K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on ikävää juuri siksi kun aika harva parikymppinen on heti tekemässä mitään suuria elämänmittaisia päätöksiä jos vähän deittailee jonkun kanssa. Koko juttuhan on voinut kuihtua kokoon vaikka saman tien ja asiat palautua kaverilliselle tasolle, ja nyt sitten fanit ja mahdollisesti mediakin alkaa tentata jostain mitä ei välttämättä ole edes heidän kahden välillä erityisesti käyty läpi, koska nuorten suhteet nyt vaan on sellaisia. Siinä mielessä olisikin helpompaa jos he tosiaan ovat yhdessä, koska sen voi sitten yksissä tuumin myöntää tai kieltää, ja ehkä joskus yhdessä avoimesti tuoda esiin. Mutta tyyliin jonkun huhtikuisen baaripussailun ja muutaman mukavan yhteisen yön selitteleminen uteliaille ei varmaan paljon huvita.
 
vierailija
Tää on ikävää juuri siksi kun aika harva parikymppinen on heti tekemässä mitään suuria elämänmittaisia päätöksiä jos vähän deittailee jonkun kanssa. Koko juttuhan on voinut kuihtua kokoon vaikka saman tien ja asiat palautua kaverilliselle tasolle, ja nyt sitten fanit ja mahdollisesti mediakin alkaa tentata jostain mitä ei välttämättä ole edes heidän kahden välillä erityisesti käyty läpi, koska nuorten suhteet nyt vaan on sellaisia. Siinä mielessä olisikin helpompaa jos he tosiaan ovat yhdessä, koska sen voi sitten yksissä tuumin myöntää tai kieltää, ja ehkä joskus yhdessä avoimesti tuoda esiin. Mutta tyyliin jonkun huhtikuisen baaripussailun ja muutaman mukavan yhteisen yön selitteleminen uteliaille ei varmaan paljon huvita.
Vasta olivat yhdessä saksassa, yhdessä näyttävät olevan edelleen.
 
vierailija
Mä uskon kyllä että Bojanilla on tyttöystävä mutta sitä mä hiukan ihmettelen että oisko tosiaan yksityidestään tarkka boitsu puhunut hyvin tuoreesta tyttöystävästään ihan uudelle tyypille ekaa kertaa tavatessa🤔. Mut ehkä sitten.
 
vierailija
Vasta olivat yhdessä saksassa, yhdessä näyttävät olevan edelleen.
Niin no, eihän me sitä tiedetä millä meiningillä liikkuvat yhdessä. On se sadie hengannut esim damonin ja sonnynkin kanssa eikä heidänkään väleistä tiedetä mitään. Voi olla jotain tai sitten ei. Voi olla vasta kehkeytymässä jotain, jolloin ei ainakaan halua antaa kellekään muulle mitään lausuntoja asiasta, kun ei vielä tiedä toisen osapuolenkaan fiiliksiä.
 
vierailija
Oliko siitä sadiesta mitään muita näköhavaintoja saksasta kuin se lento Hampuriin? München ei tainnut olla ihan varma, twitteristi itse ei ainakaan ollut.
No ei ainakaan yhtään kuvaa taaskaan. Ei yksin eikä porukassa, ei festarien väenpaljoudessa, ei asemalla, ei metrossa. Ei salakuvia eikä luvan kanssa otettuja. Kuten ei koko sys kiertueeltakaan.
 
vierailija
No ei ainakaan yhtään kuvaa taaskaan. Ei yksin eikä porukassa, ei festarien väenpaljoudessa, ei asemalla, ei metrossa. Ei salakuvia eikä luvan kanssa otettuja. Kuten ei koko sys kiertueeltakaan.
S on kyllä ollut tosi monessa paikassa ilman mitään salakuviaamisia, mitä itse oon selaillut nettiä niin ei niitä oo kuin Nykistä (eikä niitäkään mitenkään hirmuinen määrä) ja tais olla muutama sillon kun oli Saksassa kuvaamassa sitä uusinta elokuvaansa muutama vuosi sitten
 
vierailija
Vasta olivat yhdessä saksassa, yhdessä näyttävät olevan edelleen.
Voihan ne silti ihan vaan katsella mihin homma on menossa. Jos ovat tammikuussa tutustuneet, ja helmikuussa jo olleet osittain eri maanosissa, maaliskuussa vajaan viikon kiertueella ja huhtikuussa muutaman päivän yhdysvalloissa keskenään, niin eipä siinä ihan hirveästi ole ollut aikaa olla ihan vaan kahdestaan. Ja nyt jos siihen kunnolliseen tutustumiseen olisi mahdollisuuksia, aletaankin suhteesta puhua pitkin nettiä ilman että he voivat siihen vaikuttaa, jos tilanne on heillä edelleen ihan kesken. Aika armotonta.
 
