K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja ei kai B halua esittää olevansa sinkku, ei ole ikinä missään näin sanonut toisin kuin Käärijä. Hän ei varmaan aktiivisesti itse aio tuoda asiaa esiin mutta tuskin piilotteleekaan.
Joo ei B ole todellakaan halunnut mitään sinkkua esittää, uskon että tammikuuhun saakka (jolloin sanoi ettei ole tyttöystävää) on ollutkin. Mutta kuten tiedämme sen jälkeen on uusia ihmisiä tavattu
 
vierailija
Sitten minä uskon, jos itse tuo julkisuuteen, en mitään juoruja ja muita.
No, minäpä uskon ettei ihan aktiivisesti tule tuomaan. Se vaan pikkuhiljaa selviää. Tosin kun häneltä varmaan asiasta nyt tullaan jossain tulevissa haastatteluissa kysymään, niin en usko että tulee kieltämään, ehkä ei henkilöllisyyttä kerro, mutta sen että on tyttöystävä. Ei boitsun pokka kestäis valehdella.
 
vierailija
No, minäpä uskon ettei ihan aktiivisesti tule tuomaan. Se vaan pikkuhiljaa selviää. Tosin kun häneltä varmaan asiasta nyt tullaan jossain tulevissa haastatteluissa kysymään, niin en usko että tulee kieltämään, ehkä ei henkilöllisyyttä kerro, mutta sen että on tyttöystävä. Ei boitsun pokka kestäis valehdella.
Tai sitten hän sanoo ettei kommentoi yksityisasioitaan. Mikä on sitten kyllä sama asia kuin myöntö.
 
vierailija
Joo, ja siinä vika laini on, että ”sitten minä kerroin minun naisestani”. Ei siinä olisi mitään logiikkaa, jos ensin olisi puhuttu naispuolisesta kaverista.
Mutta logiikka on siltikin vähän hukassa tuossa. Tosin baby lasagna Ei luultavasti yritäkään muistella mitään keskustelua sanatarkasti mutta eihän tuo pätkä tuollaisena kovin järkevä olisi, jos siinä olisi heidän puheitaan vuorotellen. Jos siis BL kysyy ensin mihin B on menossa ja B vastaa menevänsä tyttöystävän luo, ja sitten taas BL kysyy että mistä tyttöystävä on kotoisin, ja sitten hän puhuisikin omasta tyttöystävästään 🤔🤔🤔 Hiukan järkevämpi tuo olisi, jos kysyjä olisi Bojan ja vastaajana BL, jolloin se viimeisin osuus siitä sen omasta tyttöystävästä olisi ikään kuin vastausta siihen mitä on kysytty. Mutta varmaan siis BL on vaan kierrellyt sitä tosiseikkaa että he nyt eivät jutelleet viisuista mitään (se oli muistaakseni just se kysymys joka sille esitettiin) ja sitten se käänsi tällaisen pinnallisen juttelun "deeper leveliksi" ja antoi siitä jotain esimerkkejä, jotka ei nyt ehkä olleet tasan sitä mitä he oikeasti puhuivat.
 
vierailija
Minun teoriani on : sekä B että varsinkin K laittavat hienovaraisia vihjeitä että heteroita tässä ollaan koko ajan oltu. Ollaan vain ystäviä ja sori siitä jos joillekin on tullut väärät vibat.
Hienovaraisia siksi että nykyään ollaan niin lumihiutaleita että oman päänsisäisen matrixin vääräksi osoittaminen voi joillekin olla se viimeinen sysäys.
Samalla jotkut lumihiutaleet (varsinkin ulkkikset) on niin haavoittuvia kun heidän "pronomininsa" tulkitaan väärin mutta samalla he itse kuvailevat K:ta esim.naisten asuissa ja kutsuvat häntä feminiinisellä she/her pronominilla. Milloin K antoi luvan kutsua itseään näin ?
"Turvallinen tila " ym.skeidaa ei nyt toteudu.
V..u tulis jo se meteoriitti, ihmiskunta sais pyyhkiytyä pois.
 
vierailija
Minun teoriani on : sekä B että varsinkin K laittavat hienovaraisia vihjeitä että heteroita tässä ollaan koko ajan oltu. Ollaan vain ystäviä ja sori siitä jos joillekin on tullut väärät vibat.
Hienovaraisia siksi että nykyään ollaan niin lumihiutaleita että oman päänsisäisen matrixin vääräksi osoittaminen voi joillekin olla se viimeinen sysäys.
Samalla jotkut lumihiutaleet (varsinkin ulkkikset) on niin haavoittuvia kun heidän "pronomininsa" tulkitaan väärin mutta samalla he itse kuvailevat K:ta esim.naisten asuissa ja kutsuvat häntä feminiinisellä she/her pronominilla. Milloin K antoi luvan kutsua itseään näin ?
"Turvallinen tila " ym.skeidaa ei nyt toteudu.
V..u tulis jo se meteoriitti, ihmiskunta sais pyyhkiytyä pois.
Hienovaraisia vihjeitä? B on viisuissa ja Nordic Tourilla sanonut, että hän ja Käärijä ovat vain ystäviä.
 
