K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuli muuten mieleen että eiks se Damon ollut lupaillut siellä omnassa fanitapahtumassaan uusia JO-kuvia SOON? Sen soon taitaa olla yhtä pitkä kuin Joksujenkin
Oli luvannut joo! Mä rupesin miettiin et käyttettäisiinköhän niitä levyn kannessa tai jotain? Toisaalta Joksuilla ainakin nyt on ollut kiireistä niin sopivaa aikaa on ollut vaikeaa sopia
 
vierailija
Oli luvannut joo! Mä rupesin miettiin et käyttettäisiinköhän niitä levyn kannessa tai jotain? Toisaalta Joksuilla ainakin nyt on ollut kiireistä niin sopivaa aikaa on ollut vaikeaa sopia
Joo voi olla tosiaan, että Joksuilla tuon levynteon takia ei välttämättä ookkaan ollut nyt aikaa mihinkään kuvauksiin vaikka on saattanut olla alunperin suunnitelmissa... Mutta Dn kuvat vois olla kyllä sopivia levynkin kanteen
 
vierailija
Jos nuo suhdehuhut ei ole totta, milä tavalla B voisi viestittää että ne ei ole totta? Joku stoori että "en tapaile ketään" ei ehkä toimisi niin hyvin, se saisi vaan vielä enemmän ihmisiä kiinnostumaan.
S voisi näyttää oikean seurustelukumppaninsa, jos sellainen on, jossain gaalassa. B ei ehkä voi tehdä semmoista edes feikisti, koska bändin imagoon kuuluu se että kaikki jäsenet ovat muka sinkkuja fanien mielikuvissa. Ja on vaikea todistaa että ei ole mitään kumppania.
Siis bändistähän kaksi on ihan avoimesti kertonut olevansa parisuhteessa 🤔 Miten ihmeessä se on linjassa imagosinkkuuden kanssa?
 
vierailija
Joo voi olla tosiaan, että Joksuilla tuon levynteon takia ei välttämättä ookkaan ollut nyt aikaa mihinkään kuvauksiin vaikka on saattanut olla alunperin suunnitelmissa... Mutta Dn kuvat vois olla kyllä sopivia levynkin kanteen
Joo eikös Damonin fanitapahtuma ollut kesäkuussa sen jälkeen siis kuin olivat nähneet Krisin kanssa Lontoossa? Ovat mahdollisesti puhuneet uusista kuvista ehkä toisesta yhteistyöstä just jos D vaikka ottais uuteen levyyn kuvat? Tiedä tätä ehkä se jossain vaiheessa meille selviää
 
vierailija
Mun kaksi teini-ikäistä lukee poikabändeihin liittyviä ficcejä ja niillä alustoilla, joita he käyttävät, ei pahemmin Kärtsään ja Jokereihin liittyviä ficcejä ole, mutta Blind Channelin jäsenistä sitten sitäkin enemmän.
 

Yhteistyössä