vierailija
Minun teoriani on : sekä B että varsinkin K laittavat hienovaraisia vihjeitä että heteroita tässä ollaan koko ajan oltu. Ollaan vain ystäviä ja sori siitä jos joillekin on tullut väärät vibat.
Hienovaraisia siksi että nykyään ollaan niin lumihiutaleita että oman päänsisäisen matrixin vääräksi osoittaminen voi joillekin olla se viimeinen sysäys.
Samalla jotkut lumihiutaleet (varsinkin ulkkikset) on niin haavoittuvia kun heidän "pronomininsa" tulkitaan väärin mutta samalla he itse kuvailevat K:ta esim.naisten asuissa ja kutsuvat häntä feminiinisellä she/her pronominilla. Milloin K antoi luvan kutsua itseään näin ?
"Turvallinen tila " ym.skeidaa ei nyt toteudu.
V..u tulis jo se meteoriitti, ihmiskunta sais pyyhkiytyä pois.
Myös suomalaiset kutsuu Kärtsää she/her, baby girl jne. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, eikä se ole tarkoitettu loukkaukseksi. Mikä ihmeen tarve heillä olisi todistella heterouttaan? Jos joku on sen Viisu kontentin perusteella luonut mielessään kuvan, että nämä kaksi on pariskunta tms. niin oletan, että K ja B nauravat yhdessä tälle luulolle. Heillä on sen verran hyvä itsetunto, että tuskin on tarve todistella yhtään mitään.
 
vierailija
S on kyllä ollut tosi monessa paikassa ilman mitään salakuviaamisia, mitä itse oon selaillut nettiä niin ei niitä oo kuin Nykistä (eikä niitäkään mitenkään hirmuinen määrä) ja tais olla muutama sillon kun oli Saksassa kuvaamassa sitä uusinta elokuvaansa muutama vuosi sitten
Toki on, mutta ajattelen ennemminkin sitä kun valtava määrä faneja (ja tässä tapauksessa myös JO faneja) kertovat nähneensä hänet kiertueella ties missä tilanteissa, eikä kukaan muka kuvannut. En millään usko että jokainen hänet bongannut on niin korkeamoraalinen ettei kukaan nappaisi kuvaa, mutta sitten kuitenkin herutellaan monta kuukautta myöhemmin kuinka nähtiin s ja B käsi kädessä jossain Oslossa tms. Eli jutut vaan kasvaa matkan varrella ja niitä auliisti kerrotaan, mutta se kuva olisi jotenkin erityisen suuri vääryys.
 
vierailija
Minun teoriani on : sekä B että varsinkin K laittavat hienovaraisia vihjeitä että heteroita tässä ollaan koko ajan oltu. Ollaan vain ystäviä ja sori siitä jos joillekin on tullut väärät vibat.
Hienovaraisia siksi että nykyään ollaan niin lumihiutaleita että oman päänsisäisen matrixin vääräksi osoittaminen voi joillekin olla se viimeinen sysäys.
Samalla jotkut lumihiutaleet (varsinkin ulkkikset) on niin haavoittuvia kun heidän "pronomininsa" tulkitaan väärin mutta samalla he itse kuvailevat K:ta esim.naisten asuissa ja kutsuvat häntä feminiinisellä she/her pronominilla. Milloin K antoi luvan kutsua itseään näin ?
"Turvallinen tila " ym.skeidaa ei nyt toteudu.
V..u tulis jo se meteoriitti, ihmiskunta sais pyyhkiytyä pois.
Noh noh. Mutta onhan niitä kaikenlaisia jotka ei usko millään että esim. K on gf.

Siihen juhannuksen aikaiseen tiktokkiin mihin K serkkukin kommentoi kommentoi myös joku ulkkis joka oli jo kerran lähtenyt fandomista koska K on gf ja nyt pitää sitten kuulemma lähteä toisen kerran jos serkku vahvistaa että asia pitää paikkansa. Nimikin oli fandomin toimesta hänen tiedossaan ja kuviin jääneet vihjeet stalkattu jne. Tuntui että se itsensä kanssa väitteli että "onko se tämän niminen, tämä on kyllä pötypuhetta, fandom on kuitenkin kertonut mulle tämän nimen, onko vai eikö". Kutsui vielä gf piraijaksi.
 
