aattelen, että moni alkaa kuuntelemaan? muistan kun esim paperi t (ei ollut vielä itselleni tunnettu, eka levyn aikaa) veti teltan ihan täyteen ja mietin et mitä pskaa tämä on ja tunnelma oli outo, mutta kun jäi kuunteleen niin tykästyin ja aloin kuuntelemaan. Ettekö te muka ala jos tykästytte johonkin uuteen?
Eikö joksut sanonut että tää ois myös tavoite, että sais uusia kuuntelijoita tän festarikesän kautta?
Mulla vaihtui nuorena soittolistat ainakin 4 kertaa vuodessa. Oli todellakin vuodenaikabiisit! Ja hakeuduin niiden pariin aina takaisin siihen vuodenaikaan, kun edellisen kerran niitä kuuntelin. Tai siis milloin opin ne tuntemaan.Mulla myös vaihtuu musiikkimaku, kun kesä vaihtuu syksyksi. Kuuntelen monesti keväällä ja kesällä paljon menevämpää musiikkia kuin talvella. En tiedä onko muita mun kaltaisia?
Eli käykö mullekin sitten noin, kun täytän 40 v., ettei ne soittolistat enää vaihdu niin usein?Mulla vaihtui nuorena soittolistat ainakin 4 kertaa vuodessa. Oli todellakin vuodenaikabiisit! Ja hakeuduin niiden pariin aina takaisin siihen vuodenaikaan, kun edellisen kerran niitä kuuntelin. Tai siis milloin opin ne tuntemaan.
Nyt vanhana menee vuosikin lähes samoilla Tai ainakin puoli vuotta!
Joo ja Bojanilla taas se Nacen paita joka sillä oli Ruississa.Krisillä ilmeisesti sama paita tänään, mikä Bojanilla on joskus ollut
Pidän siitä, että pitävät samoja vaatteita toistensa kanssaJoo ja Bojanilla taas se Nacen paita joka sillä oli Ruississa.
Joo, se on mustakin kiva tapa.Pidän siitä, että pitävät samoja vaatteita toistensa kanssa
No mulla käy usein niin että tykästyn ja saatan mennä keikallekin uudestaan, mutta en ryhdy kuitenkaan kuuntelemaan. Esim tänä kesänä näin lahdesti Elsa Brotheruksen ja tykkäsin älyttömästi, mutta eipä vaan oo tullu kuunneltua. Toisaalta nyt kun sen oon nähnyt ja tiedän tykkääväni, kynnys on tosi matalalla, jos joku päivä mietiskelen että mitäs uutta kivaa kuuntelisin.No emt, ehkä mä aattelen, että moni alkaa kuuntelemaan? muistan kun esim paperi t (ei ollut vielä itselleni tunnettu, eka levyn aikaa) veti teltan ihan täyteen ja mietin et mitä pskaa tämä on ja tunnelma oli outo, mutta kun jäi kuunteleen niin tykästyin ja aloin kuuntelemaan. Ettekö te muka ala jos tykästytte johonkin uuteen?
Eikö joksut sanonut että tää ois myös tavoite, että sais uusia kuuntelijoita tän festarikesän kautta?
Mulla vaihtuu soittolistat nykyään noin kerran kuukaudessa jo, kun taas nuorena oli samat biisit kuukausitolkulla samat kun ei ollut mitää striimauspalveluita. En vaihda silleen että tekisin täysin uuden listan tyhjästä, mutta kun joka viikko kyllästyn kouralliseen biisejä ja poistan ne, ja tilalle tulee muutamat uudet, niin kuukauden kierrossa melkein kaikki ehtii vaihtumaan. Jotkut kestosuosikit sit pyörii pidempään, tai päsee takaisin listalle aina välillä uudestaan.Mulla vaihtui nuorena soittolistat ainakin 4 kertaa vuodessa. Oli todellakin vuodenaikabiisit! Ja hakeuduin niiden pariin aina takaisin siihen vuodenaikaan, kun edellisen kerran niitä kuuntelin. Tai siis milloin opin ne tuntemaan.
Nyt vanhana menee vuosikin lähes samoilla Tai ainakin puoli vuotta!
Tuo huuto on niin siisti. Toivoisin vaan ettei yleisö aina huutaisi siihen päälle, vaan vasta sen jälkeen, niin kuuluisi tallenteillakin paremmin
Itseasiassa huvittaa näissä kesäfestaripätkissä, että uutena mielenkiinnon kohteena on kytätä juuri tuota yleisömäärää ja miten yleisö on mukana keikalla. No, tässä ei sitä tietoa löytynyt.
