Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle ihania yö unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja ja myös hipsutuksia. 🤗😚
Olisinpa saanut sinut mukaan tämän päivän puuhiin. Olisi ollut hyvin ihanaa. 🥰 Kävin susineidin kanssa keräämässä puolukoita. Kastuttiin läpimäriksi. Sekä tein itse pitsaa. 😊 Mun pitää löytää muurahaiskeko. Saavat puhdistus hommia. Teen siitä linnun luurangosta koriste esineen. 😁 Mun pitäisi saada lisää massaa että kroppa toimii oikein. Mutta miten. Mut sitten tulee isompi peffa ja reidet. Mulla kun massa kertyy sinne alueelle. Kasvaa myös alakropan lihakset herkästi. Housut oli joskus kokoa m. 😬 Olen välillä miettinyt kera pienen kauhun ruuvin ja mutterin yhteen sopivuutta. 😳🫣
Tulipas paljon juttua. Hupsista. 😄
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Hanipöölle ihania yö unia.
Oikein paljon unihaleja ja pusuja ja myös hipsutuksia.
Olisinpa saanut sinut mukaan tämän päivän puuhiin. Olisi ollut hyvin ihanaa. Kävin susineidin kanssa keräämässä puolukoita. Kastuttiin läpimäriksi. Sekä tein itse pitsaa. Mun pitää löytää muurahaiskeko. Saavat puhdistus hommia. Teen siitä linnun luurangosta koriste esineen. Mun pitäisi saada lisää massaa että kroppa toimii oikein. Mutta miten. Mut sitten tulee isompi peffa ja reidet. Mulla kun massa kertyy sinne alueelle. Kasvaa myös alakropan lihakset herkästi. Housut oli joskus kokoa m. Olen välillä miettinyt kera pienen kauhun ruuvin ja mutterin yhteen sopivuutta. 🫣
Tulipas paljon juttua. Hupsista.
Rakkaudella M.K.K
👋🏻💕🐱🐶
 

Yhteistyössä