vierailija
Mä uskon kyllä että Bojanilla on tyttöystävä mutta sitä mä hiukan ihmettelen että oisko tosiaan yksityidestään tarkka boitsu puhunut hyvin tuoreesta tyttöystävästään ihan uudelle tyypille ekaa kertaa tavatessa🤔. Mut ehkä sitten.
No samaa mietin minäkin. Bojan vaikuttaa olevan läheisiään kohtaan hyvin lojaali, jopa suojeleva. En todellakaan usko että hän sanoisi jollekin juuri tapaamalleen ihmiselle että lähtee tästä tyttöystävän luo, paikassa joka kuhisee toimittajia ja jossa se kyseinen uusi tuttava, eli BL, on suuren julkisen mielenkiinnon kohteena. Ja sitten vaan tyynesti paljastaisi stooreissaan olinpaikkansa sieltä oletetun tyttöystävän luota. Ei se bojan ole mikään tomppeli eikä taatusti yritä lähetellä mitään vihjeitä.
 
vierailija
Toki on, mutta ajattelen ennemminkin sitä kun valtava määrä faneja (ja tässä tapauksessa myös JO faneja) kertovat nähneensä hänet kiertueella ties missä tilanteissa, eikä kukaan muka kuvannut. En millään usko että jokainen hänet bongannut on niin korkeamoraalinen ettei kukaan nappaisi kuvaa, mutta sitten kuitenkin herutellaan monta kuukautta myöhemmin kuinka nähtiin s ja B käsi kädessä jossain Oslossa tms. Eli jutut vaan kasvaa matkan varrella ja niitä auliisti kerrotaan, mutta se kuva olisi jotenkin erityisen suuri vääryys.
Mä oon miettinyt just sitä kun damon ja sadie nähtiin Berliinin keikalla siellä parvella että miten sieltäkään ei ole kuvia. Damon näkyi jossain ja se vissiin vilkuttelikin siinä, mutta sadieta en muista nähneeni. Ymmärrän ettei salakuvaus ole ok, mutta miten siitä damonista kuitenkin sit otettiin kuvia siinä?
 
vierailija
Mä oon miettinyt just sitä kun damon ja sadie nähtiin Berliinin keikalla siellä parvella että miten sieltäkään ei ole kuvia. Damon näkyi jossain ja se vissiin vilkuttelikin siinä, mutta sadieta en muista nähneeni. Ymmärrän ettei salakuvaus ole ok, mutta miten siitä damonista kuitenkin sit otettiin kuvia siinä?
Jos tuo on salakuvausta niin eikö sitten kaikki kuvat K:sta joksujen ruisrockin lavan reunalta ole myös?
 
vierailija
Toki on, mutta ajattelen ennemminkin sitä kun valtava määrä faneja (ja tässä tapauksessa myös JO faneja) kertovat nähneensä hänet kiertueella ties missä tilanteissa, eikä kukaan muka kuvannut. En millään usko että jokainen hänet bongannut on niin korkeamoraalinen ettei kukaan nappaisi kuvaa, mutta sitten kuitenkin herutellaan monta kuukautta myöhemmin kuinka nähtiin s ja B käsi kädessä jossain Oslossa tms. Eli jutut vaan kasvaa matkan varrella ja niitä auliisti kerrotaan, mutta se kuva olisi jotenkin erityisen suuri vääryys.
Tätä minäkin ihmettelen. Tai sitten eivät ole kehdanneet kuvata jos B tai JO huomaa. Luulisi että silti johonkin kuvaan olisi edes taustalle jäänyt kun fanit vaikuttavat kulkevan puhelimet kädessä kuvaamistarkoituksessa koko ajan. Muuten se S tuskin on mikään kovimman luokan tähti kun näyttää kulkevan ilman turvamiehiä jne.
 
vierailija
Myös suomalaiset kutsuu Kärtsää she/her, baby girl jne. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, eikä se ole tarkoitettu loukkaukseksi. Mikä ihmeen tarve heillä olisi todistella heterouttaan? Jos joku on sen Viisu kontentin perusteella luonut mielessään kuvan, että nämä kaksi on pariskunta tms. niin oletan, että K ja B nauravat yhdessä tälle luulolle. Heillä on sen verran hyvä itsetunto, että tuskin on tarve todistella yhtään mitään.
Mä en kanssa usko että kummankaan intresseissä on mitenkään kumota sen kummemmin hetero- kuin homohuhujakaan. Kumpikin on puheissaan tuonut aika selvästi esiin sen ettei tuollainen asia ole heille merkityksellinen, eivätkä taatusti yritä todistella yhtään mitään.

Oon muuten koittanut löytää yhtä viisuaikaista (?) haastattelua jossa B mainitsee aika suorin sanoin jotain että lähipiirissä on useita homoja eikä asiassa ole mitään kummallista. Muistaakseni se siinä vielä sanoo jotain että ei voi puhua koko bändin puolesta vaan ainoastaan omastaan, kun varmaan taas kysyttiin jotain kahjoa slovenialaisittain, ehkä liittyen viisujen homomaineeseen. Muistaako joku mikä haastis tää on?
 

Yhteistyössä