Molemminpuolista. Rakastan sinua mielettömästi ja mielelläni.Rakastan ja haluan sinua mielettömästi.
Molemminpuolista. Rakastan sinua mielettömästi ja mielelläni.Rakastan ja haluan sinua mielettömästi.
Molemminpuolista. Rakastan sinua mielettömästi ja mielelläni.
Kuuluu elämään. Kaikki uusi pelottaa.Pelottaa myös aika paljon.
Mikä?Pelottaa myös aika paljon.
Älä hätäilePelottaa myös aika paljon.
Olispa mulle.Anna mun harhailla hetki.ME. HYVÄÄ YÖTÄ
En tiedä, kuka olet. Mutta minä olen nainen.Olispa mulle.Anna mun harhailla hetki.
Sattui lähtemään mukaan? ja minä kun oon vieläkin järkyttyny siitä oravasta. Entä jos siinä on tauteja tai myrkkyä?Haluatko kuulla oudoimman asian mikä mulla on pakastimessa. Kerron kumminkin.
Kuollut lintu. Se vaan sattui nyt lähtemään ulkoa mukaan. Pitäisi nylkeä se ja putsata lihat.
-M.K.K
Mulla oli kerran pihalla ikkunan alla kuollut metso ja mietin montakohan tuntia on ollut kuolleena ja voikohan sen vielä syödä. Kun en muuta osannut niin siirsin vaan pihan sivuun elukoiden ruoaksi. Ja asiaa selvitettyäni ei kai sitä olisi voinut niin vaan syödäkään kun sen "omistusoikeus" ei ollut selvä. Tosin, jos olisin nähnyt sen ikkunaan poksahduksen en olisi alkanut selvitellä mitään omistusoikeuksia kenelle se kuuluu. Tosin en olisi osannut sitä nylkeäkään, mutta ehkä Tanskalaisen maajussin oppeja katsoessa olisin ehkä senkin taitanut. Tosin se ei taitaisi tarvita hanhen nyljentää. Ehkä olisin voinut laittaa blogiin kuvan "ite nyljin" lopputuloksestaHaluatko kuulla oudoimman asian mikä mulla on pakastimessa. Kerron kumminkin.
Kuollut lintu. Se vaan sattui nyt lähtemään ulkoa mukaan. Pitäisi nylkeä se ja putsata lihat.
-M.K.K