Sama toive täälläTuo huuto on niin siisti. Toivoisin vaan ettei yleisö aina huutaisi siihen päälle, vaan vasta sen jälkeen, niin kuuluisi tallenteillakin paremmin
Tuossa tuo pätkä!Joksujen keikan jälkeisiä fiiliksiä summer well festareiden instastoorissa. Tyytyväisiltä vaikuttivat
Tuolla aikaisemmin on instatili jossa näkyy yleisöä. nyt näyttää paljon olevan sellaisia jotka ei tiedä joksuja etukäteen. tai siihen malliin pönöttivät kädet puuskassaItseasiassa huvittaa näissä kesäfestaripätkissä, että uutena mielenkiinnon kohteena on kytätä juuri tuota yleisömäärää ja miten yleisö on mukana keikalla. No, tässä ei sitä tietoa löytynyt.
Olen samaa mieltä analyysistäsi että JO:n musiikki on ns helpompaa kuunneltavaa kuin K:n. Se on keskitempoista melodista rokkia, ja aika lähellä mainstream-musiikkia, kun taas K:n musaan ensireaktiot on usein WFT.Mä en ihan osta tota. Kuukaudessa kuuntelut on tippunut noin 17 000. Jos sinne on tullut jotain yksittäisiä niin missä ne kaikki tuhannet ja tuhannet ihmiset on jotka heidät kesällä on kuulleet?
Joksut on hyviä livenä ja musta heidän biisit on paljon ns. helpommin kuunneltavia kuin k:n. Mä siis itse kuuntelen ja tykkään k:n musiikista, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkotan.
Jep. Toisaalta puuttuuko joksuilta se yksi ylivoimainen hitti? Minusta heillä on yllättävän paljon tasaisen (tosi) hyviä biisejä. En tiedä voisiko se vaikuttaa.Olen samaa mieltä analyysistäsi että JO:n musiikki on ns helpompaa kuunneltavaa kuin K:n. Se on keskitempoista melodista rokkia, ja aika lähellä mainstream-musiikkia, kun taas K:n musaan ensireaktiot on usein WFT.
Ja se on JO:lle hyöty mutta myös kirous, varsinkin festareilla. Ihmiset nauttii helposti, mutta kun se musiikki on niin "normaalia" niin harva lopulta muistaa mennä spotifyhyn jälkeenpäin, vaikka sanovatkin ( täysin totuudellisesti) että voisivat kuunnella lisääkin. Ja samantyylistä musiikkia löytyy tusinoittain muita artisteja. Vastakohtana taas Kärtsän watafak-musiikki on sen verran erilaista, että ne jotka tykkää on pakko mennä katsomaan sen spotify, koska muuta saman tyyppistä musiikkia on vaikea löytää edes muilla kielillä.
Tyytyväisempiä kuin Suomessa, jopa?Joksujen keikan jälkeisiä fiiliksiä summer well festareiden instastoorissa. Tyytyväisiltä vaikuttivat
Onko jollain lukuihin perehtyneellä tietoa miten kärtsän vanhempi tuotanto on maistunut ccc:n jälkeen tulleelle yleisölle? Keikoillahan ne menee kuin kuumille kiville, mutta onhan vaikka joku Viulunkieli aika eri maailmaa kuin vaikka Kot kot. Mietin lähinnä sitä että mitkä biisit jäävät uusillekin faneille kuunteluun kun kyse on aika erilaisesta musiikista.Olen samaa mieltä analyysistäsi että JO:n musiikki on ns helpompaa kuunneltavaa kuin K:n. Se on keskitempoista melodista rokkia, ja aika lähellä mainstream-musiikkia, kun taas K:n musaan ensireaktiot on usein WFT.
Ja se on JO:lle hyöty mutta myös kirous, varsinkin festareilla. Ihmiset nauttii helposti, mutta kun se musiikki on niin "normaalia" niin harva lopulta muistaa mennä spotifyhyn jälkeenpäin, vaikka sanovatkin ( täysin totuudellisesti) että voisivat kuunnella lisääkin. Ja samantyylistä musiikkia löytyy tusinoittain muita artisteja. Vastakohtana taas Kärtsän watafak-musiikki on sen verran erilaista, että ne jotka tykkää on pakko mennä katsomaan sen spotify, koska muuta saman tyyppistä musiikkia on vaikea löytää edes muilla kielillä.