vierailija
Joo, toi just on se "ongelma" mikä ei ole niinkään kielitaitoasia vaan BL yksinkertaisesti puhuu sen verran epämääräisesti ettei tiedä kenestä se sanoo mitäkin. Eikä ihme kun eihän se tuossa mitään bojanin tyttöystäväasiaa olekaan muistelemassa vaan sitä millaista heidän keskustelunsa yleisesti ottaen oli. Voi hyvin olla ettei heidän keskustelunsa ole sisältänyt juuri noita asioita ollenkaan, vaan jotain vähän sinnepäin. Minäkään en epäile sadien ja bojanin suhdetta mutta en alunperinkään uskonut että B just tolle avautuisi tyttöystävästä
Tämä oli juuri LadySlo:nkin tulkinta tuosta haastattelusta silloin, kun siitä oli keskustelua. Hän oli sitä mieltä, että BL puhui vain omasta tyttöystävästään, ja että hän käytti puheessaan kroatialle tyypillistä tapaa lainata suoraan toisen puhetta, mikä teki tulkinnasta monimutkaisempaa kuin miltä suora käännös voi kuulostaa. Puutarhassa oli noihin aikoihin myös joku, joka oli kysynyt asiasta kroatiankielisiltä ystävältään, joka oli myös sitä mieltä, että puhe oli vain BL:n tyttöystävästä.

Twitterissä oli tuolloin myös tulkintoja molempiin suuntiin
 
vierailija
Ei ole ollut, pelkkä LadySlo älä valehtele kiitos.
Tuolta löytyy se litterointi. Se kirjoitti jonkun pienen korjauksen myöhemmin, en muista vaikuttiko se sisältöön mitenkään
 
vierailija
Mutta logiikka on siltikin vähän hukassa tuossa. Tosin baby lasagna Ei luultavasti yritäkään muistella mitään keskustelua sanatarkasti mutta eihän tuo pätkä tuollaisena kovin järkevä olisi, jos siinä olisi heidän puheitaan vuorotellen. Jos siis BL kysyy ensin mihin B on menossa ja B vastaa menevänsä tyttöystävän luo, ja sitten taas BL kysyy että mistä tyttöystävä on kotoisin, ja sitten hän puhuisikin omasta tyttöystävästään Hiukan järkevämpi tuo olisi, jos kysyjä olisi Bojan ja vastaajana BL, jolloin se viimeisin osuus siitä sen omasta tyttöystävästä olisi ikään kuin vastausta siihen mitä on kysytty. Mutta varmaan siis BL on vaan kierrellyt sitä tosiseikkaa että he nyt eivät jutelleet viisuista mitään (se oli muistaakseni just se kysymys joka sille esitettiin) ja sitten se käänsi tällaisen pinnallisen juttelun "deeper leveliksi" ja antoi siitä jotain esimerkkejä, jotka ei nyt ehkä olleet tasan sitä mitä he oikeasti puhuivat.
Juuri näin moni kroatiantaitoinen myös haastattelun tulkitsi.
 
vierailija
Tämä oli juuri LadySlo:nkin tulkinta tuosta haastattelusta silloin, kun siitä oli keskustelua. Hän oli sitä mieltä, että BL puhui vain omasta tyttöystävästään, ja että hän käytti puheessaan kroatialle tyypillistä tapaa lainata suoraan toisen puhetta, mikä teki tulkinnasta monimutkaisempaa kuin miltä suora käännös voi kuulostaa. Puutarhassa oli noihin aikoihin myös joku, joka oli kysynyt asiasta kroatiankielisiltä ystävältään, joka oli myös sitä mieltä, että puhe oli vain BL:n tyttöystävästä.

Twitterissä oli tuolloin myös tulkintoja molempiin suuntiin
Muistaakseni twitterissä joku sanoi vähän samaa, oisko peräti ollut se josubsin Anja. Nehän eivät tainneetkaan tuota kääntää, kun eipä se mikään JO haastattelu olekaan, mutta joku "kielityyppi" kuitenkin otti kantaa ja mainitsi myös tuosta suorasta lainaamisesta.
 

Yhteistyössä