vierailija
Et kuitenkaan vessan lampusta? Toimiiko teelehdet paremmin?Katsoin teelehdistä ja oli ne B:n kirjoittamia.
Et kuitenkaan vessan lampusta? Toimiiko teelehdet paremmin?Katsoin teelehdistä ja oli ne B:n kirjoittamia.
Aito voisi maksaa Joksut Lappiin.Aito sullahan on sitä massia, niin sähän voisit vähän auttaa köyhää Boitsua, ettei tarvis pesuvadin rahoilla elää.
Todellakin. Hyvin välittyy se kemia ruudun läpi ja uskon että K voisi toimia näyttelijänä Onkohan J-hotilla yhtään paloa tehdä taas näyttelijän hommia? Mihinköhän tästä voisi laittaa toiveen (vitsi, ehkä)Hyvä idea. Uskon että K:sta olisi näyttelemään ainakin tietynlaisia rooleja. Kyllähän hän Johanneksen poikaystävää ainakin osaisi näytellä.
Hyvin toimii. Tarkistin vielä kasipallosta ja jep, b:n kynästä ne oli senkin perusteella.Et kuitenkaan vessan lampusta? Toimiiko teelehdet paremmin?
Aito voisi maksaa Joksut Lappiin.
Ei ne anna sille sossusta rahaa tuohon tarkoitukseen.Aito voisi maksaa Joksut Lappiin.
Paukautat toiveesi suoraan Kuumaan instaan. (Hitto jos täälläkin pitää ottaa v-varoitus käyttöön)Todellakin. Hyvin välittyy se kemia ruudun läpi ja uskon että K voisi toimia näyttelijänä Onkohan J-hotilla yhtään paloa tehdä taas näyttelijän hommia? Mihinköhän tästä voisi laittaa toiveen (vitsi, ehkä)
No entä se tyyppi joka kertoi omistavansa täällä Pori jazzit tai jotain?Ei ne anna sille sossusta rahaa tuohon tarkoitukseen.
Saattaishan sitä intoa löytyä, jos Kärtsän kanssa pääsis näyttelemäänTodellakin. Hyvin välittyy se kemia ruudun läpi ja uskon että K voisi toimia näyttelijänä Onkohan J-hotilla yhtään paloa tehdä taas näyttelijän hommia? Mihinköhän tästä voisi laittaa toiveen (vitsi, ehkä)
Mä haluan myös Antti Holman siihen leffaan näyttelemään tuhmaa setämiestä, joka yrittää vikitellä näitä kahta.Saattaishan sitä intoa löytyä, jos Kärtsän kanssa pääsis näyttelemään
Mitä??No entä se tyyppi joka kertoi omistavansa täällä Pori jazzit tai jotain?
K&B shippi on vetänyt puoleensa suomen älyköt, rikkaat ja julkkis homot.Mitä??
Ja silti ei ohjelmistosta löytynyt Kärtsää tai Jokereita.No entä se tyyppi joka kertoi omistavansa täällä Pori jazzit tai jotain?
Bohinjin ponit oi niitä aikojaSamaa mieltä
Ehdittomasti mukaan vaan! Tässähän on jo kohta casting tehty.Mä haluan myös Antti Holman siihen leffaan näyttelemään tuhmaa setämiestä, joka yrittää vikitellä näitä kahta.
Yks ainakin vastusti Bn shippaamista Kärtsälle, yks oli rakastunut pottatukkaan ja pilkkas Btä ja yks tais olla muuten vaan yleinen trollaaja... Ainakin nää muistan itseMitä ne ponit vastustivat? Mä kävin siihen aikaan tosi vähän vauvalla.
Niistä jutuista oli järki kaukana.Ponit vastusti k ja b shippausta eli järkityyppejä olivat
Joo ei.Ponit vastusti k ja b shippausta eli järkityyppejä olivat
Mä shippaan mun vessaharjaa ja vessapaperirullaa keskenään.Mä muistan vaan sen, kun joku linkitti niitä My little pony shippaus videoita vauvalle. Mä en edes tiennyt, että niitä ponejakin shipataan.
Yhtä mahdoton pari kuin k ja b.Mä shippaan mun vessaharjaa ja vessapaperirullaa keskenään.
Ei ollut vain näin, yhdessä kohtaa shippasi itseään BojanillePonit vastusti k ja b shippausta eli järkityyppejä olivat
Kyllä! K&B forever!Täällä shippaa nyt kuule useampi