vierailija
Tossahan lukee että yksi paras/lempparein keikka IKINÄ.Jos Joksut tuolla tavalla hehkuttaa keikkaa se on ollut todella hyvä ja yleisö ollut messissä. Hyvä Romania!
Tossahan lukee että yksi paras/lempparein keikka IKINÄ.Jos Joksut tuolla tavalla hehkuttaa keikkaa se on ollut todella hyvä ja yleisö ollut messissä. Hyvä Romania!
Eikös ne reiät ole siinä ihan valmiina?Millon muuten kris (tai bojan) on viimeksi käyttänyt sitä valkoista reikäpaitaa? Mä oon nimittäin aika varma että se sama yksilö tuli instassa vastaan, ne isot reiät ainakin näytti olevan samoissa kohdissa. Mutta se oli jo vähän vanhempi kuva.
Ja toivovat palaavansa ensi vuonna! Eli Romania luultavasti ensi vuoden kiertueellaTossahan lukee että yksi paras/lempparein keikka IKINÄ.
Nauratti kun aiemmin oli vielä puhetta, että mammoja ei näkynyt vaan nuoria mini suomi saa väistyä romanian tieltäSuomi on lyöty, romania ohitti!
Ahaa, eli jos artisti tekee paskaa, se on sun vikasi kun petyit, ettei tullutkaan parempaa?Käärijä ja Antti on mun suosikki artistit. Rakastan kummankin musiikkia ja lavapreesensiä. Sitten nämä kaksi menevät tekemään yhdessä tollasta p*skaa, mä oikeasti hiukan petyin. Pakko myöntää, että oletin heiltä jotakin Suomi musiikin räjäyttävää ja mullistavaa hittiä. Mun moka.
Tarkoitatkohan tuota mun viestiäni Auto Jäästä? En tiedä kuka on hyvä niin -tyyppi, mutta ei mulla ainakaan oo tapana toistella mitään tiettyjä fraaseja. Oon kyllä täällä ollut jo pitkään.Hyvä niin- tyyppikin näköjään siirtynyt tänne.
Ihana juttu! Toivottavasti tulisi koko keikasta vielä taltiointi jonnekin!Jos Joksut tuolla tavalla hehkuttaa keikkaa se on ollut todella hyvä ja yleisö ollut messissä. Hyvä Romania!
Joo, aina ihana nähdä kun heillä on mennyt keikka hyvin ja yleisö messissä. Suomi ja Romania, Joksujen lempilapset.Oon kyllä iloinen Joksujen puolesta, että toi keikka meni hyvin
On tietysti kun se on jotain pitsineuletta, mutta oot varmaan nähnyt mitä paidoille tapahtuu Krisin päälläEikös ne reiät ole siinä ihan valmiina?
Eihän se mikään kilpailu ole että vaan yhdessä maassa voi olla hieno keikka ja yleisö mahtavasti messissä. Tosi hienoa että Romaniassakin oli!Nauratti kun aiemmin oli vielä puhetta, että mammoja ei näkynyt vaan nuoria mini suomi saa väistyä romanian tieltä
Romania on kuitenkin tosi iso maa, 19 milj ihmistä, noin iso onnistunut keikka tuntuu varmasti hienolta ja se tuli varmaan vähän yllätyksenä.Joo, aina ihana nähdä kun heillä on mennyt keikka hyvin ja yleisö messissä. Suomi ja Romania, Joksujen lempilapset.
Ja alussahan vaikutti, että tuolla ei ole kauheesti faneja, vaan sellaisia jotka ei oo Joksuja kuunnelleetJoo, aina ihana nähdä kun heillä on mennyt keikka hyvin ja yleisö messissä. Suomi ja Romania, Joksujen lempilapset.
On varmaan mahtava fiilis kun saa mukaan yleisön joka ei ole koskaan kuulut bändistä aiemmin.Ja alussahan vaikutti, että tuolla ei ole kauheesti faneja, vaan sellaisia jotka ei oo Joksuja kuunnelleet
Varmasti! Romanialaiset selkeesti osaavat bilettääOn varmaan mahtava fiilis kun saa mukaan yleisön joka ei ole koskaan kuulut bändistä aiemmin.
Ei kai, tallentuihan heillä viime haastattelun mukaan myös Ruissi sinne ”forever caregoryyn”.Suomi on lyöty, romania ohitti!
Toivottavasti tulee uusia kuuntelijoita tuolta. Minkähän palvelun kautta Romaniassa kuunnellaan musikkia eniten, onkohan sielläkin youtube suositumpi.Ja alussahan vaikutti, että tuolla ei ole kauheesti faneja, vaan sellaisia jotka ei oo Joksuja kuunnelleet
se oli ennenkuin romanialaiset näyttivät mistä ovat kotoisin hieno juttu oikeesti! varsinkin kun täällä on viime aikoina puhuttu heidän vähän laskusuunnasta. Niin mitä vielä, tulee joku romania ja vie potin toivottavasti tästä tulee jotain pysyvää heilleEi kai, tallentuihan heillä viime haastattelun mukaan myös Ruissi sinne ”forever caregoryyn”.
Silloin ei ollut vielä tätä Romanian keikkaa, joka selkeesti kuuluu nyt kärkipäähän heidän suosikkikeikoistaan, jossa siis ruissikin voi yhä ollaEi kai, tallentuihan heillä viime haastattelun mukaan myös Ruissi sinne ”forever caregoryyn”.
Joo siis en tarkoittanut väittää että Ruissi oli heidän mielestään parempi mutta siis niitä huippukeikkoja voi olla monta.Silloin ei ollut vielä tätä Romanian keikkaa, joka selkeesti kuuluu nyt kärkipäähän heidän suosikkikeikoistaan, jossa siis ruissikin voi yhä olla
Kris sitä on tainnut käyttää, muistan ainakin joitakin kuvia joissa se on sillä päällä (ja bojan pitelee tiukasti krisiä vyötäröltä, siksi se on painautunut mun verkkokalvoille).Millon muuten kris (tai bojan) on viimeksi käyttänyt sitä valkoista reikäpaitaa? Mä oon nimittäin aika varma että se sama yksilö tuli instassa vastaan, ne isot reiät ainakin näytti olevan samoissa kohdissa. Mutta se oli jo vähän vanhempi kuva.
Tottakai on Ruissi siellä, ei ne hyvät muistot ja fiilikset sitä paikkaa kohtaan minnekään katoa. Tosi hieno juttu että Romanian keikka meni noin hyvin myös!Silloin ei ollut vielä tätä Romanian keikkaa, joka selkeesti kuuluu nyt kärkipäähän heidän suosikkikeikoistaan, jossa siis ruissikin voi yhä olla
Siinä ekojen biisien aikana sen toisen lavan esiintyjä oli varmaan just lopettanut settinsä, niin porukat virtasi pikkuhiljaa sieltä paikalle.Joo keikan aikana tullut tosi paljon. siinä ekojen biisie kohdalla oli ihan pieni osa tosta.
Kyllähän se vika on silloin kuuntelijassa, jos hänen odotukset ovat olleet liian korkealla. Mun kommentti oli sitäpaitsi lähinnä kielikuva.Ahaa, eli jos artisti tekee paskaa, se on sun vikasi kun petyit, ettei tullutkaan parempaa?
Niin joku sano aikaisemmin, että ne menis näin, Hyvä joksuille.Siinä ekojen biisien aikana sen toisen lavan esiintyjä oli varmaan just lopettanut settinsä, niin porukat virtasi pikkuhiljaa sieltä paikalle.