Hyvä, jos ei nyt ollut.Ei ollut Bojan vitun off.
Paljon enemmän tuolla romaniassa oli kun ruississa imo.Saattoi ollakin. Näyttää vähintään yhtä isolta määrältä kuin Turussa.
Saksa, Ruotsi, Norja, Latvia ja Italia olivat täys lässähdykset, niin noi maat kannattaa kyl jättää pois tulevaisuudessa, ja ottaa lähialueen maita tilalle.Ei millään lailla vikatikki, omistautunutta yleisöä on löytynyt ympäri Eurooppaa ja varmasti löytyy myös jatkossa. Tottakai heidän kannattaa kiertää kaikkialla missä yleisöä on, eikä keskittyä vain muutamaan maahan. Siellä missä yleisöä on paljon voi tehdä useamman keikan ja bookata suurempia keikkapaikkoja.
Joo siellä oli sivuillakin täynnä porukkaa. Lähelle 10 tuhatta ainakin voisi hyvinkin ollaPaljon enemmän tuolla romaniassa oli kun ruississa imo.
Ei ollut aiemminkaan.Hyvä, jos ei nyt ollut.
jep ja ruississa se noin 6000-7000Joo siellä oli sivuillakin täynnä porukkaa. Lähelle 10 tuhatta ainakin voisi hyvinkin olla
Mun mielestä niillä oli tosi hyvät Saksan keikat maaliskuussa, olin itsekin kahdella niistä. Jos vaan bookkaavat niitä 500-1000 hengen leikkipaikkoja niin hyvin menee. Ja ehkä niitä ei tarvi niin montaa, esim. Berliini tai Leipzig jompikumpi, ovat maantieteellisesti liian lähekkäin.Saksa, Ruotsi, Norja, Latvia ja Italia olivat täys lässähdykset, niin noi maat kannattaa kyl jättää pois tulevaisuudessa, ja ottaa lähialueen maita tilalle.
Oliko oikeasti noin paljon? Mun mielestä näytti vähemmältä, lähempänä Logomon keikan yleisömäärää.jep ja ruississa se noin 6000-7000
Voihan Saksa olla mukana, nyt siellä oli vaan ehkä turhan monta keikkaa suhteessa kuuntelijoihin. Yksi tai kaksi keikkaa hyvin mietityllä sijainnilla varmaan toimisi.Saksa, Ruotsi, Norja, Latvia ja Italia olivat täys lässähdykset, niin noi maat kannattaa kyl jättää pois tulevaisuudessa, ja ottaa lähialueen maita tilalle.
Tämä on sinun oma arviosi, joka tarkoittaisi, että 1/3 teltasta oli tyhjänä. Ei ollut.jep ja ruississa se noin 6000-7000
Keikkapaikkoja ei leikkipaikkoja, kiitos autocorrect.Mun mielestä niillä oli tosi hyvät Saksan keikat maaliskuussa, olin itsekin kahdella niistä. Jos vaan bookkaavat niitä 500-1000 hengen leikkipaikkoja niin hyvin menee. Ja ehkä niitä ei tarvi niin montaa, esim. Berliini tai Leipzig jompikumpi, ovat maantieteellisesti liian lähekkäin.
Mutta jos mitään muuta ei alueella ollut niin osa vietti tietysti aikaa tuolla. Mutta ihanaa, että Joksut saivat nauttia tuolla ja toivotaan sieltä uutta yleisöä!Joo siellä oli sivuillakin täynnä porukkaa. Lähelle 10 tuhatta ainakin voisi hyvinkin olla
ottasivat rekon takas vaikka niin etteivät kerro sitä
Mistä sitä tietää vaikka se ois jo Oon oikeesti miettinyt tätä pari kertaa kun eivät oo ketään näyttäneet ottavan tilalle... No saattavat tietty haluta rauhassa vaan etsiä uutta manageria.ottasivat rekon takas vaikka niin etteivät kerro sitä
Joksut Pikku Kakkosen puistoon ens kesänä!Keikkapaikkoja ei leikkipaikkoja, kiitos autocorrect.
Mitä höpötät? telttaan mahtuu noin 8000 ihmistä.Tämä on sinun oma arviosi, joka tarkoittaisi, että 1/3 teltasta oli tyhjänä. Ei ollut.
Mä pidin omituisena jo vuosi sitten ajattelua, että Reko oikeasti lähti.Mistä sitä tietää vaikka se ois jo Oon oikeesti miettinyt tätä pari kertaa kun eivät oo ketään näyttäneet ottavan tilalle... No saattavat tietty haluta rauhassa vaan etsiä uutta manageria.
No, minä jo säikähdin, että Hoplopissako seuraava Suomen keikka on.Keikkapaikkoja ei leikkipaikkoja, kiitos autocorrect.
Koko yleisö vaikutti olevan messissä Joksujen keikalla kuitenkinMutta jos mitään muuta ei alueella ollut niin osa vietti tietysti aikaa tuolla. Mutta ihanaa, että Joksut saivat nauttia tuolla ja toivotaan sieltä uutta yleisöä!
Mun mielestä niillä oli tosi hyvät Saksan keikat maaliskuussa, olin itsekin kahdella niistä. Jos vaan bookkaavat niitä 500-1000 hengen leikkipaikkoja niin hyvin menee. Ja ehkä niitä ei tarvi niin montaa, esim. Berliini tai Leipzig jompikumpi, ovat maantieteellisesti liian lähekkäin.
No, minä jo säikähdin, että Hoplopissako seuraava Suomen keikka on.
Mun mielestä 8000:kin tuntuu liian isolta, tai ehkä jos ihmiset on tosi tiivisti ja siellä ulkopuolellakin seisoo porukkaa.Teltan tarkkaa kapasitettia ei ole missään, mutta se on alle 10 000. Joku 8000 on varmaan lähellä.